AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:27 #21 Del Skrevet onsdag kl 14:27 Trenger på ingen måte være forelsket for å ha sex. Kan ha sex med fremmede, og det har jeg hatt mange ganger (ons og nett) -kvinne 40 Anonymkode: dc986...7ba 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:16 #22 Del Skrevet onsdag kl 15:16 Forelskelsen trenger ikke nødvendigvis å komme først, selv om det absolutt er å foretrekke. Men så har jeg heller aldri ha sex med noen jeg ikke håper å forelske meg i. Prøvde èn gang å ha sex bare for sexen sin del, og èn gang holdt i massevis. Her trengs det noe mer. Når det gjelder hvor lang tid - så har sex veldig lite å si om jeg forelsker meg eller ikke. Det er hvordan vi er sammen som betyr noe for meg. Kåt er ikke = forelskelse, men forelskelse = jævlig kåt 😅 M37 Anonymkode: e8b7e...2db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:25 #23 Del Skrevet onsdag kl 17:25 Jeg syns det er veldig intimt med sex, ønsker kun å ha det med en jeg er forelsket i og når vi er i et forpliktende forhold. Kvinne Anonymkode: c7279...55a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:56 #24 Del Skrevet onsdag kl 17:56 Flere? Anonymkode: 079f7...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:02 #25 Del Skrevet onsdag kl 18:02 Jeg har ikke lyst til å ha sex med en jeg ikke har følelser for nei. Jeg trenger å føle meg verdsatt og kjenne en kjemi der først. Jeg ligger ikke med noen kun for å ligge med noen, greier ikke det uten de rette følelsene. Anonymkode: 8b408...c6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:07 #26 Del Skrevet onsdag kl 18:07 Jeg klarer ikke å ha sex med en mann med mindre jeg er forelsket i han. Det går bare ikke. Anonymkode: a717d...845 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:09 #27 Del Skrevet onsdag kl 18:09 Ligger kun 1 gang med folk jeg ikke er forelsket i. Blir det flere ligg med samme et jeg forelsket. K Anonymkode: 1017c...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:15 #28 Del Skrevet onsdag kl 18:15 Alt fra 'never happening' til 'evig kjærlighet'. Anonymkode: ef969...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:23 #29 Del Skrevet onsdag kl 18:23 Kvinne her, og det er millelangt i fra. Jeg kan ha lyst å pule noen jeg ikke liker spesielt godt, hvis jeg alikavel finner dem fysisk attraktiv. Anonymkode: 94d1f...d7f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:32 #30 Del Skrevet onsdag kl 18:32 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan er det for deg? Anonymkode: 079f7...86e For meg er det aldri sex før forelskelse. Sex har jeg med folk jeg elsker, og ikke med tilfeldige folk som jeg lyst på. Sex griper for dypt inn i følelser for meg til at jeg kan behandle sex som om det bare er et nuss på kinnet. Av den grunn hadde jeg ikke sex med første dama før jeg var helt sikker på at jeg elsket henne. Jeg elsker henne fortsatt og vi har vært gift i 25 år, derfor har jeg kun hatt denne ene sexpartneren. Og for meg er det helt fint. Har ikke behov for noe mer. Anonymkode: a2116...5ee 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:43 #31 Del Skrevet onsdag kl 18:43 Hvis jeg har kategorisert personen som bare sex så skjer forelskelse aldri. Anonymkode: 24afe...890 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:43 #32 Del Skrevet onsdag kl 18:43 Milevis og millimeter. Jeg kan fint ha sex uten følelser. Og på den andre siden er det mer skummelt ha sex med følelser. Og "kun sex" kan gå over til følelser, og forelskelse kan gå over til "kun sex". Anonymkode: 147da...280 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:49 #33 Del Skrevet onsdag kl 18:49 Gidder ikke ha sex med noen jeg ikke har følelser for. Singel M50. Anonymkode: b6a81...665 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet onsdag kl 18:50 #34 Del Skrevet onsdag kl 18:50 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har aldri lyst på sex med noen jeg ikke er (begynnende) forelsket i. Anonymkode: 3476f...b4d Samme her. Har aldri hatt som mål å ha sex med flest mulig mannfolk 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:09 #35 Del Skrevet torsdag kl 19:09 Aldri hatt lyst på sex med en jeg ikke har vært forelsket i/hatt følelser for. Mann Anonymkode: 1005f...494 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:19 #36 Del Skrevet torsdag kl 19:19 Kan godt ha sex uten å være forelsket, men da blir det med den ene gangen. Jeg har aldri blitt forelsket i noen jeg har hatt sex med først. sex er bare sex, og det er jo egentlig ganske uinteressant i seg selv. Forelskelse er så mye mer enn bare sex. Anonymkode: 4e1c6...a5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:35 #37 Del Skrevet torsdag kl 19:35 Jeg kan veldig fint ha sex med menn uten å være forelsket. 😉 Anonymkode: ec7d6...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet i går, 07:21 #38 Del Skrevet i går, 07:21 Det er 14 mil mellom de to. Jeg ser damer hver dag jeg kunne hatt sex med, men forelskelse skjer sjeldnere enn 1 gang i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet i går, 07:23 #39 Del Skrevet i går, 07:23 AnonymBruker skrev (På 30.4.2025 den 12.22): Hvordan er det for deg? Anonymkode: 079f7...86e Veldig kort. Har funnet ut oppigjennom årene hvor kaldt og kynisk jeg syns det er å være interessert i noen bare for sex og ellers være helt likegyldig til vedkommende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet i går, 07:24 #40 Del Skrevet i går, 07:24 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kan godt ha sex uten å være forelsket, men da blir det med den ene gangen. Jeg har aldri blitt forelsket i noen jeg har hatt sex med først. sex er bare sex, og det er jo egentlig ganske uinteressant i seg selv. Forelskelse er så mye mer enn bare sex. Anonymkode: 4e1c6...a5b Sex er da veldig intimt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå