Gå til innhold

Ootd 17. mai stil

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En går ikke i dongeribukse på 17. Mai.

Anonymkode: 3710a...a62

Det er det ikke du som bestemmer heldigvis 😉 Man må få gå i det man føler er behagelig.

Anonymkode: faaf3...3a8

• Liker 7
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Til 17. mai går en i det en føler seg vel i. Dressbukse, turklær, bunad, jeans, kjole, skjørt. Vi bor i et fritt land og det er det vi feirer den 17. mai, med å være et fritt folk betyr det også at vi helt selv velger hvilke klær vi skal kle oss i. 

Anonymkode: 9bded...b5e

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2025 den 9.29):

Hehe, ja, der er mye rart som jeg absolutt ikke ville gått med den dag i dag, men også en del "normale" klær.

Anonymkode: e7b16...c27

Regner med du har bestilt fra dem før og vet at noen plagg kan være små i str? Håper den passer 🙂 jeg vet ikke med meg selv, får se om jeg tar en sort eller en blomstrete kjole jeg har liggende.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Joda, det kan man gjøre. Er da ikke et moteshow heller! Spiller ingen rolle om en går i dongeri eller joggebukser.. 

• Liker 3
Skrevet

Enten blir det festdrakt fra sparkjøp eller en vi prøver å sy selv fra Fæbrik. Og joggesko fra sparkjøp. Behagelig sko er viktig denne dagen med mye gåing.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.5.2025 den 10.18):

Det er det ikke du som bestemmer heldigvis 😉 Man må få gå i det man føler er behagelig.

Det er et hverdagsantrekk,

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man går i det man liker og føler seg vel i på 17 mai, uansett hva du sier 😉

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva så? Er du festdagspoliti?

Anonymkode: 63352...bb8

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og hva så? Mange som går i det med en skjorte til f.eks. Også finnes det de som ikke liker å pynte seg heller, og de må også få lov til å gå ut på 17.mai. Så er det uansett ikke kleskoder den dagen heller. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper dere nytt antrekk til hver 17. mai? Nå bruker jeg som regel bunad, men hadde jeg ikke hatt det hadde jeg nok hatt et par, maks tre antrekk som jeg hadde byttet på å bruke. Da kunne disse kostet en del, i stedet for at jeg skulle kjøpe en billig og harry kjole hvert år. Da blir du mye finere og mer elegant synes jeg. 

Anonymkode: bb23b...3e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2025 den 17.05):

Kjøper dere nytt antrekk til hver 17. mai? Nå bruker jeg som regel bunad, men hadde jeg ikke hatt det hadde jeg nok hatt et par, maks tre antrekk som jeg hadde byttet på å bruke. Da kunne disse kostet en del, i stedet for at jeg skulle kjøpe en billig og harry kjole hvert år. Da blir du mye finere og mer elegant synes jeg. 

Nei, jeg bruker vanlige penklær jeg allerede har i skapet. Som voksen må man jo i ulike selskap, eller dåp/konfirmasjon/bryllup i løpet av et vanlig år. 

Anonymkode: 131c7...989

AnonymBruker
Skrevet

Blir bunad på dagen og paljettkjole på kvelden 🇧🇻️ (har ESC-party hjemme)

Anonymkode: 7de5b...ab4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2025 den 17.05):

Nei, kjøper ikke nytt. Men jeg elsker lange sommerkjoler. Så har noen jeg bytter mellom, så jeg ikke bruker samme flere år på rad.

Anonymkode: 7a15d...717

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...