AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:12 #21 Del Skrevet onsdag kl 13:12 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei hei! Jeg har ei jente med MYE hår og kraftige krøller. Jeg får ikke til å stelle håret hennes ordentlig og håper noen av dere har gode tips og råd! Håret blir ekstremt fort bustete og ser nesten tovet ut like etter at det er stelt. Jeg ønsker meg alt av tips til hårbørste egnet for barnehår, produkter som ivaretar håret uten å skade barnet (milde og gode produkter for 2 åring). finner masse til voksene, men er skeptisk til å fylle håret til ett lite barn med alle mulige produkter.. Håre er langt, når hun dusjer går det til rompa! Det er også tjukt så barnebørsten jeg har nå kommer ikke gjennom hele håret! Håper noen av dere har noen gulltips! Setter stor pris på det Anonymkode: 7fc24...c02 Balsamspray...leave-in conditioner. Anonymkode: 2dc36...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet onsdag kl 16:31 #22 Del Skrevet onsdag kl 16:31 Klipp tuppene jevnlig, slitt hår floker mer. Det trenger ikke være helt rett når du klipper, det synes ikke på grunn av krøllene uansett. Børst med bredtagget kam når håret er vått, gjerne før du skyller ut balsamen. Du kan godt ha i leave-in-balsam, kommer an på håret. Børst gjennom håret morgen og kveld, men ha alltid godt med vann på børsten eller i håret! Det er vondt å børste krøller ellers. Start ALLTID nederst og jobb deg oppover, ellers gjør du flokene verre. Hvis det blir floker om natta kan du evt flette håret til kvelden, spørs hvor mye hår og floker det er. Min erfaring er at man ikke trenger å styre så mye med krøllekrem og styling til småbarn med krøller. Det holder fint å holde det flokefritt, så går det av seg selv. Hilsen mor med krøller og tre krøllebarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:57 #23 Del Skrevet torsdag kl 15:57 2 åring og krøller så fint🙂 Anonymkode: 8cf3d...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veronica<3 Skrevet 17 timer siden #24 Del Skrevet 17 timer siden Tråden er ryddet for spekulasjoner. veronica<3, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #25 Del Skrevet 17 timer siden På et så lite barn ville jeg klipt håret (litt) kortere. Min sønn har også masse hår og krøller, og han hadde kort hår som liten. Da han ble eldre, ville han ha lenger hår, men da kunne han stelle det selv. Han er nå tenåring og bruker diverse hårprodukter for krøllete hår - han liker spesielt merket Aussie. Han sier også at håret blir glattere når han sover med silkeputetrekk. Ikke bruk hårføner i alle fall, da blir det bare elektrisk... Anonymkode: 5c590...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #26 Del Skrevet 17 timer siden veronica<3 skrev (15 minutter siden): Tråden er ryddet for spekulasjoner. veronica<3, mod. Spekulasjoner om en 2-årings krøller, synd jeg gikk glipp av det 😆 Ts, du må klippe det. De første hårene er ofte tynnere enn det som vokser nå Anonymkode: 256c1...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #27 Del Skrevet 17 timer siden Meld deg inn innen cgm (curly girl method) gruppe på Facebook, kjøp putetrekk av silke og se om du får tak i en bonnet til henne. Det finnes masse barnevennlige produkter for krøller. Hvis du bor i øst så sjekk ut bobbys hair and cosmetics (de har nettside også) Anonymkode: 64131...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #28 Del Skrevet 17 timer siden Gå til en afrofrisør. I motsetning til andre har de erfaring med alle typer hår, fra afro til nordisk. Jeg gikk til ei ved Arkaden i Oslo, utrolig hyggelig dame! Anonymkode: cf238...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå