Gå til innhold

Ønsker å prøve jentesex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som er i fast forhold og erfaring med jentesex (er i 30-årene) Er ikke lesbisk eller bi. Men tanken pirrer noe ekstremt og føler at det er noe jeg må prøve! Men er i fast forhold! Hvordan forteller jeg han det? Eller bedre å bare prøve - å ikke si noe… Fortelle etterpå!? 

Anonymkode: 701ca...12a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du skal selvfølgelig ikke være utro. 

Snakk med ham, åpent og ærlig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen som er i fast forhold og erfaring med jentesex (er i 30-årene) Er ikke lesbisk eller bi. Men tanken pirrer noe ekstremt og føler at det er noe jeg må prøve! Men er i fast forhold! Hvordan forteller jeg han det? Eller bedre å bare prøve - å ikke si noe… Fortelle etterpå!? 

Anonymkode: 701ca...12a

Bare fortelle det. Ganske stor sannsynlighet at han synes det er spennende og unner deg det. Hvis han ikke gjør det, da bare kvitter du deg med han. Livet er for kort for å bruke det på usikre mennesker. 

Anonymkode: 2a7a2...7e1

Skrevet

Si det som det er. Han tåler det hvis han er voksen. Jeg sa det til typen min da jeg var 35. Han tente på det og ble med etter hvert. Ikke snik det inn. Det blir bare rot.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare fortelle det. Ganske stor sannsynlighet at han synes det er spennende og unner deg det. Hvis han ikke gjør det, da bare kvitter du deg med han. Livet er for kort for å bruke det på usikre mennesker. 

Anonymkode: 2a7a2...7e1

Man trenger ikke være trangsynt eller usikker for å ikke like at partner har sex med andre. Man kan være "topp moderne" og likevel foretrekke monogami.
Det er ikke engang "moderne" å ha sex med flere. Om noen forteller at de har hatt trekant, så er det svært få som bli spesielt overrasket. Det er ikke særlig wow-faktor for det lengre.

TS er nysgjerrig, og typisk blir man stadig mer nysgjerrig og tenker på noe, om det er litt utenfor rekkevidde. Totalt vanlig å fabulere om gresset er grønnere på den andre siden av gjerdet. Men det er mange ganger gresset ikke er så mye grønnere på den andre siden.
Problemet man må regne inn er kostnaden for å få prøvd. Han kan si 'nei' og det setter TS i enda en større knipe. Skal hun ofre et fint og bra forhold for å prøve hvordan det er å ligge med en annen kvinne? Det er røft snakket tre utfall når man prøver noe nytt;
- veldig bra, vil prøve igjen
- greit nok, men ingen sjelesettende opplevelse
- ikke bra, vil ikke prøve igjen

... hvor typisk det midterste svaret er der folk havner. Det er jo gjerne sånn med ting; det er de færreste tingene som er forferdelig bra eller forferdelig dårlig. Mesteparten er helt greit, men også helt greit om man ikke gjorde igjen.

Så "bra forhold" vs "mest sannsynlig ingen sjelesettende opplevelse".

Men bevares; hun brude absolutt snakke med partner om det. Selv om det ikke leves ut, så er det nok en interessant ting å snakke om / høre om. Kan til og med bli en delt fantasi.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med han om det. 
Jeg fortalte det til min samboer, og han er veldig oppmuntrende. Men jeg ville ikke forventet meg en sånn reaksjon, forbered deg på at han kanskje ikke er så positivt innstilt. 

Anonymkode: 227d0...21a

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...