AnonymBruker Skrevet 30. april #2 Skrevet 30. april Tryggheten som det offentlige norge gir. Om man er sikret med penger og forskringer går det bra, men om noe katastrofalt skulle hende, er Norge best. Anonymkode: 15f47...da6 4 2
AnonymBruker Skrevet 30. april #3 Skrevet 30. april Vannet i springen. Tryggheten ved å kunne spasere på kveldstid, selv om det begynner å bli litt skumlere i Norge også. Ellers har jeg mer tillit til politiet i Norge. Mindre korrupsjon. Anonymkode: 467c1...256 5
AnonymBruker Skrevet 30. april #4 Skrevet 30. april Naturen, roen, friskheten, tryggheten, drikkevannet, språket, hjemmefølelsen, brunost, melkesjokolade. osv.osv. Og selvsagt familien. Anonymkode: 87720...e3f 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai #5 Skrevet 6. mai Helsevesenet, vann og naturen. Obs ikke vinteren , den hater jeg. Anonymkode: d2818...d0f 1
Sjokoladepenge Skrevet 11. mai #6 Skrevet 11. mai Jeg har bodd i utlandet hele mitt voksne liv og savner egentlig ikke annet enn familie og venner. Og Freia Melkesjokolade, Kvikklunsj og Troika.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå