AnonymBruker Skrevet 30. april #1 Skrevet 30. april Jeg synes det er så vondt å tenke på at samboeren min mest sannsynlig hadde vært sammen med eksen, og at jeg og han aldri hadde møttes, hadde det ikke vært at hun slo opp med han. Hun er vakker, morsom og kul, og den som avsluttet det. Har aldri tvilt på samboer sine følelser for meg, men er en vond realitet. Hvordan takler dere andre dette? Jeg kan ikke være den eneste i verden med en kjæreste som ble dumpa av en de ville være sammen med. Så mange har jo blitt dumpa. Anonymkode: ddb66...03f
Thyra Skrevet 30. april #2 Skrevet 30. april Har du aldri opplevd å bli dumpa eller å ikke gå den du ville ha? Kanskje dere ikke hadde møttes om ikke det hadde skjedd heller? Det er mange tilfeldigheter som avgjør hvem man møter på, hvem man ender opp med og hvordan livet blir. Ingen vits i å spekulere for mye på hva som kunne ha vært... 3
Virrevirrevapp Skrevet 30. april #3 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg synes det er så vondt å tenke på at samboeren min mest sannsynlig hadde vært sammen med eksen, og at jeg og han aldri hadde møttes, hadde det ikke vært at hun slo opp med han. Hun er vakker, morsom og kul, og den som avsluttet det. Har aldri tvilt på samboer sine følelser for meg, men er en vond realitet. Hvordan takler dere andre dette? Jeg kan ikke være den eneste i verden med en kjæreste som ble dumpa av en de ville være sammen med. Så mange har jo blitt dumpa. Anonymkode: ddb66...03f Sånt tenker jeg aldri på. Kanskje fordi jeg selv virkelig går videre når jeg går videre, så da tror jeg andre også gjør det.
AnonymBruker Skrevet 30. april #4 Skrevet 30. april Jeg er supertakknemlig for at hun dumpa ham! Alle som har en eks har jo gjort det slutt selv, eller blitt dumpa, det sier seg jo selv. Det kan jo hende at din kjæreste hadde endt opp med henne i en slags alternativ virkelighet, men det blir kontrafaktisk, hun ville ikke være sammen med ham, da er det veldig lite sannsynlig at de to ville levd lykkelige sammen den dag i dag, og han hatt det bedre med henne enn han har det med deg. Det er en god realitet at hun gjorde det slutt. Du tviler ikke på hans følelser, sier du. Så da er jo alt i orden, og hun gjorde deg en stor tjeneste ved å gjøre det slutt. Og han velger seg damer som har kvaliteter som matcher vakker, morsom og kul. Tenk så kjipt hvis hun var stygg og kjedelig, og allikevel dumpa ham? Anonymkode: 30e65...7b2
AnonymBruker Skrevet 30. april #5 Skrevet 30. april Vi er alle et resultat av vår fortid. Det vil si at han er den han er i dag også delvis på grunn av forholdet med henne og at hun dumpet ham. Erfaringer endrer oss og når vi lærer av våre erfaringer endrer vi oss ofte også. Jeg ble dumpet av min eks. En god mann, noen vil sikkert også kalle ham kul og morsom i tillegg. Jeg hadde nok ikke slått opp med ham. Men da han brått dumpet meg, og måte han gjorde det på, det fikk meg også til å innse at han hadde sider, eller ubearbeidede ting han ikke hadde jobbet med med seg selv, og at dette gjorde at han nok likevel ikke var mannen i mitt liv. Med meg har jeg tatt med meg masse fine erfaringer, jeg ble i det forholdet bevisst på en del ting som jeg før ikke så på som veldig viktig, som jeg innså - fordi han viste meg dem - at jeg også ønsker i et nytt forhold. Men han har også lært meg at det er noen ting jeg må sjekke tidlig med en ny mann, for å ikke gå på samme smellen som med min eks. Min eks er en god mann, en flott mann. Men jeg har ingen tanker om at jeg ønsker ham tilbake, for jeg innså etter at det ble slutt, at på et-to avgjørende punkt så er vi tydeligvis for ulike til at det kunne fungert. Så jeg tar med meg videre alle de positive erfaringene og lærdommen han ga meg, og også kunnskapen om det andre som tydeligvis ikke fungerte, der vi var for ulike. Neste mann jeg møter har absolutt ingen grunn til å føle sjalusi for noen jeg har vært sammen med, heller ikke siste eks, selv om han var en så bra person. Og sjalusi, det er drepen for et forhold om den som er urimelig sjalu ikke greier å legge bort sin sjalusi. Jeg var for mange år siden sammen med en som etterhvert ble mer og mer sjalu, og det ble uutholdelig etterhvert. Det var flere grunner til at jeg gjorde det slutt med ham, men den ubegrunnede sjalusien hans var en stor del av det. Dette er et deg-problem, Ts, så det er du som må ta ansvar for deg selv og dine egne følelser. Anbefaler deg å få en fagperson å snakke med slik at du får nøstet opp i hva det er i deg som gjør at du ikke tror du er bra nok. Kjæresten din mener tydeligvis at du er så bra at det er deg han vil ha. Å ikke tro ham på det, det er egentlig ganske respektløst mot ham. Rydd opp i deg selv! Anonymkode: 87974...0d4 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #6 Skrevet 30. april Du bør gjøre det slutt og så finner du deg en jomfru eller en som har vært sammen med ei som var dritstygg og som gjorde det slutt med han. Du har helt innlysende ingenting å gjøre med en kjekk mann som har hatt en pen eks å gjøre. Anonymkode: 0503c...e9e
AnonymBruker Skrevet 30. april #7 Skrevet 30. april Niks, ekser er ekser i min bok. Anonymkode: 95469...69b
Gjest selkie Skrevet 30. april #8 Skrevet 30. april Tenk heller at så flaks han hadde at det ble slutt og han fikk møte deg! Opp med selvtilliten
AnonymBruker Skrevet 30. april #9 Skrevet 30. april Hvordan var forholdet dems? Og hvor lenge var han singel før han ble sammen med deg, er det sånn at det var så raskt at det føles som en rebound? Anonymkode: cb409...4b6 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #10 Skrevet 30. april Hadde du følt det samme dersom hun var stygg med dårlig personlighet? Anonymkode: 6e252...f35
AnonymBruker Skrevet 30. april #11 Skrevet 30. april Tenker ikke på det i heletatt. Vet hun er slank, naturlig blond og søt, samt rik. Han er med meg, og så lenge han velger det og jeg merker at han er glad i meg er alt vel. Jeg har også en fortid. Anonymkode: f8892...8a7
AnonymBruker Skrevet 1. mai #12 Skrevet 1. mai Høres ut som retroaktiv sjalusi... det er jo helt meningsløst. De fleste i en viss alder vil ha en fortid, de har hatt sex med noen andre, elsket noen andre, dumpet eller blitt dumpet. Det er vel riktig for deg også? Har kjæresten din noen grunn til å bli sjalu på dem? Og du må se forbi "vakker, morsom og kul". Jeg er også det, men det betyr ikke at alle forhold jeg har vært i har vært suverene, eller at alle menn har hatt det fantastisk med meg. Det ble slutt av en grunn. Det menn ofte trenger mest i forhold, er å bli sett, beundret og begjært. På slutten har ikke hun gitt ham noen av de delene. Hun har vært lei av ham og ville bort. Da kan man være så vakker som man vil, man er ikke en bra kjæreste. Anonymkode: 731b3...d1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå