AnonymBruker Skrevet 30. april #1 Del Skrevet 30. april Skal levere bilen til forhandler som jeg skal kjøpe bil av, for å få et prisestimal på min (gamle) bil. Lurer litt på hva jeg kan forvente å måtte ut med? De sa ikke noe på det, og jeg syntes det er litt vanskelig å spørre.. Det jeg lurer på er hva som er vanlig omtrentlig pris? Hvis noen vet! Anonymkode: f0c34...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #2 Del Skrevet 30. april Hadde aldri kjøpt bil av en forhandler som tar betalt for å verdivurdere innbyttebilen. Anonymkode: beb62...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #3 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde aldri kjøpt bil av en forhandler som tar betalt for å verdivurdere innbyttebilen. Anonymkode: beb62...d6a Nå vet jeg ikke helt sikkert om de tar betalt, men regner bare med det. Anonymkode: f0c34...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 30. april #4 Del Skrevet 30. april Verdivurdering gjør de ved å se fort over den, regne på kjørte km over den satte normen på 12.000km pr.år. De får vite om den har hatt alle servicer, og gir deg pris ut fra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 30. april #5 Del Skrevet 30. april (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Skal levere bilen til forhandler som jeg skal kjøpe bil av, for å få et prisestimat på min (gamle) bil. Lurer litt på hva jeg kan forvente å måtte ut med? De sa ikke noe på det, og jeg syntes det er litt vanskelig å spørre.. Det jeg lurer på er hva som er vanlig omtrentlig pris? Hvis noen vet! Anonymkode: f0c34...33f Du skal kjøpe bil, og ønsker å levere inn den gamle bilen i innbytte? Da er det ikke vanlig vurderingen forhandler gjør koster deg noe. Du vil få en pris på hva forhandler ønsker å gi i innbytte for bilen. Om du takker nei, så betaler du hele kjøpesummen, og selger den gamle bilen til noen andre. Takker du ja trekkes den sum du vil få i innbytte ifra kjøpesummen. Endret 30. april av TBL12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 30. april #6 Del Skrevet 30. april Har aldri betalt for at forretning har gjort en verdivurdering 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet fredag kl 07:00 #7 Del Skrevet fredag kl 07:00 AnonymBruker skrev (På 30.4.2025 den 10.11): Skal levere bilen til forhandler som jeg skal kjøpe bil av, for å få et prisestimal på min (gamle) bil. Lurer litt på hva jeg kan forvente å måtte ut med? De sa ikke noe på det, og jeg syntes det er litt vanskelig å spørre.. Det jeg lurer på er hva som er vanlig omtrentlig pris? Hvis noen vet! Anonymkode: f0c34...33f Hvordan forholder du deg til bilforhandleren i kjøpsprosessen da? Tør du å spørre om hva den bilen koster, eller tar du det som en ubehagelig overraskelse når du skal hente bilen? Pruter du til deg gratis vinterdekk, tre år gratis dekkhotell, serviceavtale osv? Det er ikke skummelt å spørre om hva en tjeneste eller produkt koster når man er ute og handler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå