AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:48 #1 Del Skrevet onsdag kl 13:48 Fikk noe som lignet for noen år siden. En lite kul ut anus, men den roet seg og forsvant. Har fått angst for å få hemoroider. Så flaut å få slik gammelmannssykdom. Noe jeg kan gjøre for å forebygge dette? Anonymkode: 4ad35...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:52 #2 Del Skrevet onsdag kl 13:52 Ikke sitt lenger på do enn du må; dropp mobilen og ikke sitt der og trykk hardt. Ellers kan psykolog hjelpe, hemorider er helt vanlig når man f.eks. er gravid, og legen gir fullstendig f, de skriver bare ut resept på behandling og er glade for at det ikke er noe alvorlig som feiler deg. Anonymkode: 93b6d...017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:56 #3 Del Skrevet onsdag kl 13:56 Får det med jevne mellomrom og det er ingen krise. Ta det med ro du og får du det finnes det medisiner. Du må lære deg å slappe av! Anonymkode: 909a4...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:56 #4 Del Skrevet onsdag kl 13:56 Er ikke gammelmannssykdom. Er vel gravide som er aller mest plaget. Men som skrevet over, ikke sitt og trykk. Drikk mye vann og spis riktig, slik at du får myk avføring. Men viktigst av alt: ikke bli gravid. Anonymkode: bb35a...1fe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet onsdag kl 14:02 #5 Del Skrevet onsdag kl 14:02 Jeg er en gammel mann, og har aldri hatt hemorroider. Alle mine faste kvinnelig partnere har vært plaget av det, særlig rundt graviditeter. Så hva gjør jeg riktig? Drikker nok, spiser grønnsaker og fiber og har jevnlig analsex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:26 #6 Del Skrevet onsdag kl 14:26 Kjøp deg en krakk som du kan ha føttene på når du skal på do, da blir du sittende i en mye bedre posisjon. Anonymkode: cf577...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:30 #7 Del Skrevet onsdag kl 14:30 Snok1 skrev (27 minutter siden): Jeg er en gammel mann, og har aldri hatt hemorroider. Alle mine faste kvinnelig partnere har vært plaget av det, særlig rundt graviditeter. Så hva gjør jeg riktig? Drikker nok, spiser grønnsaker og fiber og har jevnlig analsex. Analsex har aldri vært anbefalt for å unngå hemoroider, heller det motsatte. Anonymkode: e00e2...455 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:31 #8 Del Skrevet onsdag kl 14:31 Snok1 skrev (28 minutter siden): Jeg er en gammel mann, og har aldri hatt hemorroider. Alle mine faste kvinnelig partnere har vært plaget av det, særlig rundt graviditeter. Så hva gjør jeg riktig? Du blir ikke gravid Anonymkode: 24533...cdb 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:07 #9 Del Skrevet onsdag kl 16:07 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fikk noe som lignet for noen år siden. En lite kul ut anus, men den roet seg og forsvant. Har fått angst for å få hemoroider. Så flaut å få slik gammelmannssykdom. Noe jeg kan gjøre for å forebygge dette? Anonymkode: 4ad35...877 Det der kan skje alle i aldere. Kommer gjerne pga forstoppelse. De sier også at forekomsten har økt og peker på at folk sitter lenge unødvendig lenge på do og skroller , men om det er vitenskapelig bevist tviler jeg på😅 Noen er bare mer utsatt en andre. Kan sikkert også være hormonelt i hvert fall for kvinner. Hormoner spiller en rolle for elastisitet i blodårene feks. Anonymkode: ddbcd...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet onsdag kl 16:38 #10 Del Skrevet onsdag kl 16:38 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du blir ikke gravid Anonymkode: 24533...cdb True!🤟😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet onsdag kl 16:39 #11 Del Skrevet onsdag kl 16:39 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Analsex har aldri vært anbefalt for å unngå hemoroider, heller det motsatte. Anonymkode: e00e2...455 Jeg bringer mine erfaringer, jeg allmenngjør dem ikke. Samtidig: Lukkemusklene er muskler, og muskler har godt av trening. Endret onsdag kl 16:40 av Snok1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:40 #12 Del Skrevet onsdag kl 16:40 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fikk noe som lignet for noen år siden. En lite kul ut anus, men den roet seg og forsvant. Har fått angst for å få hemoroider. Så flaut å få slik gammelmannssykdom. Noe jeg kan gjøre for å forebygge dette? Anonymkode: 4ad35...877 En svært høy andel kvinner får det under svangerskapet eller ved fødsel, så gammelmannssykdom er det da ikke Anonymkode: 031f9...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:38 #13 Del Skrevet onsdag kl 19:38 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noe jeg kan gjøre for å forebygge dette? Anonymkode: 4ad35...877 Først og fremst innse at det ikke er noe som heter gammelmannssykdom, så blir det nok lettere skal du se. Anonymkode: b489b...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet onsdag kl 19:45 #14 Del Skrevet onsdag kl 19:45 Du spiser bananer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå