Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

De siste ukene har jeg blitt oppringt flere ganger daglig fra Stord Dialog AS. Har ikke vært hjemme når det har ringt, men begynner å bli veldig nysgjerrig på hva dette er for slags firma. Noen som vet hva Stord Dialog AS er?

*krysser fingrene for at det ikke er et inkassoselskap*

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også blitt oppringt av disse, og jeg har overhodet ingen inkassosaker gående så tror ikke du trenger å være redd for at det skal være inkasso.

Gjest Gjest
Skrevet

Heh, sikkert de som ringte meg i dag og skulle prakke på meg et nytt mobilabo.. Da hun til slutt spurte om jeg hadde en postadresse, sa jeg "ja, men jeg er ikke intr i å motta noe fra dere". Jenta ble skikkelig sur, og spyttet ut rett før hun slengte på røret "da går du glipp av masse penger!!" i en sur og spydig tone. Desverre la hun jo på, eller så hadde jeg bare svart at penger ikke var noe problem (er jo det da, student som jeg er.. men det trengte ikke hun å vite :ler: )

Verste jeg vet er selgere som ikke tåler et nei altså!!!

Gjest Gjest
Skrevet
De siste ukene har jeg blitt oppringt flere ganger daglig fra Stord Dialog AS. Har ikke vært hjemme når det har ringt, men begynner å bli veldig nysgjerrig på hva dette er for slags firma. Noen som vet hva Stord Dialog AS er?

*krysser fingrene for at det ikke er et inkassoselskap*

Det er telefonsalg - ikke noe å være redd for.
Skrevet

De driver med telesalg og markedsundersøkelser for forskjellige bedrifter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...