AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:56 #1 Del Skrevet onsdag kl 11:56 F.eks være nervøs, plutselig bli sjenert, prøve å imponere, gjøre narr av osv? Anonymkode: b3574...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smeltemann Skrevet onsdag kl 12:01 #2 Del Skrevet onsdag kl 12:01 Nei. Må være forelsket for å ha sex. Da jeg var ung kunne jeg ha sex kun sex'en men nå når jeg nesten er 50 så må det være med noen jeg er forelsket i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:02 #3 Del Skrevet onsdag kl 12:02 Jeg har ikke sex med noen jeg ikke er forelsket i, så da er jeg naturlig nok nervøs og blir fort flau. Og skulle prøve å imponere føler jeg blir kleint 😅 Å gjøre narr av er stygt så det gjør jeg ikke....Å le sammen med er gøy om det føles litt kleint. Det føler jeg blir annerledes, og kan ofte bryte isen litt. Anonymkode: 7f765...75b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet onsdag kl 16:32 #4 Del Skrevet onsdag kl 16:32 Nei. Jeg har kun sex med menn jeg har en relasjon til. ONS er jeg helt ferdig med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:35 #5 Del Skrevet onsdag kl 16:35 "Gjøre narr av"? Det siste jeg ville gjort er å ha sex med en fyr som har gjort narr av, eller prøvd å gjøre narr av meg. Noe så feilslått. Er det virkelig folk som gjøre det? Menn? Anonymkode: e8b76...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:54 #6 Del Skrevet onsdag kl 17:54 AnonymBruker skrev (1 time siden): "Gjøre narr av"? Det siste jeg ville gjort er å ha sex med en fyr som har gjort narr av, eller prøvd å gjøre narr av meg. Noe så feilslått. Er det virkelig folk som gjøre det? Menn? Anonymkode: e8b76...19c Med «gjøre narr av» tenker jeg på en flørtete måte. Altså tærge/tulle med☺️ Anonymkode: b3574...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:56 #7 Del Skrevet onsdag kl 17:56 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Med «gjøre narr av» tenker jeg på en flørtete måte. Altså tærge/tulle med☺️ Anonymkode: b3574...2c9 Å gjøre narr av får jeg veldig dårlige vibber av. Det blir det samme som erting. Flørting blir for meg noe helt helt annet. Det opplever jeg er en annen sjanger. Anonymkode: 7f765...75b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå