AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:17 #1 Del Skrevet onsdag kl 11:17 Jeg lurer på om jeg har blitt shadowbannet fra Tinder. Jeg chattet med ei forrige uke, og da jeg fortalte henne at jeg ikke ville møtes likevel, antar jeg at hun kanskje rapporterte meg eller noe sånt. Jeg gikk fra å få flere likes og matcher til ingen i det hele tatt. Jeg prøvde å restarte Tinder, men får fortsatt ingen respons. Betyr dette at jeg er shadowbannet? Anonymkode: 640c8...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:22 #2 Del Skrevet onsdag kl 11:22 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg lurer på om jeg har blitt shadowbannet fra Tinder. Jeg chattet med ei forrige uke, og da jeg fortalte henne at jeg ikke ville møtes likevel, antar jeg at hun kanskje rapporterte meg eller noe sånt. Jeg gikk fra å få flere likes og matcher til ingen i det hele tatt. Jeg prøvde å restarte Tinder, men får fortsatt ingen respons. Betyr dette at jeg er shadowbannet? Anonymkode: 640c8...2ea Jeg opplevde noe liknende i 2018. Fikk kontakt med noen og hadde en god dialog. Plutselig var profilen blokkert. Tinder gir aldri noen grunn for blokkeringen og svarer kun generelt med at man sikkert har brutt noen regler. Skal jeg tilbake på Tinder må jeg bytte telefonnummer og e-post. Det gidder jeg ikke Anonymkode: eca8b...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:42 #3 Del Skrevet onsdag kl 12:42 Jeg var shadowbannet nylig, for meg så fikk jeg stadig opp samme damene i samme rekkefølge uansett om jeg sveipet høyre/venstre på de, gikk ut av appen og åpnet igjen og de var der igjen, samme rekkefølge. Hvis du opplever det samme så er du shadowbannet. Anonymkode: 61b8f...18d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:45 #4 Del Skrevet onsdag kl 12:45 Det er vel ikke sånn Tinder opererer… Anonymkode: 115ae...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet onsdag kl 12:46 #5 Del Skrevet onsdag kl 12:46 ...For å fortsette fra han forrgie her: Så går du gjennom en mølle der du kontakter de ang dette,og de sier de skal se på saken. Det går dager,uker og gjerne en måned. Plutselig så virker alt igjen,men de vil aldri innrømme at noe er feil. Hendte meg 2 ganger i min Tinder periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå