AnonymBruker Skrevet 30. april #1 Skrevet 30. april Det er Eurovision på selveste 17. mai. Vi har ordnet barnepass av barna våre på 5 og 8 år og invitert til fest. Men... Det er en noe lunken respons (vanligvis er det mange som kommer), og vi har fått tilbakemelding på at 17. mai er barnas dag og barna bør få være hjemme. Er vi helt ute og sykler? Vi skal selvfølgelig feire 17. mai med barna våre på dagtid, de får gå i tog med barnehage/skole og full feiring. Anonymkode: 1d569...b8c
AnonymBruker Skrevet 30. april #2 Skrevet 30. april Festen begynner jo vel ikke før rundt leggetid uansett? Men jeg hadde takket nei, for 17. mai med unger blir jeg dødsliten 🙃 Anonymkode: 05f3c...91e 16 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #3 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er Eurovision på selveste 17. mai. Vi har ordnet barnepass av barna våre på 5 og 8 år og invitert til fest. Men... Det er en noe lunken respons (vanligvis er det mange som kommer), og vi har fått tilbakemelding på at 17. mai er barnas dag og barna bør få være hjemme. Er vi helt ute og sykler? Vi skal selvfølgelig feire 17. mai med barna våre på dagtid, de får gå i tog med barnehage/skole og full feiring. Anonymkode: 1d569...b8c nei det synes jeg ikke, dere er jo sammens med barna på dagtid, barna skal vel sove uansett Anonymkode: 4ea5c...676 4
AnonymBruker Skrevet 30. april #4 Skrevet 30. april Kvelden gjør da ingenting, det er jo morgen/dagen med samling som er viktig. Så kos dere med god samvittighet 😊 Anonymkode: 77247...0a9 3
AnonymBruker Skrevet 30. april #5 Skrevet 30. april Det er nå et valg hver enkel må ta Selv så hadde vi ikke tatt barnefri på kvelden. Vi griller og pleier å dra ut å se fyrverkeri på kvelden Anonymkode: 27fcb...c1a
AnonymBruker Skrevet 30. april #6 Skrevet 30. april Skjønner godt at vennene deres ikke er så gira på det etter en lang dag. Så det må dere jo bare akseptere. Rett og slett. Anonymkode: 5e8b2...0ad 4 5
AnonymBruker Skrevet 30. april #7 Skrevet 30. april Lang dag med tett program, grilling og familiebesøk på ettermiddag/kveld, og bena på bordet til slutt. Hadde ikke orka fest Anonymkode: 51f5f...2af 5 2
AnonymBruker Skrevet 30. april #8 Skrevet 30. april 17.mai er ikke bare på dagtid her, på kvelden så griller og koser vi oss sammen med familien, så jeg hadde nok avslått en evt invitasjon på kveldstid denne dagen. Anonymkode: 50cd2...174 4
AnonymBruker Skrevet 30. april #9 Skrevet 30. april Her har vi stort opplegg med vennegjengen fra ca kl 18. Vi skal til foreldrene hans etter skoleaktiviteter, og går derfra mens barn og hund er igjen for å overnatte. Her er vi ca 18-20 stk med barn som skal delta. Våre barn er fint ferdig med å feire 17. mai etter skole og samling med storfamilien etterpå til grillings. Svigers skal også passe nevøen vår fordi foreldrene der skal noe annet i forbindelse med Eurovision-feiring. Anonymkode: ea0b0...4a1 2
AnonymBruker Skrevet 30. april #10 Skrevet 30. april Tror de fleste småbarnsforeldre er ganske utslitte på kvelden 17. mai 🙂 Anonymkode: 92e4a...643 5
AnonymBruker Skrevet 30. april #11 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er nå et valg hver enkel må ta Selv så hadde vi ikke tatt barnefri på kvelden. Vi griller og pleier å dra ut å se fyrverkeri på kvelden Anonymkode: 27fcb...c1a Fyrverkeri? Har ikke jeg opplevd før. Her er vi ferdig når vi går fra skolen i 15-16-tiden og reiser kun til svigers for å spise litt. Barna legger seg fint der, og så går vi videre. Null stress. Anonymkode: ea0b0...4a1 3
mommyaka Skrevet 30. april #12 Skrevet 30. april For oss er 17 en "vanlig dag" vi feiere på skolen på morgen...så spiser vi middag hos mamma..og siden det er lørdag sover de over
AnonymBruker Skrevet 30. april #13 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fyrverkeri? Har ikke jeg opplevd før. Her er vi ferdig når vi går fra skolen i 15-16-tiden og reiser kun til svigers for å spise litt. Barna legger seg fint der, og så går vi videre. Null stress. Anonymkode: ea0b0...4a1 Her har det vært fyrverkeri fra kommune, handelstan og industri omeråder hvert år. Fin avslutning for dagen Anonymkode: 27fcb...c1a
AnonymBruker Skrevet 30. april #14 Skrevet 30. april Barnefri på barnas dag? Jeg tenker nei.. men på kveldstid etter leggetid kan jo gå an? Anonymkode: 3d345...1d7
AnonymBruker Skrevet 30. april #15 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror de fleste småbarnsforeldre er ganske utslitte på kvelden 17. mai 🙂 Anonymkode: 92e4a...643 Ja, vi er forskjellige, men det er Eurovision og Formosa er dette en spesiell kveld. Hadde syntes det ble kjedelig å gå hjem. Vi er vant til å være slitne uansett hvilke dager det er, så nå får vi delta på Eurovisionfest lørdagen og sove lenge søndagen, og får da etterlengtet alenetid 🥰. I tillegg kan vi gå hjem fra festen når vi ønsker og med visshet i at vi får sove uavbrutt. Barna gleder seg og vi henter og får middag hos svigers igjen når vi henter. Anonymkode: ea0b0...4a1 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #16 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Barnefri på barnas dag? Jeg tenker nei.. men på kveldstid etter leggetid kan jo gå an? Anonymkode: 3d345...1d7 Det er ikke barnas dag, det er nasjonaldagen der vi feirer grunnlovsdagen og det frie og uavhengige Norge. Det er nordmenn sin dag og folk står selvsagt fritt til å feire den dagen og kvelden slik de ønsker. Anonymkode: 165de...83b 6 6
AnonymBruker Skrevet 30. april #17 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Lang dag med tett program, grilling og familiebesøk på ettermiddag/kveld, og bena på bordet til slutt. Hadde ikke orka fest Anonymkode: 51f5f...2af Er dagene deres så avslappet ellers da?? Vi er ikke noe mer utslitt etter å ha vært på skolen noen timer og spist middag som vi får servert, enn ellers i ukedagene hvor vi står opp kl 0530 og alt går i ett til barna er lagt. Når vi griller hos svigers slapper vi 100 prosent av, og å bare kunne etterlate barna der, for å gå hjem, slappe av litt og gjøre oss klare for fest, er jo bare gøy. Mulig vi også er ekstra motivert av at vi er sikret søvn om natten og kan sove lenge søndagen, samt at vi er en sinnsykt gøy gjeng med utrolig samhold fra barndommen av. Anonymkode: ea0b0...4a1 2
AnonymBruker Skrevet 30. april #18 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Barnefri på barnas dag? Jeg tenker nei.. men på kveldstid etter leggetid kan jo gå an? Anonymkode: 3d345...1d7 Ja, det er jo ikke barnas dag lenger når de skal sove. Anonymkode: ea0b0...4a1
AnonymBruker Skrevet 30. april #19 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Her har det vært fyrverkeri fra kommune, handelstan og industri omeråder hvert år. Fin avslutning for dagen Anonymkode: 27fcb...c1a Høres i grunn ut som en fin tradisjon 😊 Anonymkode: ea0b0...4a1
Grüner Skrevet 30. april #20 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det er Eurovision på selveste 17. mai. Vi har ordnet barnepass av barna våre på 5 og 8 år og invitert til fest. Men... Det er en noe lunken respons (vanligvis er det mange som kommer), og vi har fått tilbakemelding på at 17. mai er barnas dag og barna bør få være hjemme. Er vi helt ute og sykler? Vi skal selvfølgelig feire 17. mai med barna våre på dagtid, de får gå i tog med barnehage/skole og full feiring. Anonymkode: 1d569...b8c Så lenge de får dagen med dere med barnetog og pølser og is, synes jeg det er helt ok at dere har voksenkveld med MGP. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå