AnonymBruker Skrevet 30. april #21 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Som en annen påpekte, det er etableringsstilskuddet som er viktig her. Jeg ville sørget for å være 100% sikker på dette med utleie i ditt spesifikke tilfelle, for det er en del regelverk rundt det. Har selv vært gjennom det, og valgte som sagt å ikke gå videre med startlån og tilskudd pga for mange restriksjoner. 3-4 år, mye kan skje i løpet av den tiden. Du kan ikke belage deg på at dere kanskje flytter sammen om 4 år, du må sørge for deg selv, også ser du hvor du/dere i livet om 5 år. Har du fått startlån nå så kjøper du deg bolig, det er galskap å gjøre noe annet. Valget du har er å vente å se om det kanskje dukker opp noe annet med 2 soverom, eller kjøpe med 1 soverom. Ekstra soverom er kjekt å ha, men mange må faktisk begynne med 1 soverom å heller oppgradere om noen år. Det kommer an på hvor du bor og sannsynligheten for at noe annet passende vil dukke opp innenfor budsjett innenfor rimelig tid eller ikke. Mtp plass til spisestue, så finnes det små spisestubord med plass til 4 stoler. Anonymkode: 82b73...225 Enig. Kjæresten skal kanskje flytte til Norge om 3-4 år? Det er ikke noe du kan planlegge ut fra. Du er én person og har lyst på to soverom? Et ekstra rom til kontor er luksus, fint det hvis man har råd til det, men du har ikke råd. Anonymkode: ce885...854 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #22 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men har du behov for spisebord? Viss du har en hjørnesofa, som du skriver, og et greit bord burde det jo holde? Er jo begrenset hva man har plass til av gjester til middag i en leilighet med en den type romløsning. Men dette vet du kun selv. Ang. en plass til å ha skrivepult og data, jeg ville plassert det opp mot vinduet på soverommet. Og heller dratt sengen litt ned mot dør mot gang/bad. Anonymkode: 6c2c6...18c Jeg blir å ha det på motsatt vegg å sette opp lett vegg. Jeg sliter sånn med å sove når det er varmt.. Men kan ikke jobbe hvor det er kaldt. Og som jeg beskrev over så handler ikke spisebordet om store middagsparty.. Jeg har veldig få venner og alle bor langt unna. Så det handler mere om plass til å gjøre ting, ikke til å spise. Anonymkode: 2a4f9...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #23 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er svært få i full jobb med god økonomi som har råd til å kjøpe store leiligheter med to soverom alene... Ved husbanklån skal det være nøktern bolig... Hvorfor trenger du som enslig to soverom? Du sier du må ha spisebord, og viser til en tegning hvor nettopp spisebord er tegnet inn... Men da plutselig må du også ha en L-sofa? Anonymkode: 86285...638 ... Jeg har veldig få venner og de bor langt unna, så når de er på besøk så foretrekker jeg å kunne gi dem en plass å bo.. Med kun et soverom så er det ganske viktig for meg med sofa.. Og kan fint fortelle deg at hver en leilighet jeg har sett av denne modellen har L sofa.. og ikke spisebord.. fordi flest folk bruker ikke spisebod. For meg er det mere for å kunne gjøre kunst på. Men som jeg og har sagt, jeg har et sammenleggbart et fra ikea som blir helt flatt. Så det er ikke verdens undergang. Anonymkode: 2a4f9...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #24 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Enig. Kjæresten skal kanskje flytte til Norge om 3-4 år? Det er ikke noe du kan planlegge ut fra. Du er én person og har lyst på to soverom? Et ekstra rom til kontor er luksus, fint det hvis man har råd til det, men du har ikke råd. Anonymkode: ce885...854 Har faktisk råd til det... Men er begrenset av hva jeg kan kjøpe av husbanken. Kunne kjøpt et hus til 2.4 mil med mere enn nok plass. Men siden badet må total renoveres blir jeg nektet. Jeg er hjemmegående.. Flest folk er ute av huset 8-12 timer om dagen.. Jeg er hjemme så si hver time av hver dag. Luksus er no et ord.. Trivsel er noe annet.. Å det eneste jeg planla er i forhold til at markedsverdien på leie er 5 tusen lavere enn hva som trengs for å dekke. Så så på det fiansielle i fremtiden.. Jeg vil ikke bare kaste meg utover et slikt finansielt tap (spesielt siden renten er høy, prisen på boliger er høye og om det alt snur så mister jeg faktisk penger...) Anonymkode: 2a4f9...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #25 Del Skrevet 1. mai I forhold til kontorplass, hva med et bord på hjul så du kan dytte det inn på soverommet når du ikke jobber, men jobbe i stuen? Ser du skriver i forhold til husarbeid, men strengt tatt - hvor mye husarbeid er det egentlig med 1 person på 50 m2 om du er normalt ryddig? 5 minutter på morgenen så er det supershina overalt der du ser. Anonymkode: bbb12...221 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #26 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Har faktisk råd til det... Men er begrenset av hva jeg kan kjøpe av husbanken. Kunne kjøpt et hus til 2.4 mil med mere enn nok plass. Men siden badet må total renoveres blir jeg nektet. Jeg er hjemmegående.. Flest folk er ute av huset 8-12 timer om dagen.. Jeg er hjemme så si hver time av hver dag. Luksus er no et ord.. Trivsel er noe annet.. Å det eneste jeg planla er i forhold til at markedsverdien på leie er 5 tusen lavere enn hva som trengs for å dekke. Så så på det fiansielle i fremtiden.. Jeg vil ikke bare kaste meg utover et slikt finansielt tap (spesielt siden renten er høy, prisen på boliger er høye og om det alt snur så mister jeg faktisk penger...) Anonymkode: 2a4f9...298 Selvsagt blir du nektet, og det har ikke med badet alene å gjøre. Det å ha hus er DYRT, og selv om det ikke er renoveringsobjekt så må man ha en real buffer så du har råd til å bytte ut el-anlegg, rør, drenering, tak, kledning osv, når det må tas. Vennepar brukte nettopp 420 000 kr på å bytte tak nå, både over og undertak måtte tas. Har du behov for finansiering av husbank, så har du ikke råd til å ha enebolig. Du må som sagt snakke med Husbanken om du i det hele tatt har lov til å leie ut boligen i ditt tilfelle. Og det å tenke flere år frem i tid om "hvisomattedersomatte kjæresten sånn og sånn", er bare dumt. Du kjøper bolig nå for din egen del, så får du heller selge boligen hvis dere blir samboere og kjøper et annet sted. Å kjøpe bolig er faktisk økonomisk risiko. Man kjøper bolig for langtidsinvestering, ikke for 2# år (med mindre man bor et sted man vet det vil stige nok til at det lønner seg). Anonymkode: 82b73...225 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #27 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg bruker spisebordet for å legge negler, male, sy, drive med annet kreativt. Men som sagt.. Har jo det sammenleggbare bordet fra ikea og kan nok sikkert lagre stolene i en av bodene. Jeg må tenke på det ,får ikke ringt husbanken for å godkjenner før Fredag uansett (om ikke hun har tatt innklemt dag..) Anonymkode: 2a4f9...298 Kan du ikke ha plass til et lite 80x80 kjøkkenbord foran verandadør ved kjøkken? Døren vender jo utover. Anonymkode: 82b73...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #28 Del Skrevet 1. mai Det finnes mange lure løsninger for små leiligheter. Små klaffebord man kan slå opp og ned (vegghengt), for eksempel. Og klappstoler man kan henge på veggen. Eller små bord med klaffer, som kan trekkes ut. En PC kan bygges inn i et skap, som lukkes når det ikke er i bruk. (Har du stasjonær PC?) Hjørnesofa er jo bare bortkastet plass i en liten leilighet. Da er det mer fornuftig med en toseter og en ekstra stol eller puff. Da kan ting flyttes på. Å sitte 4 år og vente på en fyr, det hadde jeg ikke giddet. Gudene vet om dere er sammen om 4 år. Jeg bodde 5 år på 46 km. Det var min første leilighet. Hadde fester med 20 personer, venner på overnatting, 17. Mai frokost for 8 personer. Alt går, dersom man bare innstiller seg på det. Anonymkode: 43944...0df 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #29 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg trenger noen som er litt mindre emosjonelt innvolvert til å hjelpe meg bestemme meg om jeg skal by på en leilighet. Litt info om meg, hva jeg ser etter og hva denne leiligheten har. Jeg er ei dame i slutten av 20 årene, partneren min jobber i et annet land så vi ser hverandre max en måned i løpet av hele året. Den ideele boligen er to soverom, vaskerom/bod, hage og nær butikk. Jeg har max 2.9 mil i lån og dette er igjennom husbanken, så jeg er begrenset til en kommune. Det er kun 2 eiendommer i prisklassen som kan aksepteres av meg og husbanken. Den ene er dyrer og mindre så jeg har plantet meg på en som er 2.5 mil. Men her er problemet. Den har kun et soverom, ikke spesielt plass til spisebord, den har en platting og bod/vaskerom. Den er 2.5 km ganske flatmark til butikk. Problemet med kun et soverom er at jeg ønsker å sette opp pc på egen plass så jeg kan lukke en dør å slippe tenke på hva jeg skal gjøre av husarbeid, eller slippe tenke på hva jeg skal gjøre på pcn. Men det som skremmer meg mest er hvor dyrt det er. Etter skatt, avfall, vann, lån, felleskostnader, standard regninger så sitter jeg igjen med 7.9 tusen i måneden. Det andre jeg tenker på er om jeg skulle midlertidig flytte sammen med kjæresten en annen plass i landet mens han jobber (om han ikke får jobb i dette fylket) så vil jeg ikke kunne leie ut boligen til fordel. Jeg kan kanskje legg den ut for 11 tusen i måneden, 12 tusen alt ink. Men alt betalt på boligen så sitter jeg med 16 tusen i utgifter. Så da går jeg 5 tusen i minus. Leiligheten er fantastisk standar messig. Kjøkkenet er et av de beste jeg har sett på denne byggemodellen, alt er TG1. Så frykten ligger jo om jeg ikke slår til nå, så kan jeg miste muligheten. Men om jeg kjøper denne så kan noe mer passende kommende opp. Det er to leiligheter innenfor mitt budskjett som solgte i Januar (før jeg fikk lånet) så mulighetene er jo der. Jeg er også beskymret da jeg har 3 måneder oppsigelse. Starter lånet fra overtagelse? eller fra akseptert bud? Jeg aner ikke.. Husbanken er null hjelp med dette. har noen en mening? Anonymkode: 2a4f9...298 Jeg ville ha kjøpt bolig, særlig om du er ufør og ville hatt problemer med å få lån i en annen bank. Jeg er selv ufør, kjøpte i 2011 - hadde og bare råd til noen få boliger. Boligen var liten, men det var det jeg hadde råd til. Jeg selger nå boligen, for å kjøpe meg inn hos samboer. Og er glad for at jeg valgte å bo på liten plass. Nå kan jeg selge å legge 1,2 - 1,5 mill inn vår felles bolig. Det er ikke all verdens, men så uendelig mye mer enn 0kr. I tillegg har jeg bodd veldig mye rimeligere enn på leiemarkedet, sett bort i fra de 2 første årene. Jeg hadde ikke klart meg på leiemarkedet i dag, der en 2 - roms koster fra 12000kr og oppover i måneden. Anonymkode: f64c6...76a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #30 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg trenger noen som er litt mindre emosjonelt innvolvert til å hjelpe meg bestemme meg om jeg skal by på en leilighet. Litt info om meg, hva jeg ser etter og hva denne leiligheten har. Jeg er ei dame i slutten av 20 årene, partneren min jobber i et annet land så vi ser hverandre max en måned i løpet av hele året. Den ideele boligen er to soverom, vaskerom/bod, hage og nær butikk. Jeg har max 2.9 mil i lån og dette er igjennom husbanken, så jeg er begrenset til en kommune. Det er kun 2 eiendommer i prisklassen som kan aksepteres av meg og husbanken. Den ene er dyrer og mindre så jeg har plantet meg på en som er 2.5 mil. Men her er problemet. Den har kun et soverom, ikke spesielt plass til spisebord, den har en platting og bod/vaskerom. Den er 2.5 km ganske flatmark til butikk. Problemet med kun et soverom er at jeg ønsker å sette opp pc på egen plass så jeg kan lukke en dør å slippe tenke på hva jeg skal gjøre av husarbeid, eller slippe tenke på hva jeg skal gjøre på pcn. Men det som skremmer meg mest er hvor dyrt det er. Etter skatt, avfall, vann, lån, felleskostnader, standard regninger så sitter jeg igjen med 7.9 tusen i måneden. Det andre jeg tenker på er om jeg skulle midlertidig flytte sammen med kjæresten en annen plass i landet mens han jobber (om han ikke får jobb i dette fylket) så vil jeg ikke kunne leie ut boligen til fordel. Jeg kan kanskje legg den ut for 11 tusen i måneden, 12 tusen alt ink. Men alt betalt på boligen så sitter jeg med 16 tusen i utgifter. Så da går jeg 5 tusen i minus. Leiligheten er fantastisk standar messig. Kjøkkenet er et av de beste jeg har sett på denne byggemodellen, alt er TG1. Så frykten ligger jo om jeg ikke slår til nå, så kan jeg miste muligheten. Men om jeg kjøper denne så kan noe mer passende kommende opp. Det er to leiligheter innenfor mitt budskjett som solgte i Januar (før jeg fikk lånet) så mulighetene er jo der. Jeg er også beskymret da jeg har 3 måneder oppsigelse. Starter lånet fra overtagelse? eller fra akseptert bud? Jeg aner ikke.. Husbanken er null hjelp med dette. har noen en mening? Anonymkode: 2a4f9...298 Har du husket å legge inn fradrag for gjeldsrenter på skatten i budsjettet. Med 2,5 mill i lån - rente på 4,5% - så vil renteutgiften ligge på 112000kr i året. Rentefradraget er på 22% og havner da på 24750kr. Det utgjør jo nærmere 2000kr mer utbetalt i måneden.. Anonymkode: f64c6...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #31 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): ... Jeg har veldig få venner og de bor langt unna, så når de er på besøk så foretrekker jeg å kunne gi dem en plass å bo.. Med kun et soverom så er det ganske viktig for meg med sofa.. Og kan fint fortelle deg at hver en leilighet jeg har sett av denne modellen har L sofa.. og ikke spisebord.. fordi flest folk bruker ikke spisebod. For meg er det mere for å kunne gjøre kunst på. Men som jeg og har sagt, jeg har et sammenleggbart et fra ikea som blir helt flatt. Så det er ikke verdens undergang. Anonymkode: 2a4f9...298 Men som enslig så kan man ikke velge og vrake i boliger, spesielt ikke som førstegangskjøper... Hvordan er egentlig resten av romløsningen på den du har klippet og limt fra? Det står at leiligheten er 49kvm, og stue/kjøkken/soverom er 26 kvm. Så det er knapt halve leiligheten. Hva har de brukt resten av arealet til? Anonymkode: 86285...638 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #32 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Men som enslig så kan man ikke velge og vrake i boliger, spesielt ikke som førstegangskjøper... Hvordan er egentlig resten av romløsningen på den du har klippet og limt fra? Det står at leiligheten er 49kvm, og stue/kjøkken/soverom er 26 kvm. Så det er knapt halve leiligheten. Hva har de brukt resten av arealet til? Anonymkode: 86285...638 Gjetter på universell utforming av bad og gang. Det tar plass. Anonymkode: 43944...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #33 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er faktisk snakk om så lite plass at du ikke får plass til spisebord imindre du kjøper et lite rundt et og sette det midt på kjøkkenet. Boligen er bare 48 KVM. Har et sånn ikea bord man kan slå sammen, men alikvel mister du så si alt av gåplass når du setter opp noe i den boligen. Plan tegningen viser dette som en måte, men jeg har behov for en L sovesofa (som jeg alt har) og da er det ikke akuratt plass til bordet der det er plassert. "vinduet" i midten er en veranda dør. Vurderer å sette en skillevegg så første dør inn til soverommet blir et bittelite kontor da jeg foretrekker å ha det kaldt på natten på soverommet, og varmt mens jeg jobber. Har pult på soverommet nå og det er utrolig mange netter med søvnløshet pga varmen. Anonymkode: 2a4f9...298 En eller annen barløsning/øy for å ha plass til hobby, pluss ha litt mer plass til matlaging? Er det bod i leiligheten? Mulig å få til en liten kontorplass der? Jeg har litt større leilighet, men også bare et soverom, og innreder kontorplass i innvendig bod. Ikke så stas, kanskje, men godt å kunne lukke døra når jeg er ferdig på jobb. Anonymkode: fbcc2...425 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #34 Del Skrevet 1. mai Må du ha både spisebord og kontorplass? Kan du ikke få til å gjøre det du skal på ett bord? Og soverommet blir fort kaldt om du bare åpner vinduet i en times tid før du skal sove, du trenger vel ikke ha vinduet åpent hele døgnet? Blir fort varmt igjen når du lukker det om morgenen og, spesielt hvis du kjøper en liten ovn 😊 Jeg bor på 58 m2 med et barn, vi har riktignok to soverom, men det ene er knøtt lite og i grenseland til å i det hele tatt være et soverom. På grunn av jobb skulle jeg gjerne hatt kontorplass, men det går ikke. Det er trangt her. Måtte liksom bare ta det jeg hadde mulighet til som enslig med barn. Anonymkode: 1a239...ed4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #35 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det finnes mange lure løsninger for små leiligheter. Små klaffebord man kan slå opp og ned (vegghengt), for eksempel. Og klappstoler man kan henge på veggen. Eller små bord med klaffer, som kan trekkes ut. En PC kan bygges inn i et skap, som lukkes når det ikke er i bruk. (Har du stasjonær PC?) Hjørnesofa er jo bare bortkastet plass i en liten leilighet. Da er det mer fornuftig med en toseter og en ekstra stol eller puff. Da kan ting flyttes på. Å sitte 4 år og vente på en fyr, det hadde jeg ikke giddet. Gudene vet om dere er sammen om 4 år. Jeg bodde 5 år på 46 km. Det var min første leilighet. Hadde fester med 20 personer, venner på overnatting, 17. Mai frokost for 8 personer. Alt går, dersom man bare innstiller seg på det. Anonymkode: 43944...0df Har stasjonær med 3 monitorer. Vet det er litt luksus problem. Har vel bestemt meg for å kjøpe den leiligheta må bare snakke med husbanken i morgen (siden de er stengt i dag). Sitter jo ikke å venter på kjæresten, derfor jeg har tatt opp et lån. Tingen med kjæresten var i forhold til utleie. Vurderte bo i storbritannia 6 måneder av å på om han får seg en roomie som vil tillatte det, men det kan jeg ikke om jeg går i minus 5 tusen i måneden. Så utleie om vi må bo en annen plass i landet. Men jeg får bare kjøpe også ta det derifra. Kjærsten vil jo få nok lønn til at han trolig kan ta større deler av leie en annen plass, og trenger ikke så mye plass om møblene forblir i leiligheten. Jeg bare var veldig nervøs og redd for å gjøre noe feil. Men jeg kan ikke fortsette leie, jeg sliter sånn psykisk med redsel for å miste leiligheten. Er utrolig vanskelig å finne leie leilighet på kort varsel når man har dyr og nav depositum. Anonymkode: 2a4f9...298 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #36 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har du husket å legge inn fradrag for gjeldsrenter på skatten i budsjettet. Med 2,5 mill i lån - rente på 4,5% - så vil renteutgiften ligge på 112000kr i året. Rentefradraget er på 22% og havner da på 24750kr. Det utgjør jo nærmere 2000kr mer utbetalt i måneden.. Anonymkode: f64c6...76a Er unguføre. Har beregnet meg frem til hvor mye alt vil koste på nåværende utbetaling så da ligger jeg på 8 tusen til mat og alt annet. Noe som er mere enn jeg har levd på tidligere. Er bare litt redd. Anonymkode: 2a4f9...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #37 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men som enslig så kan man ikke velge og vrake i boliger, spesielt ikke som førstegangskjøper... Hvordan er egentlig resten av romløsningen på den du har klippet og limt fra? Det står at leiligheten er 49kvm, og stue/kjøkken/soverom er 26 kvm. Så det er knapt halve leiligheten. Hva har de brukt resten av arealet til? Anonymkode: 86285...638 Er mye gang, en bod med varmtvannsbereder og teknisk. Anonymkode: 2a4f9...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #38 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): En eller annen barløsning/øy for å ha plass til hobby, pluss ha litt mer plass til matlaging? Er det bod i leiligheten? Mulig å få til en liten kontorplass der? Jeg har litt større leilighet, men også bare et soverom, og innreder kontorplass i innvendig bod. Ikke så stas, kanskje, men godt å kunne lukke døra når jeg er ferdig på jobb. Anonymkode: fbcc2...425 Har en del ting relatert til hobbi som tar opp mye av bod plassen + det er varmtvannsbereder. Så blir nok ikke mye plass. Er jo plass på soverommet til å sett opp lettvegg. Tenkte på en barløsning men vet liksom ikke helt hvordan jeg skulle fått det til uten å være i veien for kjøleskap, ovn og oppvasksmaskin. Anonymkode: 2a4f9...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #39 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Må du ha både spisebord og kontorplass? Kan du ikke få til å gjøre det du skal på ett bord? Og soverommet blir fort kaldt om du bare åpner vinduet i en times tid før du skal sove, du trenger vel ikke ha vinduet åpent hele døgnet? Blir fort varmt igjen når du lukker det om morgenen og, spesielt hvis du kjøper en liten ovn 😊 Jeg bor på 58 m2 med et barn, vi har riktignok to soverom, men det ene er knøtt lite og i grenseland til å i det hele tatt være et soverom. På grunn av jobb skulle jeg gjerne hatt kontorplass, men det går ikke. Det er trangt her. Måtte liksom bare ta det jeg hadde mulighet til som enslig med barn. Anonymkode: 1a239...ed4 Skrevet over nå, har stasjonær pc med 3 monitorer. Veldig trasig å ha på stuen. Jeg kunne jo satt opp vinduet men problemet er at jeg er beskymret for at strøm prisen vil reflektere. Men blir nok å kjøpe uansett. Anonymkode: 2a4f9...298 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #40 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skrevet over nå, har stasjonær pc med 3 monitorer. Veldig trasig å ha på stuen. Jeg kunne jo satt opp vinduet men problemet er at jeg er beskymret for at strøm prisen vil reflektere. Men blir nok å kjøpe uansett. Anonymkode: 2a4f9...298 Det ordner seg, man tilpasser seg det meste 😊 Anonymkode: 1a239...ed4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå