Gå til innhold

lager du deg smoothie? Hvilken blender anbefaler du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

VIl ha en der jeg ikke må stoppe underveis og røre og få opp av bunnen :) altså en enkel og grei, kun til en eller to personer

Anonymkode: 6f20c...c0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en vitamix 😊 fantastisk blender som knuser absolutt alt 🤩 Men den koster litt da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en Wilfa som også kan lage varm mat. Synes den er helt fantastisk, og den brukes ofte til å lage varm kakao på vinteren i tillegg til smoothie året rundt.

AnonymBruker
Skrevet

Min første blender var sånn, det i bunnen ble ikke blandet, alltid masse klumper og ting som lå igjen neders. Ble jo til at jeg ikke gadd lage noe i den til slutt, og bare dreit i konseptet blender i mange år. 

Men så prøvde jeg meg igjen i fjor, gjorde mye research og har nå en fra Wilfa som funker gull til smoothies, den blender og blander alt. Husker ikke modellnavnet men den ser nå sånn ut i all fall:

https://www.jernia.no/kjøkkenutstyr/kjøkkenapparater/blender/wilfa-blender-bblsp-1800s/p/12305312?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=18137007774&gad_source=1&gad_campaignid=17347813112&gbraid=0AAAAADFP7FD--gW6pa_I_F5RuPR5K_fHS&gclid=Cj0KCQjw8cHABhC-ARIsAJnY12zX321ZqkP43ykN5abXyLOYD73znW61XwZGhcHcl10RTXxrzx5b_-UaAl2DEALw_wcB

Anonymkode: 20efd...718

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Vitamix og skal aldri ha noe annet. Hatt min i maange år, og den virker fortsatt perfekt. Verdt pengene, med tanke på resultat, alt den kan brukes til, og varighet. Tror de har den i nettsortimentet hos Power. 

Anonymkode: 00874...8a8

Skrevet

Bruker min Nutribullet hver dag vår/sommer sesongene. Superfornøyd 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...