AnonymBruker Skrevet 3. mai #21 Del Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ts Hva prater du om? Det er flere lokalt hos oss som fikk tilsvarende.. Er det slik at jeg, som midlertidig ansatt som får forlenget kontrakten ETTER 1. mai (men beholder samme tittel), ikke blir med o årets lønnsoppgjør heller? Anonymkode: 05f36...991 Jeg er tillitsvalgt i akademia, og så alle tilleggene for alle i Akademikerne og UNIO på mitt universitet. Det var et svært lite antall hos oss som fikk over 40 000kr. De fleste fikk litt over 20 000. Noen fikk også mindre. Anonymkode: e9e4f...225 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #22 Del Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er tillitsvalgt i akademia, og så alle tilleggene for alle i Akademikerne og UNIO på mitt universitet. Det var et svært lite antall hos oss som fikk over 40 000kr. De fleste fikk litt over 20 000. Noen fikk også mindre. Anonymkode: e9e4f...225 Ts Okei. Da har min kollega, som også er tillitsvalgt, overdrevet litt😅 Jeg er fornøyd med fjorårets selvfølgelig, og forstår at jeg ikke burde forvente noe i år. Men, er det slik at jeg, som midlertidig ansatt som får forlenget kontrakten ETTER 1. mai (men beholder samme tittel), ikke blir med i årets lønnsoppgjør heller? Anonymkode: 05f36...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:59 #23 Del Skrevet tirsdag kl 21:59 Ts Selv om det var avslag på lønnsforhandling, bør jeg (uavhengig av dette) be om lønnssamtale? Den som nyansatte kan be om når de har vært ansatt ett år. Eller vil det fremstå som mas, selv om det ikke har noe med ny kontrakt å gjøre? Anonymkode: 05f36...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:23 #24 Del Skrevet onsdag kl 13:23 Noen som vet/har erfaring når det gjelder siste spørsmålet - lønnssamtalen for nyansatte etter ett år? ☺️ Anonymkode: 05f36...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå