AnonymBruker Skrevet 30. april #21 Del Skrevet 30. april Thyra skrev (32 minutter siden): De mener nok at de modellene, sylslanke kvinnene mellom 20-25 kun dater og ligger med topp 5-10% menn. Det er disse de definerer som "kvinner", kvinner over 25 og kvinner som ikke er superslanke og superpene er en slags underart av mennesket som ikke er verdt å nevne engang. Alle de heterofile "vanlige menn", med pappakropp, tynt hår, vanlig lønn, høyde under 1,85 osv som er gift eller i forhold, har ikke funnet seg en kvinne, de har tatt til takke med en burugle. Eventuelt ble de sammen med en kvinne for flere år siden, som ikke lenger kvalifiserer til å omtales som kvinne... Så nei, 90-95 % av menn er ikke single, de har bare ikke sjans på en "ordentlig" kvinne. Kvinner er betydelig mer kritiske til menn enn hva menn er til kvinner. Anonymkode: 10c35...dc1 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 30. april #22 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kvinner er betydelig mer kritiske til menn enn hva menn er til kvinner. Anonymkode: 10c35...dc1 Ikke helt sant. Kvinner bryr seg kanskje mer om høyde, penger og status hos en potensiell partner. Men mange menn bryr seg mer om helse og utseende. Poenget mitt var at de menn som mener at "alle kvinner" kun vil ha sex og forhold med topp 5-10 % av menn må tenke slik om kvinner. For om de ser seg rundt, så ser de jo at flertallet av menn har kone/samboer og barn. Flertallet av vanlige , uperfekte menn med vanlige jobber har dame. Dvs de er sammen med helt vanlige uperfekte kvinner... 9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 30. april #23 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mens menn sveiper alt til høyre, for så å slette de fleste matchene etterpå. Jeg har hatt profil på Tinder, der jeg var "usynlig" for andre, altså menn kunne bare matche med meg hvis jeg sveipet dem til høyre først. Resultatet ble at jeg fikk nesten ingen matcher. Dette er en troverdig statistikk, der menn ikke får anledning til å sveipe alt, også uten bilder, til høyre. Anonymkode: 1c4f7...5c0 Menn generelt har en rar tilnærming på Tinder og 'vår' oppførsel gjør det vanskeligere for alle. Jeg har hatt platinum et par perioder, og setter selv pris på å være i kognitiv. Men da hadde jo ikke vi to kunne matchet🤔 Og selv om kvinner får masse likes og oppmerksomhet om de vil, så er det fortsatt faktisk vanskeligere å finne kjærligheten. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 30. april #24 Del Skrevet 30. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #25 Del Skrevet 30. april Thyra skrev (13 minutter siden): Ikke helt sant. Jo det er faktisk helt sant. Menn vurderer en større andel kvinner som aktuelle enn motsatt. Anonymkode: 10c35...dc1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 30. april #26 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo det er faktisk helt sant. Menn vurderer en større andel kvinner som aktuelle enn motsatt. Anonymkode: 10c35...dc1 På Tinder kanskje . 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #27 Del Skrevet 30. april Jeg er gjennomsnittmann utseendemessig men tjener mer enn 90% av befolkningen. Opplever det som om jeg ikke får pule fordi jeg ikke er interessert i matlaging og husarbeid. Helt gjennomsnittlig fungerende sosialt. Anonymkode: e311f...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umAxa Skrevet 30. april #28 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har lest en del av disse kommentarene fra amerikanske menn, som gjerne er opphengt i jomfruhinna (som for øvrig ikke finnes), religion, underdanighet og at kvinner ikke er verdt noe når de er eldre enn 20-25 år. De preiker gjerne at alle kvinner dater og ligger med topp 5-10 prosent menn. I det siste har jeg sett at også norske menn påstår dette. Har dere som kommer med slike påstander, vært ute i det siste? Snakket med naboen? Sett på TV? Mener dere i fullt alvor at det er kun 5-10 prosent av menn som får sex og forhold, mens 90-95 prosent av norske menn er enslige/single? MENER dere virkelig det? Det må jo bety at disse 5-10 prosent av menn har flere kjærester hver, samtidig. Er det vanlig i deres omgangskrets at menn har 4-5 kjærester på samme tid? Kjenner dere ingen menn med vanlig lønn, ølmage, tynt hår osv som har kone og barn? Alle menn som ikke er 185 cm høye, rike og vakre, er single, upult og barnløse? Anonymkode: 1c4f7...5c0 Dette er nok hentet fra dating apper, og annet internett statistikk. Som vanlig er internett bare en forsterker av iboende tendeser vi har som menn og kvinner. Virkeligheten er ikke så ekstrem - og om disse tallene og prosenten er forlokkende for deg, så gjør du deg selv en stor tjeneste å ta litt på gress, komme deg ut, og møte litt ekte mennesker i stedet. Da er du allerede (om du er en mann), langt mer attraktiv enn de som henviser til tall og statistikk på internett. Når det er sagt; selvsagt skal damen være så heit og deilig som mulig, og selvsagt skal mannen være så bredskuldret, velstående og høy som naturlig mulig. Andre faktorer er viktig også, men de trenger ikke å være i konkurranse med det faktumet at menn og kvinner er tiltrukket av visse fellesnevnere - og har man de, så er man automatisk litt mer i søkelyset, enn om man ikke har de. Det er en viss retning av sannhet i hva internett statistikken viser til, og slike sirkler eksisterer sikkert ett sted - men det er helt valgfritt å assosiere seg i de sirklene eller ei. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #29 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du ønsker å starte en debatt med Amerikanske menn så er det kanskje litt upraktisk å gjøre det på Norsk og i et Norsk forum? Det finnes alle mulige slags raringer på internett (som det også gjør i den virkelige verden). Bakgrunnen for det du snakker om her er vel at 1) Noen menn er mer attraktiv for flere kvinner enn hva andre er 2) En god del menn (også de mest attraktive) synes det er ok å ha mange sexpartnere 3) Dating-apper og likestilling har gjort at det er praktisk for kvinner å velge ikke bare den mest attraktive mannen i baren, men den mest attraktive i byen eller i landsdelen. For kortvarig hyrdestund eller med mål om en varig relasjon fra hennes side Anonymkode: 10c35...dc1 Det er litt betegnende for klientellet på KG at det smått malplasserte åpningsinnlegget har 21 ganger flere likes enn det veldig relevante spørsmålet ditt.... Anonymkode: 47347...d38 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #30 Del Skrevet 30. april Thyra skrev (28 minutter siden): På Tinder kanskje . Da tror jeg at du må oppdatere wikipedia med kunnskapen din »Although human males and females are both selective in deciding with whom to mate, females exhibit more mate choice selectivity than males, as is seen in nature.» https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mate_choice_in_humans Anonymkode: 10c35...dc1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #31 Del Skrevet 30. april Hverken jeg eller venninnene mine er sammen med eller har vært sammen med denne "9-10%" av alle menn, her har det vært helt vanlige mannfolk, noen drittsekker, noen greie, men ingen her har gått etter høy, rik, osv. Anonymkode: e9c9f...39c 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #32 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er gjennomsnittmann utseendemessig men tjener mer enn 90% av befolkningen. Opplever det som om jeg ikke får pule fordi jeg ikke er interessert i matlaging og husarbeid. Helt gjennomsnittlig fungerende sosialt. Anonymkode: e311f...6ed De fleste kvinner er heller ikke interessert i husarbeid. Det er noe man gjør fordi man må. Nettopp derfor er det også viktig for deg fleste å finne noen som tar sin del. Om du uttrykker at du kommer til å dumpe alt av husarbeid på henne, så er det ikke så rart at du ikke får pult. Anonymkode: ff6b5...fc6 19 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #33 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo det er faktisk helt sant. Menn vurderer en større andel kvinner som aktuelle enn motsatt. Anonymkode: 10c35...dc1 Som hull for engangsknull, ja. Ikke for forhold. Anonymkode: 1c4f7...5c0 10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #34 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Da tror jeg at du må oppdatere wikipedia med kunnskapen din »Although human males and females are both selective in deciding with whom to mate, females exhibit more mate choice selectivity than males, as is seen in nature.» https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mate_choice_in_humans Anonymkode: 10c35...dc1 Ja. Altså for å pule. Alle vet at menn puler hva som helst, men er selektive når det kommer til forhold. Anonymkode: 1c4f7...5c0 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #35 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja. Altså for å pule. Alle vet at menn puler hva som helst, men er selektive når det kommer til forhold. Anonymkode: 1c4f7...5c0 «One study found that women are more selective in their choice of marriage partners than are men.[10][11]» https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hypergamy Anonymkode: 10c35...dc1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 30. april #36 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har lest en del av disse kommentarene fra amerikanske menn, som gjerne er opphengt i jomfruhinna (som for øvrig ikke finnes), religion, underdanighet og at kvinner ikke er verdt noe når de er eldre enn 20-25 år. De preiker gjerne at alle kvinner dater og ligger med topp 5-10 prosent menn. I det siste har jeg sett at også norske menn påstår dette. Har dere som kommer med slike påstander, vært ute i det siste? Snakket med naboen? Sett på TV? Mener dere i fullt alvor at det er kun 5-10 prosent av menn som får sex og forhold, mens 90-95 prosent av norske menn er enslige/single? MENER dere virkelig det? Det må jo bety at disse 5-10 prosent av menn har flere kjærester hver, samtidig. Er det vanlig i deres omgangskrets at menn har 4-5 kjærester på samme tid? Kjenner dere ingen menn med vanlig lønn, ølmage, tynt hår osv som har kone og barn? Alle menn som ikke er 185 cm høye, rike og vakre, er single, upult og barnløse? Anonymkode: 1c4f7...5c0 Selvsagt får mange menn sex, mye mer enn de 5-10%. Du går likevel altfor bredt ut, dette gjelder de unge gen z, de som leter etter en partner å få barn med. Det med 5-10% er fakta direkte fra datingappene, så ingen vits i å argumentere mot fakta. Veldig få møtes ute i det virkelige liv lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #37 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): De preiker gjerne at alle kvinner dater og ligger med topp 5-10 prosent menn. I det siste har jeg sett at også norske menn påstår dette. Anonymkode: 1c4f7...5c0 Da er det noen som blander «date» med hvem som får flest treff på Tinder. I den virkelige verden så dater «all slags folk». Anonymkode: 38741...9ea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #38 Del Skrevet 30. april Gratis skrev (46 minutter siden): Selvsagt får mange menn sex, mye mer enn de 5-10%. Du går likevel altfor bredt ut, dette gjelder de unge gen z, de som leter etter en partner å få barn med. Det med 5-10% er fakta direkte fra datingappene, så ingen vits i å argumentere mot fakta. Veldig få møtes ute i det virkelige liv lenger. Datibgappene der ikke alle single befinner seg, og færre av de single kvinner enn de single menn. Det er utgangspunktet for det du kaller fakta. Tinder er en App! En app hvor eierne trolig gnir seg godt i hendene av å ha fått verdensherredømme og eierskap av sannheten, men det er jo kun fordi mange nok er dumme nok til å gi en app slik makt. Det er jo ikke reelt. Anonymkode: f84d4...b30 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #39 Del Skrevet 30. april Gratis skrev (47 minutter siden): Veldig få møtes ute i det virkelige liv lenger. Vi hadde en artig diskusjon på jobb forleden dag om dette. Av oss 13 på jobb, så er det kun 1 som har Tinder. Han bruker det for å «hooke opp» en gang i blant, som når han skal et annet sted en her vi bor osv. Vi 12 andre har kjærester, FF, dater osv. ingen av oss 12 har møtt nåværende kjæreste, FF, date osv på Tinder/app, men i det virkelige liv. Gjennomgangsoppfatningen her er at «ingen» bruker Tinder/hinge etc lenger og at det er mye lettere å møte noen man liker i virkeligheten. Årsaken til dette var at de tingene man tiltrekkes av ikke lar seg kommunisere/vise på Tinder/digitalt. Anonymkode: 38741...9ea 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 30. april #40 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): De snakker nok mest om Tinder og andre datinggreier, der kvinner er helt enormt mye mer kresne enn det menn er. Anonymkode: d8197...8b3 Ok, Tinder deler ikke data, så hvordan vet du hvordan kvinner gjør på Tinder. Det som vanligvis går igjen er fra en markedsførings blogg koblet til en dating nettsted som ingen i Norge kjenner til. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå