Kanel1 Skrevet 30. april #1 Skrevet 30. april Er det noen som har erfaring med cellulitemaskinen Lab 24? Virker den? Det er 60 dagers fornøydgaranti. Er det noen som har fått pengene tilbake om dere har returnert? Lenke til produktet: https://labb24.no/products/labb24-anti-celluliter-massage?fbclid=IwZXh0bgNhZW0BMABhZGlkAaseivKMSW0BHiHwKF1kO2c-XR2nPMxaykcvpdr7QfDDa9giPsAHUNcMp9KCwTOw8ZiJwmvh_aem_ExbNDWXDd3WmUVQmph8S5g&utm_source=facebook&utm_medium=paid&campaign_id=120220328942440349&ad_id=120223397086300349&utm_id=120220328942440349&utm_content=120223397086300349&utm_term=120220329771850349&utm_campaign=120220328942440349
AnonymBruker Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai Lurer også på det samme. Har bestilt, men ikke fått den enda. Anonymkode: 64716...206
lindamer90 Skrevet 7. mai #3 Skrevet 7. mai (endret) Jeg har nettopp fått min, det var ingen instruksjonsmanual, bruksanvisning eller sikkerhetsdokumentasjon i pakken, noe som egentlig er brudd på regelverk. Det var kun apparatet, usb kabel og to oljer. Ser veldig billig ut så er litt skeptisk til å bruke. Tror jeg bare sender rett tilbake, har ikke lyst å få brennskader eller lignenede. Endret 7. mai av lindamer90 1
lindamer90 Skrevet 7. mai #4 Skrevet 7. mai - Sendte e-post og ble bare henvist til nettsiden, men der sto det bare hvordan man skulle bruke den. Det står også at for å få pengene tilbake etter 60 dager må man kunne dokumentere at man har brukt den to ganger daglig i 60 dager😂 Det står også at man må bruke «plastfilteret» for å kunne reklamere, men det fulgte ikke med noe plastfilter. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #5 Skrevet 7. mai Hvis noe virker for godt til å være sant så er det som regel det. Anbefaler dere å spørre chatgpt om info på den nettsiden. Anonymkode: b383a...c3f
AnonymBruker Skrevet 7. mai #6 Skrevet 7. mai Dere hadde sikkert fått akkurat det samme produktet for en brøkdel av prisen på Aliexpress eller temu. Anonymkode: b383a...c3f 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #7 Skrevet 10. mai Jeg har brukt min for første gang og syntes det gjorde fryktelig vondt. Holdt bare ut i noen få minutter enda jeg smurte på oljen som fulgte med og hadde den på laveste styrke. Som en nevnte over her fulgte det ikke med bruksanvisning, jeg måtte inn på nettsiden for å finne ut hvordan den bør brukes, og heller ikke der syntes jeg det var godt forklart. Man kan justere rødlys og varme i tillegg til sugeeffekt, men står ingenting om hva som anbefales eller hva som hjelper mot hva… Men huden ble rød og varm der jeg brukte apparatet så det er tydelig at det får igang blodsirkulasjonen. Jeg gir ikke opp og skal prøve igjen. Håper jeg klarer å venne meg til å bruke det selv om det gjør vondt. Anonymkode: 64716...206
AnonymBruker Skrevet 10. mai #8 Skrevet 10. mai Meg igjen som skrev rett over her. Fant bruker manual i esken nå. Alt lå litt hulter til bulter oppi esken😅 Anonymkode: 64716...206
AnonymBruker Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni Da har jeg brukt min for andre gang og syntes jeg fikk det til mye bedre. Fant liksom riktig teknikk. Det gikk mye bedre, var ikke like vondt som første gang og jeg fikk ikke blåmerker. Ble full av blåmerker første gang jeg prøvde apparatet!! Huden ble varm og rød så merker at den «tar godt». Er for tidlig å si om den fjerner cellulittene, men har troa på at den iallfall kan redusere. Anonymkode: 64716...206
AnonymBruker Skrevet 9. juni #11 Skrevet 9. juni Lukter lang vei når noe er dropshipping, altså 95% av facebook annonser. Du finner det alltid billigere på temu 😄 Anonymkode: aaee8...987 1 1
plantedilla323 Skrevet 10. juni #12 Skrevet 10. juni Styr unna dette produktet. Jeg fikk ekstreme blåmerker, etter få sekunders bruk. Den var også veldig vond å bruke. Brukte lav hastighet 1-3 og den medfølgende oljen. Det var ikke med sikkerhetsinstruksjoner (skummelt mtp lading og brannfare), og det var heller ikke med bruksanvisning. De reklamerer med «60-dagers risikofri prøveperiode» og «60-dagers pengene-tilbake-garanti» og «full refusjon uten problemer». Men for å få tilbake pengene må den være ubrukt, eller prøvd ut i 60 dager. Det kan jeg absolutt ikke gjøre mtp blåmerker og smerter. I bunn og grunn, fornøydgarantien deres er bare tull og produktet kan i verste fall være brannfarlig. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #13 Skrevet 10. juni Philips Cellesse er sannsynligvis et bedre alternativ. Den tar kraftig tak i huden og «støvsuger» den ved hjelp av vakuum. Jovisst gjør det vondt, det er liksom litt av poenget, fordi den knar cellulitt-dritten. Er jo litt jobb å bruke den, men den funker faktisk, om man orker å følge opp, f eks hver annen eller hver tredje dag. Og smertene er bare i starten, når huden og cellulittene får juling for første gang. Usikker på om den er å få tak i i Norge Anonymkode: 73cdc...d3e
katties Skrevet 10. juni #14 Skrevet 10. juni Slutt å tro på sånt tull. Produsenten skor seg på usikre, relativt fattige, godtroende damer. Slike apparater funker dårlig selv i profesjonelle salonger. Hva tror dere måten denne analysen du generelt på skal være? Ofte bare føreren til midlertidig hevelse som fårcfolk til å tro at de har fått resultater. Moren min har kjøpt diverse slike gjennom årene, og de har ALDRI funket.
AnonymBruker Skrevet 10. juni #15 Skrevet 10. juni katties skrev (49 minutter siden): Slutt å tro på sånt tull. Produsenten skor seg på usikre, relativt fattige, godtroende damer. Slike apparater funker dårlig selv i profesjonelle salonger. Hva tror dere måten denne analysen du generelt på skal være? Ofte bare føreren til midlertidig hevelse som fårcfolk til å tro at de har fått resultater. Moren min har kjøpt diverse slike gjennom årene, og de har ALDRI funket. Enig i at det nok selges mye tull som lover gull og grønne skoger, men den fra Philips har faktisk effekt. Men selvsagt kun om den blir brukt jevnlig, over tid, og det er vel der det stopper, i de fleste tilfellene. Som med det meste annet: slanking, spise sunt, ta situps, legge seg tidlig osv osv. For øvrig lyder «relativt fattige, godtroende damer» i overkant nedlatende, synes jeg Anonymkode: 73cdc...d3e
plantedilla323 Skrevet 10. juni #16 Skrevet 10. juni katties skrev (43 minutter siden): Slutt å tro på sånt tull. Produsenten skor seg på usikre, relativt fattige, godtroende damer. Slike apparater funker dårlig selv i profesjonelle salonger. Hva tror dere måten denne analysen du generelt på skal være? Ofte bare føreren til midlertidig hevelse som fårcfolk til å tro at de har fått resultater. Moren min har kjøpt diverse slike gjennom årene, og de har ALDRI funket. Det spiller ingen rolle om man er fattig eller godtroende «damer». Denne saken handler om at man kjøper en vare under falske forutsetninger. Det er rett rett og slett svindel. De reklamerer med «60 dagers risikofri prøveperiode». Spiller ingen rolle om det er en cellullittfjerner eller en dildo for den saks skyld. Synd for din mor at hun har kjøpt slike i mange år som aldri har fungert. Selv har jeg kun kjøpt denne, og vil helt klart ikke gjøre det igjen. Slike innlegg som ditt fører kun til skam, skriv heller noe nyttig og oppmuntrende. Med mitt innlegg vil jeg kun opplyse om at folk må holde seg unna denne nettsiden og produktet, da det er ekstremt vanskelig å få pengene tilbake. Jeg har sendt saken videre til Klarna.
katties Skrevet 10. juni #17 Skrevet 10. juni (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Enig i at det nok selges mye tull som lover gull og grønne skoger, men den fra Philips har faktisk effekt. Men selvsagt kun om den blir brukt jevnlig, over tid, og det er vel der det stopper, i de fleste tilfellene. Som med det meste annet: slanking, spise sunt, ta situps, legge seg tidlig osv osv. For øvrig lyder «relativt fattige, godtroende damer» i overkant nedlatende, synes jeg Anonymkode: 73cdc...d3e Moren min har hatt den fra Phillips også. Relativt fattige og godtroende fordi de som er mer rike brukervm vanligvis ikke penger på hjemmebehandkinger som kanskje, muligens funker om man er hheldig. Godtroende er 100% riktig fordi det skal lite til for å skjønne at dette her er no skrap. Moren min har kjøpt tull i over 25 år og får fortsatt rett på innimellom Endret 10. juni av katties
katties Skrevet 10. juni #18 Skrevet 10. juni (endret) plantedilla323 skrev (9 minutter siden): Det spiller ingen rolle om man er fattig eller godtroende «damer». Denne saken handler om at man kjøper en vare under falske forutsetninger. Det er rett rett og slett svindel. De reklamerer med «60 dagers risikofri prøveperiode». Spiller ingen rolle om det er en cellullittfjerner eller en dildo for den saks skyld. Synd for din mor at hun har kjøpt slike i mange år som aldri har fungert. Selv har jeg kun kjøpt denne, og vil helt klart ikke gjøre det igjen. Slike innlegg som ditt fører kun til skam, skriv heller noe nyttig og oppmuntrende. Med mitt innlegg vil jeg kun opplyse om at folk må holde seg unna denne nettsiden og produktet, da det er ekstremt vanskelig å få pengene tilbake. Jeg har sendt saken videre til Klarna. Kan si at over 90% av ting på Facebook er svindel. Noen skjønner det... noen er godtroende. Det er sikkert mulig å sinat "hvordan qkulle jeg vite det", men det er vanligvis mange tegn på svindel. Det er synd at det blir misbrukt. Jeg gjør ikke narr av dere - jeg synes det er dritt at noen får svindle folk slik. Det eneste jeg kan anbefale er å alltid bruke kredittkort hvis man er usikker på butiken, stole på intuisjonen sin og huske at det er mange svindlerselskaper som får sine ansatte til å skrive falske gode anmeldelser. BTW: Klarna har blitt lite selektive på hvem de samarbeider med, så mange svindlersider bruker dem. Endret 10. juni av katties
AnonymBruker Skrevet 10. juni #19 Skrevet 10. juni For å være helt ærlig.. jeg får gode resultater av å massere rumpe og lår selv, gjør det noen dager i uka, har veldig lite cellulitter. Kan såklart være gener og det faktum at jeg trener også, men i perioder jeg ikke rekker eller orker å massere så synes jeg det blir verre, kan være mentalt, men syntes det hjelper 😊 Anonymkode: e1c04...a58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå