Gå til innhold

Blankt avslag i "lønnsforhandling"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ts

Hva prater du om? Det er flere lokalt hos oss som fikk tilsvarende..

Er det slik at jeg, som midlertidig ansatt som får forlenget kontrakten ETTER 1. mai (men beholder samme tittel), ikke blir med o årets lønnsoppgjør heller?

Anonymkode: 05f36...991

Jeg er tillitsvalgt i akademia, og så alle tilleggene for alle i Akademikerne og UNIO på mitt universitet. Det var et svært lite antall hos oss som fikk over 40 000kr.  De fleste fikk  litt over 20 000. Noen fikk også mindre. 

Anonymkode: e9e4f...225

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er tillitsvalgt i akademia, og så alle tilleggene for alle i Akademikerne og UNIO på mitt universitet. Det var et svært lite antall hos oss som fikk over 40 000kr.  De fleste fikk  litt over 20 000. Noen fikk også mindre. 

Anonymkode: e9e4f...225

Ts

Okei. Da har min kollega, som også er tillitsvalgt, overdrevet litt😅 

Jeg er fornøyd med fjorårets selvfølgelig, og forstår at jeg ikke burde forvente noe i år. Men, er det slik at jeg, som midlertidig ansatt som får forlenget kontrakten ETTER 1. mai (men beholder samme tittel), ikke blir med i årets lønnsoppgjør heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts

Selv om det var avslag på lønnsforhandling, bør jeg (uavhengig av dette) be om lønnssamtale? Den som nyansatte kan be om når de har vært ansatt ett år. Eller vil det fremstå som mas, selv om det ikke har noe med ny kontrakt å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet/har erfaring når det gjelder siste spørsmålet - lønnssamtalen for nyansatte etter ett år? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...