Gå til innhold

Noen som har opplevd denne bivirkningen av vaksine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Yngstemann tok ettårsvaksinene for en ukes tid siden, og samme kveld begynte han å spy. Det varte i hele fem dager med oppkast 2-3 ganger per døgn, spesielt etter måltid. Drakk godt og hadde fin matlyst heldigvis, men ble selvsagt redusert av det hele. Vi var i kontakt med lege to ganger siden han er liten og vi var bekymret for dehydrering siden han slet med å holde på mat og drikke, og de sa at vi bare skulle se det an, og at det sannsynligvis enten var bivirkninger av vaksinen eller et vanlig virus.

Ingen andre i huset ble smittet, så er det ikke rart om det er virus? Men samtidig også rart med bivirkninger som varer i fem dager? Det er jo en vaksine han har fått før uten problem også. Han er heldigvis frisk igjen nå. 

Bare for å presisere så er jeg 100% for vaksiner, så dette er på ingen måte et sånn emne. Har bare ikke opplevd denne typen bivirkning før, over så mange dager, og lurer på om her er flere som har vært borti det? 

Anonymkode: 563bc...1bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg høres det mer ut som et virus som har slått ut samtidig med vaksinen. Og ikke nødvendig alle blir syke. Skjed flere ganger her når unga var små at bare 1 av 4 fikk spy sluken.

Men er du urolig ta å få en time hos legen

Anonymkode: e23e4...bee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

For meg høres det mer ut som et virus som har slått ut samtidig med vaksinen. Og ikke nødvendig alle blir syke. Skjed flere ganger her når unga var små at bare 1 av 4 fikk spy sluken.

Men er du urolig ta å få en time hos legen

Anonymkode: e23e4...bee

Kan hende, ja :) Bare så rart synes jeg, siden vi foreldrene ikke har hatt spysyken siden vi var små og storebror på tre år heller aldri har hatt det før. Skulle trodd man ble smittet da om det først kom i hus. Alt er heldigvis bra igjen nå.

Anonymkode: 563bc...1bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...