AnonymBruker Skrevet i går, 13:23 #1 Del Skrevet i går, 13:23 - Lyserosa - Mørkerosa - Lysebrun - Mørkebrun - Lyserosa/mørkerosa med preg av brune kanter Anonymkode: 2f475...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:11 #2 Del Skrevet i går, 14:11 Kanskje dumt spørsmål, men har ikke de fleste nordiske kvinner samme farge på underliv? Hilsen Kvinne Anonymkode: f7d8a...3ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:31 #3 Del Skrevet i går, 14:31 Alt!😉 Anonymkode: dc96f...8fe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:35 #4 Del Skrevet i går, 14:35 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kanskje dumt spørsmål, men har ikke de fleste nordiske kvinner samme farge på underliv? Hilsen Kvinne Anonymkode: f7d8a...3ef Nei det er stor variasjon fra kvinne til kvinne. Anonymkode: e928d...d17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:36 #5 Del Skrevet i går, 14:36 Foretrekker lysebrun. Lysrose blir for "svins” aktig for min smak 😅 Anonymkode: 6f3a0...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karjohlo05 Skrevet i går, 14:42 #6 Del Skrevet i går, 14:42 Når jeg trodde vi hadde en komplett overfylt meny av skjønnhetsaspekter å tenke over og få servert en mening om så kom denne🤦♀️ 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet i går, 14:43 #7 Del Skrevet i går, 14:43 Ingen preferanser der. Alt er like bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:46 #8 Del Skrevet i går, 14:46 Blålilla 👌 Anonymkode: bd6c5...409 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karjohlo05 Skrevet i går, 14:48 #9 Del Skrevet i går, 14:48 Ts, hvorfor spør du om det? Skulle du bare sjekke om du har bedre eller dårligere underlivsfarge enn andre? Og hva skal du gjøre med den informasjonen? Andre grunner? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:48 #10 Del Skrevet i går, 14:48 Glemmer aldri da jeg som førstereisgutt i handelsflåten la til kai i Mombasa (Kenya) og vi fikk landlov der i 5 dager. Der traff jeg ei jente som inviterte med meg hjem. Glemmer aldri det synet når skjørtet hennes falt og det åpenbarte seg et mørkt svartmusket underliv. Du vet, på den tiden var Norge virkelig blendahvit. Når hun spredte beina gløttet det frem en knallrosa åpenbaring jeg siden aldri har sett noe vakrere. Ja det var tider det. Anonymkode: cce6a...162 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karjohlo05 Skrevet i går, 14:49 #11 Del Skrevet i går, 14:49 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blålilla 👌 Anonymkode: bd6c5...409 Voldsforherligelse, ikke greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:07 #12 Del Skrevet i går, 15:07 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Glemmer aldri da jeg som førstereisgutt i handelsflåten la til kai i Mombasa (Kenya) og vi fikk landlov der i 5 dager. Der traff jeg ei jente som inviterte med meg hjem. Glemmer aldri det synet når skjørtet hennes falt og det åpenbarte seg et mørkt svartmusket underliv. Du vet, på den tiden var Norge virkelig blendahvit. Når hun spredte beina gløttet det frem en knallrosa åpenbaring jeg siden aldri har sett noe vakrere. Ja det var tider det. Anonymkode: cce6a...162 Roastbiff 😋 Anonymkode: 04e34...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:09 #13 Del Skrevet i går, 15:09 Grønt Anonymkode: ee9b9...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:12 #14 Del Skrevet i går, 15:12 Hva med blå-lilla?! Jeg tuller ikke, 85% av tiden er jeg blå-lilla i underlivet og jeg har ikke peiling på hvorfor. Jeg har så klart googlet meg blå, og eneste jeg får opp er lichen Simplex som årsak, og jeg har ingen kløe eller problemer. Jeg er bare kronisk blå-lilla. Jeg mistenker selv det kan ha en sammenheng med at jeg er blodfattig og har jernmangel. Anonymkode: 487d6...58b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:16 #15 Del Skrevet i går, 15:16 Er det virkelig noe jeg ikke har tenkt på i mitt snart sekstiårige liv, så er det fargen på underlivet, verken på kvinner eller menn. I alle år har det viktigste vært at det virker som det skal Nemlig til å ta og gi. Begge kjønn. Og virker det ikke, løser man det med kommunikasjon og åpenhet. Om det er stort, lite, trangt, tynt, blått, lilla, rosa eller rødt, I do not care! Anonymkode: 65d38...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:41 #16 Del Skrevet i går, 15:41 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Glemmer aldri da jeg som førstereisgutt i handelsflåten la til kai i Mombasa (Kenya) og vi fikk landlov der i 5 dager. Der traff jeg ei jente som inviterte med meg hjem. Glemmer aldri det synet når skjørtet hennes falt og det åpenbarte seg et mørkt svartmusket underliv. Du vet, på den tiden var Norge virkelig blendahvit. Når hun spredte beina gløttet det frem en knallrosa åpenbaring jeg siden aldri har sett noe vakrere. Ja det var tider det. Anonymkode: cce6a...162 ❤️❤️❤️ Anonymkode: 9a609...d91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:47 #17 Del Skrevet i går, 15:47 AnonymBruker skrev (2 timer siden): - Lyserosa - Mørkerosa - Lysebrun - Mørkebrun - Lyserosa/mørkerosa med preg av brune kanter Anonymkode: 2f475...32a Halvrosa med et innslag av burgunder. Anonymkode: d9aea...42c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:12 #18 Del Skrevet i går, 16:12 Mann i 30-årene her. Enkelt svar: Aldri noen gang tenkt over. Aldri reagert på det, aldri hatt noen oppfatning av hvilken farge ulike kvinner jeg har hatt sex med har hatt på underlivet. Heller aldri hørt en eneste kompis, i noen som helst anledning, nevne dette temaet. Virkelig en ikke-sak. Totalt. Anonymkode: 1264a...a2a 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:22 #19 Del Skrevet i går, 16:22 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det er stor variasjon fra kvinne til kvinne. Anonymkode: e928d...d17 Hæ? Ok, vet ikke selv hva jeg har en gang jeg🫣 trodde ikke det var noe man tenkte over… Anonymkode: f7d8a...3ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:31 #20 Del Skrevet i går, 16:31 Det er stor variasjon på fargen på menns kjønnsorganer også. Uten at det har noe å si for min del, selvsagt. Hilsen erfaren kvinne (54) som har sett sin andel og vel så det. Anonymkode: 09859...4cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå