Gå til innhold

Har jeg blitt rapportert og shadowbannet fra Tinder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg har blitt shadowbannet fra Tinder. Jeg chattet med ei forrige uke, og da jeg fortalte henne at jeg ikke ville møtes likevel, antar jeg at hun kanskje rapporterte meg eller noe sånt. Jeg gikk fra å få flere likes og matcher til ingen i det hele tatt. Jeg prøvde å restarte Tinder, men får fortsatt ingen respons. Betyr dette at jeg er shadowbannet?

Anonymkode: 640c8...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg lurer på om jeg har blitt shadowbannet fra Tinder. Jeg chattet med ei forrige uke, og da jeg fortalte henne at jeg ikke ville møtes likevel, antar jeg at hun kanskje rapporterte meg eller noe sånt. Jeg gikk fra å få flere likes og matcher til ingen i det hele tatt. Jeg prøvde å restarte Tinder, men får fortsatt ingen respons. Betyr dette at jeg er shadowbannet?

Anonymkode: 640c8...2ea

Jeg opplevde noe liknende i 2018. Fikk kontakt med noen og hadde en god dialog. Plutselig var profilen blokkert. Tinder gir aldri noen grunn for blokkeringen og svarer kun generelt med at man sikkert har brutt noen regler. Skal jeg tilbake på Tinder må jeg bytte telefonnummer og e-post. Det gidder jeg ikke 

Anonymkode: eca8b...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var shadowbannet nylig, for meg så fikk jeg stadig opp samme damene i samme rekkefølge uansett om jeg sveipet høyre/venstre på de, gikk ut av appen og åpnet igjen og de var der igjen, samme rekkefølge. Hvis du opplever det samme så er du shadowbannet.

Anonymkode: 61b8f...18d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...For å fortsette fra han forrgie her: Så går du gjennom en mølle der du kontakter de ang dette,og de sier de skal se på saken. Det går dager,uker og gjerne en måned. Plutselig så virker alt igjen,men de vil aldri innrømme at noe er feil. Hendte meg 2 ganger i min Tinder periode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...