Gå til innhold

Jeg er "vanskelig å komme inn på", hvordan løser jeg det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har fått høre dette og det stemmer nok. Hvordan løser jeg dette? Skal jeg dele mer ting om mitt eget liv og spørre folk om deres? Tulle med folk, slå an vitser?

Sier alltid hei og ha det, sier min mening under diskusjoner, er ikke redd for å snakke. Er voksen i begynnelsen av 30 årene. Positiv og glad person men tydeligvis noe innesluttet. 

Anonymkode: d7a06...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjøp deg en trøye der det står, inneslutta og traust person, redd lys og lyder. 

Ps! Ikke vekk trollet

Anonymkode: 6a76e...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vis oppriktig interesse for de rundt deg: «hvordan var helgen/ferien/feiringen?», by på deg selv, ha selvironi, innrøm gjerne egne små feil eller tilkortkommenheter i hverdagen men ikke snakk deg selv ned. Feks: «syns det var litt vrient med det nye IT-systemet jeg, hehe». Gi respons i samtalen når andre forteller noe. Ha øyenkontakt, smil.

Anonymkode: f90c7...603

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det viktig for deg å gjøre noe med det? Mange mener mye, men man trenger ikke rette seg etter det eller endre seg med mindre man ønsker å gjøre det for sin egen del. Jeg synes vel så ofte at jeg ufrivillig kommer mer inn på andre enn jeg har hatt noe ønske om...

Endret av Daria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...