AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:21 #581 Del Skrevet torsdag kl 20:21 AnonymBruker skrev (På 14.5.2025 den 0.47): Spørsmålene er ting du sier du forstår. Som at 10 prosent av menn får alle damer, men i samfunnet, er det sånn? Anonymkode: cfcb6...7d6 Jeg sier ikke det. Så da er spørsmålet om det er evnen din til å lese eller viljen din til å lese som er dårlig? Anonymkode: 10c35...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:11 #582 Del Skrevet torsdag kl 22:11 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sier ikke det. Så da er spørsmålet om det er evnen din til å lese eller viljen din til å lese som er dårlig? Anonymkode: 10c35...dc1 "Spørsmålet er ting du sier du forstår" 😂 Vakkert. Anonymkode: cfcb6...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:12 #583 Del Skrevet torsdag kl 22:12 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Spørsmålet er ting du sier du forstår" 😂 Vakkert. Anonymkode: cfcb6...7d6 Spørsmålene* Anonymkode: cfcb6...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:16 #584 Del Skrevet torsdag kl 22:16 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): "Spørsmålet er ting du sier du forstår" 😂 Vakkert. Anonymkode: cfcb6...7d6 Du gir ikke mening. Igjen. Vakkert. Anonymkode: 10c35...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:23 #585 Del Skrevet torsdag kl 22:23 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du gir ikke mening. Igjen. Vakkert. Anonymkode: 10c35...dc1 Så lav iq har du ikke. Å om du har, unnskyld for at jeg har vært frekk mot deg. Ser ikke hvem man prater med. Anonymkode: cfcb6...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:26 #586 Del Skrevet torsdag kl 22:26 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så lav iq har du ikke. Å om du har, unnskyld for at jeg har vært frekk mot deg. Ser ikke hvem man prater med. Anonymkode: cfcb6...7d6 Har du noe å melde? Jeg prøver virkelig å finne noe i postene dine men jeg ser bare løsrevne ord og kommentarer på person. Anonymkode: 10c35...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:28 #587 Del Skrevet torsdag kl 22:28 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du noe å melde? Jeg prøver virkelig å finne noe i postene dine men jeg ser bare løsrevne ord og kommentarer på person. Anonymkode: 10c35...dc1 Ring legen. Kan være slag. Anonymkode: cfcb6...7d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:31 #588 Del Skrevet fredag kl 08:31 AnonymBruker skrev (På 30.4.2025 den 13.04): Har dere som kommer med slike påstander, vært ute i det siste? Snakket med naboen? Sett på TV? Mener dere i fullt alvor at det er kun 5-10 prosent av menn som får sex og forhold, mens 90-95 prosent av norske menn er enslige/single? MENER dere virkelig det? Det må jo bety at disse 5-10 prosent av menn har flere kjærester hver, samtidig. Er det vanlig i deres omgangskrets at menn har 4-5 kjærester på samme tid? Kjenner dere ingen menn med vanlig lønn, ølmage, tynt hår osv som har kone og barn? Alle menn som ikke er 185 cm høye, rike og vakre, er single, upult og barnløse? Jeg tror de ikke tar med de mennene som har det de anser som uattraktive kvinner. De kvinnene er usynlige, ergo er også mennene deres usynlige. Anonymkode: 14fa1...ffb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:08 #589 Del Skrevet fredag kl 10:08 Fremmed fugl skrev (På 2.5.2025 den 15.46): Skal prøve å forklare med et eksempel. Det er julebord. 20 kåte single kvinner, og 20 kåte single menn møter opp. Kåre og Joar tilhører de 10 %, så blir noe på dem. 18 kåte kvinner velger å avstå for at dem håper at det skal bli noe på dem med Kåre og Joar enn annen gang. Hva slags verden lever du egentlig i? Det julebordet hørtes ut som et som kun eksisterer i en bitter incel fantasi verden med stakkarslige sutrete hatefulle mannfolk. Anonymkode: 6527c...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet fredag kl 10:53 #590 Del Skrevet fredag kl 10:53 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hva slags verden lever du egentlig i? Det julebordet hørtes ut som et som kun eksisterer i en bitter incel fantasi verden med stakkarslige sutrete hatefulle mannfolk. Anonymkode: 6527c...07a Dette var et eksempel på hvor urimelig påstanden om at alle kvinner blir brukt på omgang av en liten gruppe menn er. Jeg lever i den virkelige verden og vet at det ikke er sånn som i det eksemplet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:05 #591 Del Skrevet fredag kl 11:05 Fremmed fugl skrev (11 minutter siden): Dette var et eksempel på hvor urimelig påstanden om at alle kvinner blir brukt på omgang av en liten gruppe menn er. Jeg lever i den virkelige verden og vet at det ikke er sånn som i det eksemplet. Da misforsto jeg... Takk for oppklaring. Anonymkode: 6527c...07a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå