AnonymBruker Skrevet 30. april #1 Skrevet 30. april Jeg har 14 spørsmål. Er det litt for mye? Hva er deres erfaring? Vi tenker å ha kahoot rett før middagen slik at gjestene ikke får "jukse". Når hadde dere kahoot? Anonymkode: 4b0a1...c8d
AnonymBruker Skrevet 30. april #2 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har 14 spørsmål. Er det litt for mye? Hva er deres erfaring? Vi tenker å ha kahoot rett før middagen slik at gjestene ikke får "jukse". Når hadde dere kahoot? Anonymkode: 4b0a1...c8d Aldri hørt om, hva er det? Anonymkode: f928b...29a
AnonymBruker Skrevet 30. april #3 Skrevet 30. april Hvor lang tid tenker du å bruke på den? Personlig synest jeg at kahoot er veldig kjedelig og oppbrukt😬 Ville heller tatt det i dødtiden mellom middag og kaffi….. Anonymkode: f4059...223
AnonymBruker Skrevet 30. april #4 Skrevet 30. april Vi tok det i pause så alle kunne se skjermen like bra. Hadde gått ned til 10 for det blir jo lang tid for hvert spørsmål. Anonymkode: c0dc2...72f
AnonymBruker Skrevet 30. april #6 Skrevet 30. april Har aldri opplevd det i konfirmasjon, men vi bruker det en del på universitetet hvor jeg jobber. Jeg tenker 14 spørsmål er for mange. Dersom du skal snakke mellom hvert spørsmål tenker jeg 5-6 er nok. Dersom du bare skal kjøre igjennom maks ti. Vær også klar over at gratis konto har begrensninger på antall brukere som kan delta. Anonymkode: 91483...df0
Gaia Skrevet 30. april #7 Skrevet 30. april Man bruker ca. 1 minutt på spørsmål og svaring, så noe mer enn 14 spørsmål, ville jeg ikke hatt.
Ullvott Skrevet 30. april #8 Skrevet 30. april Jeg vil anbefale max 10 spørsmål. Det tar litt tid å rigge opp, og det er overraskende mange som ikke har vært borti det før, så beregn tid til veiledning også. Og til dere som aldri har hørt om Kahoot, så er det kort fortalt en digital måte å lage quiz med 4 svaralternativer på.
AnonymBruker Skrevet 30. april #9 Skrevet 30. april Om du har mye eldre gjester hadde jeg gått for en papirversjon i stedet, da kan du ha så mye som 14 spørsmål. Anonymkode: c0dc2...72f
AnonymBruker Skrevet 30. april #10 Skrevet 30. april Veldig gøy, men 14 spørsmål går veldig fort. Jeg hadde prøvd å få til et par ekstra spørsmål. Om Man ikke skal legge ut i det vide og breie mellom spørsmålene da. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Aldri hørt om, hva er det? Anonymkode: f928b...29a Det er quiz.. elektronisk. Anonymkode: 0b297...33e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå