AnonymBruker Skrevet i går, 06:43 #1 Del Skrevet i går, 06:43 . Anonymkode: 389b7...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet i går, 06:49 #2 Del Skrevet i går, 06:49 Hvor langt er et tau? Du må nesten høre med de. Ulike rutiner og ulike systemer gjør at det varierer. Veldig. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:51 #3 Del Skrevet i går, 06:51 Du må sikkert ta kontakt. Hva slags regning er det? En betaling av kredittkortregning feks vil vel bare føre til at du har pluss på kontoen til fratrekk på neste regning. Anonymkode: b6fe0...82a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:56 #4 Del Skrevet i går, 06:56 Statens innkrevningssentral. Anonymkode: 389b7...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:58 #5 Del Skrevet i går, 06:58 Kommer helt an på. Jobber med sånt og dersom den som har betalt feil tar kontakt retter vi på dagen, men pga rutiner innad og diverse godkjenningsledd kan det ta opptil en uke før du har pengene på konto. Er det snakk om svært store beløp setter vi i gang flere ledd og får pengene på din konto ila 1-2 dager Må vi oppdage feilen selv kan det ta lang tid før tilbakebetaling skjer. Anonymkode: 6dd7a...e45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:21 #6 Del Skrevet i går, 07:21 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kommer helt an på. Jobber med sånt og dersom den som har betalt feil tar kontakt retter vi på dagen, men pga rutiner innad og diverse godkjenningsledd kan det ta opptil en uke før du har pengene på konto. Er det snakk om svært store beløp setter vi i gang flere ledd og får pengene på din konto ila 1-2 dager Må vi oppdage feilen selv kan det ta lang tid før tilbakebetaling skjer. Anonymkode: 6dd7a...e45 Takk. Trenger ikke pengene nå. Men er litt nysgjerrig fordi innkrever er staten og går helt Sovjetisk om du ikke betaler på dagen. Så lurer på hvor hysterisk de er andre veien. Jeg bytter bank og begge bankene har trekt beløpet. Anonymkode: 389b7...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:24 #7 Del Skrevet i går, 07:24 Jeg fikk igjen penger etter to år. Da oppdaget dem at det hadde blitt betalt to ganger. Jeg hadde ikke oppdaget det selv. Anonymkode: f24d5...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:41 #8 Del Skrevet i går, 07:41 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg fikk igjen penger etter to år. Da oppdaget dem at det hadde blitt betalt to ganger. Jeg hadde ikke oppdaget det selv. Anonymkode: f24d5...661 Det var lenge!! Anonymkode: 389b7...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:01 #9 Del Skrevet i går, 08:01 Hvis du ikke skylder noe mer, så bør det ikke ta lang tid å få tilbake pengene hvis du har brukt KID-nummer. Skylder du mer penger KAN de holde igjen dobbeltbetalingen. Anonymkode: c4907...197 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:06 #10 Del Skrevet i går, 08:06 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du ikke skylder noe mer, så bør det ikke ta lang tid å få tilbake pengene hvis du har brukt KID-nummer. Skylder du mer penger KAN de holde igjen dobbeltbetalingen. Anonymkode: c4907...197 Jeg har brukt kid på begge. Skylder ikke dem noe mer. Anonymkode: 389b7...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:32 #11 Del Skrevet i går, 11:32 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har brukt kid på begge. Skylder ikke dem noe mer. Anonymkode: 389b7...d2d Ring dem og få fortgang i tilbakebetalingen. Anonymkode: af0fe...a71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:46 #12 Del Skrevet i går, 11:46 Har gjort dette en måned for lenge siden, de fleste betalte tilbake innen 2 uker. Hadde nemlig vært så lur å satt opp til trekk på dagen etter lønn. Men det glemte jeg helt bort så jeg betalte også manuelt 😂 på et par stk, f.eks mobilregning så slapp jeg å betale måneden etter da. Anonymkode: 5980f...dc1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #13 Del Skrevet 19 timer siden Du må kontakt de har du betalt til og be om det. Anonymkode: 08ca5...ece 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #14 Del Skrevet 16 timer siden Betalte over 100000 for mye til Vaktmesterkompaniet. Fikk igjen dagen etter jeg gav beskjed. Tipper det er avhengig av bedrift. Store, seriøse private vil jeg forvente dagen etter. Offentlige i løpet av tre uker. Private mindre bedrifter er nok veldig varierende. Noen får du kanskje ikke igjen fra. Anonymkode: 020b6...f1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #15 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Betalte over 100000 for mye til Vaktmesterkompaniet. Fikk igjen dagen etter jeg gav beskjed. Tipper det er avhengig av bedrift. Store, seriøse private vil jeg forvente dagen etter. Offentlige i løpet av tre uker. Private mindre bedrifter er nok veldig varierende. Noen får du kanskje ikke igjen fra. Anonymkode: 020b6...f1d Trodde han hadde vunnet i lotto den vaktmesteren😆 Anonymkode: 389b7...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Takk. Trenger ikke pengene nå. Men er litt nysgjerrig fordi innkrever er staten og går helt Sovjetisk om du ikke betaler på dagen. Så lurer på hvor hysterisk de er andre veien. Jeg bytter bank og begge bankene har trekt beløpet. Anonymkode: 389b7...d2d Det tilbakebetales garantert falskere enn du betalte da du ble sendt til inkasso. Anonymkode: d1ac9...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #17 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det tilbakebetales garantert falskere enn du betalte da du ble sendt til inkasso. Anonymkode: d1ac9...78f Falskere? Med falske sedler da eller. Anonymkode: b6fe0...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå