AnonymBruker Skrevet 30. april #1 Skrevet 30. april VIl ha en der jeg ikke må stoppe underveis og røre og få opp av bunnen altså en enkel og grei, kun til en eller to personer Anonymkode: 6f20c...c0b
Jadasikkert29 Skrevet 30. april #2 Skrevet 30. april Jeg har en vitamix 😊 fantastisk blender som knuser absolutt alt 🤩 Men den koster litt da
AnonymBruker Skrevet 30. april #3 Skrevet 30. april https://www.skousen.no/kjokkenutstyr/kjokkenmaskin/underkategori-blender/product/ninja-foodi-blender-cb100eu/?gclsrc=aw.ds&&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=shopping_SDA&gad_source=1&gad_campaignid=20219906832&gbraid=0AAAAADkmmoOjcdr3ixLBlhJP7wlm2_4MG&gclid=Cj0KCQjw8cHABhC-ARIsAJnY12yUCvHV-wwd_q1uT9Xs6ar0YlQFMyrlYgivp9eyVOABhifldKaN9DQaAslpEALw_wcB Klarer tykke smoothie bowls. Anonymkode: cf070...c0d
PhilosopherSe7en Skrevet 30. april #4 Skrevet 30. april Jeg har en Wilfa som også kan lage varm mat. Synes den er helt fantastisk, og den brukes ofte til å lage varm kakao på vinteren i tillegg til smoothie året rundt.
AnonymBruker Skrevet 30. april #5 Skrevet 30. april Min første blender var sånn, det i bunnen ble ikke blandet, alltid masse klumper og ting som lå igjen neders. Ble jo til at jeg ikke gadd lage noe i den til slutt, og bare dreit i konseptet blender i mange år. Men så prøvde jeg meg igjen i fjor, gjorde mye research og har nå en fra Wilfa som funker gull til smoothies, den blender og blander alt. Husker ikke modellnavnet men den ser nå sånn ut i all fall: https://www.jernia.no/kjøkkenutstyr/kjøkkenapparater/blender/wilfa-blender-bblsp-1800s/p/12305312?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=18137007774&gad_source=1&gad_campaignid=17347813112&gbraid=0AAAAADFP7FD--gW6pa_I_F5RuPR5K_fHS&gclid=Cj0KCQjw8cHABhC-ARIsAJnY12zX321ZqkP43ykN5abXyLOYD73znW61XwZGhcHcl10RTXxrzx5b_-UaAl2DEALw_wcB Anonymkode: 20efd...718
AnonymBruker Skrevet 30. april #6 Skrevet 30. april Jeg har Vitamix og skal aldri ha noe annet. Hatt min i maange år, og den virker fortsatt perfekt. Verdt pengene, med tanke på resultat, alt den kan brukes til, og varighet. Tror de har den i nettsortimentet hos Power. Anonymkode: 00874...8a8
Chailatte Skrevet 2. mai #7 Skrevet 2. mai Bruker min Nutribullet hver dag vår/sommer sesongene. Superfornøyd 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå