AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:57 #1 Del Skrevet onsdag kl 18:57 Hvordan møttes du og din kjæreste/samboer/ektefelle? Var det kjærlighet ved første blikk, eller trengte du mer tid på deg for å finne ut om dette var den rette for deg? Hva falt du for? Var det avstandsforhold til å begynne med? Anonymkode: 0b2c2...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet onsdag kl 19:08 #2 Del Skrevet onsdag kl 19:08 Siden tråden ligger under singelliv og dating, kan jeg jo svare. Han jeg dater nå, kontaktet meg på Facebook dating 🥰 Det var i begynnelsen av mars. Vi fant raskt tonen og vi har kontakt hver dag. Det ønsker vi begge. Har møtt han 3 ganger og skal møte han igjen til helgen. Han er en utrolig fin, god og herlig fyr 🥰 Jeg er ganske så betatt ja 😁 ❤️Det blir nok oss to etterhvert, men ingen av oss har hastverk med å "definere" hva vi er. Vi koser oss i hverandres selskap og gleder oss alltid til å treffes.. 😁 🥰 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet onsdag kl 19:15 #3 Del Skrevet onsdag kl 19:15 Nå snakker jeg om x. Men vi møttes på en pub. Var der med venner. Sjekket han opp. Noe som resulterte i fuck relasjon. Jeg tok han som en elsker. Var overhodet ikke interessert i forhold. Han ble min venn. Gjennom år. Har alltid følt at han er ikke min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:56 #4 Del Skrevet torsdag kl 07:56 En hyggelig tråd på KG??? How dare you!?! 😅 Hvorfor spør du egentlig? Her er noen eksempler fra mitt liv. Min første kjærlighet var via felles kjente. Kjærlighet ved første blikk. Bokstavelig talt. Jeg hadde ignorert henne i starten (hun var i nettverket) men når jeg kom face to face med henne ble jeg lamslått. Det var smilet. Øynene. Personligheten. Alt.. Men andre store kjærlighet var en annen historie. Også via nettverket. Jeg hadde ikke sansen for henne. Unngikk henne bevisst. Det var noe med oppførselen hennes som virket falskt og støyende. Oversosial, mens jeg holder meg mer for meg selv med mindre sosiale sirkler. Allikevel crushet hun på meg og begynte å oppsøke meg i sosale lag. Når vi ble sittende i lange samtaler og og begynte å danse, så skjedde det noe. Hun viste seg å være en helt annen person enn jeg trodde. Min tredje store kjærlighet var via felles interesser. Jeg var betatt på avstand, men vi hadde forskjellige venner og jeg var nyetablert, hadde lite penger og hadde mer enn nok å slite med i livet. Så jeg oppfattet henne som uoppnåelig og at jeg godt kunne passe egne saker. Vi ble etter hvert spleiset av noen felles bekjente. Hun hadde visstnok også vært betatt på avstand. Anonymkode: ea5eb...66f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:57 #5 Del Skrevet torsdag kl 07:57 Møtte forrige eksen på Tinder, og hun før der på OkCupid. Stort sett funnet alle jeg har hatt noe på gang med på nett, med et par unntak. Aldri blitt noe av med de jeg har møtt via venner eller på pub. Anonymkode: 06b09...623 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:12 #6 Del Skrevet torsdag kl 08:12 Første kjærlighet møtte jeg gjennom felles venner. Vi fikk et godt øye til hverandre, og han ba meg med på date. Etter det var vi kjærester. Andre kjærlighet møtte jeg i skolesammenheng. Vi var på skoletur i utlandet, begynte å tilbringe tid sammen, og ble kjærester etter noen måneder. Vi datet ikke. Anonymkode: 39627...1ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:13 #7 Del Skrevet torsdag kl 08:13 Mardina skrev (13 timer siden): Siden tråden ligger under singelliv og dating, kan jeg jo svare. Han jeg dater nå, kontaktet meg på Facebook dating 🥰 Det var i begynnelsen av mars. Vi fant raskt tonen og vi har kontakt hver dag. Det ønsker vi begge. Har møtt han 3 ganger og skal møte han igjen til helgen. Han er en utrolig fin, god og herlig fyr 🥰 Jeg er ganske så betatt ja 😁 ❤️Det blir nok oss to etterhvert, men ingen av oss har hastverk med å "definere" hva vi er. Vi koser oss i hverandres selskap og gleder oss alltid til å treffes.. 😁 🥰 Etter TRE møter...? Vær forsiktig. Lett å bli blendet av et håp om kjærlighet på den måten. Anonymkode: 5e700...a6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet torsdag kl 08:22 #8 Del Skrevet torsdag kl 08:22 På en datingsite som ikke lenger eksisterer. Hun påstår at hun visste at jeg var hennes livs kjærlighet når hun leste profilen min første gang. For meg tok det litt lenger tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet torsdag kl 09:36 #9 Del Skrevet torsdag kl 09:36 (endret) Eks - kona møtte jeg på et dansegulv/venners venner. Jeg dansa og eksen var ute og dansa med ei venninne jeg også kjente. Vi avtale neste møte og det ble en date på Aunegården i Tromsø. De hadde fantastiske kaker der, synd de la ned. Felles kjente eller felles aktiviteter er den måten jeg er mest komfortabel med å møte noen nye på. Men det passer vel godt for oss som er lite sjenerte ekstroverte skravlebøtter. Endret torsdag kl 09:37 av Te- Presten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet torsdag kl 09:36 #10 Del Skrevet torsdag kl 09:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter TRE møter...? Vær forsiktig. Lett å bli blendet av et håp om kjærlighet på den måten. Anonymkode: 5e700...a6f Jeg tenker at jeg er voksen nok til å ta den avgjørelsen selv. Uten din og andres hjelp 🙄 Jeg kjenner fyren og vet hva han står for. Det gjør ikke du 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:44 #11 Del Skrevet torsdag kl 09:44 Videregående, vi jobbet sammen på et prosjekt, og tok følge hjem som var en 2 timers gåtur. Etter det begynte vi å gå sammen på skolen, på fritiden også utviklet det seg fra der. Anonymkode: 149e8...72d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UpNorthSerenity Skrevet torsdag kl 10:38 #12 Del Skrevet torsdag kl 10:38 Te- Presten skrev (52 minutter siden): Eks - kona møtte jeg på et dansegulv/venners venner. Jeg dansa og eksen var ute og dansa med ei venninne jeg også kjente. Vi avtale neste møte og det ble en date på Aunegården i Tromsø. De hadde fantastiske kaker der, synd de la ned. Felles kjente eller felles aktiviteter er den måten jeg er mest komfortabel med å møte noen nye på. Men det passer vel godt for oss som er lite sjenerte ekstroverte skravlebøtter. Er det blitt vanskeligere å møte noen ute med venner? Ikke så mange arenaer for å møtes synes jeg. Kaster meg ikke over nærmeste mann….hehe. Har ikke ungdommens mot og er litt forsiktig, - til og med på fest. Liker ikke at Tinder er det som gjelder nå. Er vel ingen med suksess der? (Jepp, gode kaker på Aunegården. De får du nå oppe på Veita. Like gode, men ikke samme lune stemning som fine Aunegården) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:44 #13 Del Skrevet torsdag kl 10:44 Mardina skrev (16 timer siden): Siden tråden ligger under singelliv og dating, kan jeg jo svare. Han jeg dater nå, kontaktet meg på Facebook dating 🥰 Det var i begynnelsen av mars. Vi fant raskt tonen og vi har kontakt hver dag. Det ønsker vi begge. Har møtt han 3 ganger og skal møte han igjen til helgen. Han er en utrolig fin, god og herlig fyr 🥰 Jeg er ganske så betatt ja 😁 ❤️Det blir nok oss to etterhvert, men ingen av oss har hastverk med å "definere" hva vi er. Vi koser oss i hverandres selskap og gleder oss alltid til å treffes.. 😁 🥰 Hvordan fungerer Facebook dating? Anonymkode: 0b2c2...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet torsdag kl 10:53 #14 Del Skrevet torsdag kl 10:53 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan fungerer Facebook dating? Anonymkode: 0b2c2...310 Jeg er jo bare der (eller har pauset profilen min nå da), så jeg vet ikke hvordan den er i forhold til f.eks Tinder. Men man kan gi likes til de man liker og vil bli bedre kjent med. Og sende melding til de man vil bli kjent med. Man har også mulighet til å trykke på en smiley, for å matche som venner. Det er noen der inne som kun søker vennskap, selv om siden heter Facebook dating. Så jeg vil tro den fungerer litt på samme måte som andre lignende dating-sider. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:58 #15 Del Skrevet torsdag kl 10:58 Vi spilte i samme voksenkorps. Jeg la merke til at hun glodde mye på meg en gang hun var på besøk (bodde i student-kollektiv). Hun var den peneste i korpset og jeg er "han du ikke la merke til." Vi danset litt tett på neste korps-fest. Såpass at jeg prøvde på et kyss. Resten er historie. Det må ha vært i 1993. Anonymkode: 7a4c9...54d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:59 #16 Del Skrevet torsdag kl 10:59 Vi møttes på byen. Kjente med en gang at det var noe med han ja. Vi sendte litt meldinger. Så møttes vi ofte. Begge var veldig betatt. Gikk fort i svingene. Vi flyttet sammen tidlig. Ble gravid tidlig. Forlovet oss etter et år. Da hadde vi et barn allerede. Giftet oss 6 mnd senere. Fortsatt sammen 25 år senere. Anonymkode: f31c2...a0b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet torsdag kl 11:06 #17 Del Skrevet torsdag kl 11:06 Jeg møtte samboeren min gjennom tinder. Jeg trenger å føle meg veldig trygg før jeg kan kjenne så sterke følelser, så det var absolutt ikke kjærlighet ved første blikk, men han var (og er fremdeles) den kjekkeste mannen jeg noen gang hadde sett, så lysten var der umiddelbart 😄 Vi hadde jo snakket sammen en stund før vi møttes, så på første date føltes det som at jeg traff en gammel venn. Det tok vel kanskje 6 måneder før jeg innså at jeg hadde sterke følelser for han, men de følelsene var dere lenge før den tid, han forstod at jeg hadde følelser en god stund før jeg skjønte det selv. Jeg falt for humoren hans, jeg har aldri ledd så mye før, som det jeg gjorde sammen med han. Jeg falt også for at han er en mann med sterke meninger, og at han takler uenighet. Jeg falt for omsorgen hans og de forskjellige måtene han viste det på, jeg falt for intelligensen hans, selvtilliten hans og livsgleden hans. Av det ytre så hadde han jo absolutt alt jeg setter pris på; mørkt hår, brune øyne, velstelt skjegg, tatoveringer og en unik klesstil. Vi hadde ikke avstandsforhold og ble samboere etter 10 måneder ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet torsdag kl 11:10 #18 Del Skrevet torsdag kl 11:10 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etter TRE møter...? Vær forsiktig. Lett å bli blendet av et håp om kjærlighet på den måten. Anonymkode: 5e700...a6f Det går fint an å bli godt kjent, uten at man har møtt hverandre så mange ganger. Min samboer og jeg kunne snakke på telefonen i flere timer om gangen lenge før vi møttes første gang, og sånn fortsatte vi mens vi datet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thjelp Skrevet torsdag kl 11:12 #19 Del Skrevet torsdag kl 11:12 Vi møttes vel egentlig når vi gikk på videregående😅 Vi har felles venner og det gikk nesten 10 år med sporadisk møter på fester o.l før vi endelig var single på rette tidspunktet begge to❤️( eller mer at han var singel😅) Vi har vært sammen i 7 år til høsten og er samboere på femte året🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:14 #20 Del Skrevet torsdag kl 11:14 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvordan møttes du og din kjæreste/samboer/ektefelle? Var det kjærlighet ved første blikk, eller trengte du mer tid på deg for å finne ut om dette var den rette for deg? Hva falt du for? Var det avstandsforhold til å begynne med? Anonymkode: 0b2c2...310 Vi møttes i 4 klasse på barneskolen. Nei, det var ikke kjærlighet ved første blikk😊 Anonymkode: e421b...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå