Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette innafor? Noen som har opplevd at det har vært tilgjengelig i en konfirmasjon?

Vi skal jo ha vann/brus/kaffe som primær drikke, til middag og kaker. Men vet at ungdommen er veldig glad i energidrikk av type Monster/red bull. Vi har ca. 10 gjester som er mellom 15-22 år. Ville det vært snilt/hyggelig å ha dette som et alternativ, eller bare veldig rart? 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare rart å servere. Tenker ungdommen fint kan drikke brus. 

Her var regelen 16 år for å drikke energidrikk, så vårt barn fikk ikke drikke energidrikk selv da det ble konfirmert. 

Anonymkode: 96a0f...1c6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Veldig rart... Ungdommen kan fint drikke brus den ene dagen...

Anonymkode: b89b4...727

• Liker 3
Skrevet

Du kan likegodt tilby snus på bordet dersom du går for dette. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det virker snillt og er en fin gest og ikke rart i det hele tatt😊 Helt innenfor når det serveres kaffe og brus som et godt alternativ. 

Men..

Dette er kg vet du og du vil nok få litt pepper også, det er alltid noen av de

(:popcorn:)

Anonymkode: eedb0...7dc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart syntes jeg 😅 Hadde faktisk blitt litt sjalu på "barnebordet" om jeg var gjest hos deg (jeg er 29)

Anonymkode: 76846...cdf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig! 

Anonymkode: 031c5...623

AnonymBruker
Skrevet

Noen Red Bull på bordet er virkelig ikke kontroversielt.

Anonymkode: 322f9...37b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Snilt/hyggelig :nikke:

Anonymkode: a50a9...93e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Amatariel skrev (16 minutter siden):

Er dette innafor? Noen som har opplevd at det har vært tilgjengelig i en konfirmasjon?

Vi skal jo ha vann/brus/kaffe som primær drikke, til middag og kaker. Men vet at ungdommen er veldig glad i energidrikk av type Monster/red bull. Vi har ca. 10 gjester som er mellom 15-22 år. Ville det vært snilt/hyggelig å ha dette som et alternativ, eller bare veldig rart? 

Hvorfor?? Nei jeg ville aldri gjort det...Plutselig er det noen mindre som får kloa i det.. Er dere kun voksne så jada gjør som dere vil!

Anonymkode: 965fc...c14

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde energidrikk som ble servert i fjor da vi hadde konfirmasjon, helt problemfritt og fikk bare positive tilbakemeldinger på det. Var ikke så mye at tenåringene bælmet nedpå men som du sier en hyggelig alternativ. I dag er ikke energidrikk særlig kontroversielt bortsett fra hos de veldig ekstreme menneskene, men de har som regel problemer med det aller meste i grunn, så om de skaper seg et til problem til eller fra har ikke så mye å si i det store bildet. 

Anonymkode: 0319b...1e1

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må bare aldri nevne her inne at du serverer vin til maten, for da går folk bananas…

Anonymkode: fcefb...c3e

AnonymBruker
Skrevet
Mona123 skrev (12 minutter siden):

Du kan likegodt tilby snus på bordet dersom du går for dette. 

Dummeste jeg har hørt 😂

Anonymkode: 2e74d...5d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Print ut «label» med konfirmasjon så dekker du de stygge boksene.  Eller kjøp trekk f.rks Temu https://share.temu.com/pjwCOTZMH9A

Anonymkode: d0295...143

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...