AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:49 #1 Del Skrevet onsdag kl 09:49 Jeg har nettopp fått påvist glutenallergi og jeg må jo såklart gå over til glutenfritt. Problemet er at det er jo ikke noe godt! Jeg har prøvd å bake selv, kjøpe brød og knekkebrød. Men føler at alt er smakløst, kjedelig og rett og slett ikke spesielt godt. Har noen ei god oppskrift, et godt brød? Evt noen gode insta profiler man kan følge? Anonymkode: 28bd8...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:16 #2 Del Skrevet onsdag kl 14:16 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har nettopp fått påvist glutenallergi og jeg må jo såklart gå over til glutenfritt. Problemet er at det er jo ikke noe godt! Jeg har prøvd å bake selv, kjøpe brød og knekkebrød. Men føler at alt er smakløst, kjedelig og rett og slett ikke spesielt godt. Har noen ei god oppskrift, et godt brød? Evt noen gode insta profiler man kan følge? Anonymkode: 28bd8...b4d Cøliaki? Anonymkode: 19352...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet onsdag kl 19:08 #3 Del Skrevet onsdag kl 19:08 Pappa uten gluten har mye godt, samt Cøliakilkokken, gutenutengluten, og glutenfrihet. Ikke testet så mye selv, men prøv noe fra særlig første så blir det nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:09 #4 Del Skrevet onsdag kl 19:09 Har hørt at glutenfri brød blir gode i brødrister. Føler med deg, må være tøft å legge om alt kosthold på denne måten. Anonymkode: ea2cb...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:19 #5 Del Skrevet onsdag kl 19:19 https://www.matprat.no/oppskrifter/familien/glutenfritt-havrebrod/ Dette er favorittbrødet vårt. Grovt, saftig, næringsrikt, smakfullt havrebrød som fryses i skiver, og kan spises enten tinet eller ristet. Ellers er nettsidene du har fått tips om over her gode sider. Anonymkode: 96368...f7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet onsdag kl 19:25 #6 Del Skrevet onsdag kl 19:25 Jeg vet akkurat hva du mener! Glutenfritt kan være en skuffelse, men det finnes mye bra der ute. Prøv å bruke melblandinger med ris, havre og maismel. Jeg har hatt suksess med en oppskrift på havrebrød som er både saftig og smakfullt. På Insta følger jeg @glutenfrifamilie det er masse gode tips og oppskrifter der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:40 #7 Del Skrevet onsdag kl 19:40 Er i samme situasjonen her. Men jeg syns det er veldig dyrt også da. Hvor kan man for eksempel kjøpe rimelige brød og knekkebrød? Anonymkode: c7241...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:50 #8 Del Skrevet onsdag kl 19:50 Trenger ikke spise brød Anonymkode: ae7b0...90a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå