AnonymBruker Skrevet 30. april #2 Skrevet 30. april Beklager feil bilde på Day ET Anonymkode: 8b5fa...9e0
AnonymBruker Skrevet 30. april #3 Skrevet 30. april Av de så hadde jeg tatt Day ET Anonymkode: 98e58...2d5 2
AnonymBruker Skrevet 30. april #5 Skrevet 30. april Da jeg alltid har vesken min som crossover så hadde valget her blitt Fjellreven da Day ET ikke har den muligheten. Anonymkode: 6448f...f8f
AnonymBruker Skrevet 30. april #6 Skrevet 30. april Hadde også valgt Fjellreven til hverdagsbruk, forutsatt at den har glidelåslukking. Skulle jeg hatt en weekendveske ville jeg valgt Day. Anonymkode: a9469...613
AnonymBruker Skrevet 30. april #7 Skrevet 30. april Ta Day, Fjellräven har for glorete merke. Dette kun ut fra bildene, i virkeligheten ville jeg tatt den som var mest romslig og praktisk å bære. Anonymkode: 546bb...401
GodtNok Skrevet 30. april #8 Skrevet 30. april Fjellreven. Mindre oppbrukt og vgs-jente i stilen, og den ser mer praktisk ut. Sporty og kult uttrykk også.
AnonymBruker Skrevet 30. april #9 Skrevet 30. april Er Fjellreven-veska laget av samme materiale som sekkene? For de blir i hvert fall utrolig fort slitt i fargen og er umulige å vaske. Anonymkode: 44a3c...d59 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #10 Skrevet 30. april Gud. Ingen. Hadde sydd min egen. Anonymkode: 0ddce...7af
AnonymBruker Skrevet 30. april #11 Skrevet 30. april Jeg hadde valgt den med best inndeling inni. Anonymkode: 22806...e92 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #12 Skrevet 30. april Kan jeg foreslå Le pliage fra Longchamp som et alternativ? De har mange farger. Det er denne Day ET er inspirert av, mistenker jeg. https://bag.no/longchamp/la-pliage/le-pliage-original/le-pliage-shoulder-m-eucalyptus https://bag.no/longchamp/la-pliage/le-pliage-original/le-pliage-shoulder-m-black https://bag.no/longchamp/la-pliage/le-pliage-original/le-pliage-shoulder-m-marshmallow Anonymkode: e2a9d...8b1 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #13 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er Fjellreven-veska laget av samme materiale som sekkene? For de blir i hvert fall utrolig fort slitt i fargen og er umulige å vaske. Anonymkode: 44a3c...d59 Det er jo nesten ingen vesker som tåler vask, da, for å være fair. De tåler å flekkfjernes meget forsiktig eller tørkes av, men for en gjenstand som settes på gulv og egentlig, rent hygienisk sett, burde vaskes oftere enn en bukse, så er vesker flest utrolig lite vaskbare. Mine bagger kastes i vaskemaskinen, det er mitt krav. Det jeg har av Fjellreven tåler den behandlingen, men de blir jo bleket og slitt. (Derfor kjøper jeg dem alltid brukt. Fjellreven er et merke med høy ny-verdi og lav bruktpris) Anonymkode: ed207...820
AnonymBruker Skrevet 30. april #14 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er jo nesten ingen vesker som tåler vask, da, for å være fair. De tåler å flekkfjernes meget forsiktig eller tørkes av, men for en gjenstand som settes på gulv og egentlig, rent hygienisk sett, burde vaskes oftere enn en bukse, så er vesker flest utrolig lite vaskbare. Mine bagger kastes i vaskemaskinen, det er mitt krav. Det jeg har av Fjellreven tåler den behandlingen, men de blir jo bleket og slitt. (Derfor kjøper jeg dem alltid brukt. Fjellreven er et merke med høy ny-verdi og lav bruktpris) Anonymkode: ed207...820 Ja, men min erfaring er at sekkene også blir møkkete veldig raskt. Jeg har mange andre vesker og sekker, men Fjellreven er i en særstilling der. Anonymkode: 44a3c...d59
AnonymBruker Skrevet 30. april #15 Skrevet 30. april Kommer helt an på hvilken stil du har og hva du skal bruke veska til, tenker jeg. Fjellreven-veska gir et litt mer sporty inntrykk enn den andre. Anonymkode: 8de55...c93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå