Lnh9 Skrevet i går, 02:20 #1 Del Skrevet i går, 02:20 Jeg er helt fersk i dette. Ser det står at man må melde fra om krypto i skattemeldingen. Men når jeg kun har tapt og det står 0 i skattepliktig gevinst, er det da nødvendig? Er snakk om «formuesverdi» på 600 kr og gebyrer på 23 kr det står jeg kan få igjen for på skatten. er det verdt bryderiet? takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:38 #2 Del Skrevet i går, 07:38 Lnh9 skrev (5 timer siden): Jeg er helt fersk i dette. Ser det står at man må melde fra om krypto i skattemeldingen. Men når jeg kun har tapt og det står 0 i skattepliktig gevinst, er det da nødvendig? Er snakk om «formuesverdi» på 600 kr og gebyrer på 23 kr det står jeg kan få igjen for på skatten. er det verdt bryderiet? takk for svar! Jeg vil si ja, det er verdt bryet. Spesielt om du skulle begynne å handle mer, så er det fint å ha dette ordentlig fra start. kryptosekken.no har hjulpet meg masse, den la til og med ting inn automatisk inn i min skattemelding med hjelp av bankid, nytt av året ... Anonymkode: 821a5...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lnh9 Skrevet i går, 07:56 Forfatter #3 Del Skrevet i går, 07:56 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg vil si ja, det er verdt bryet. Spesielt om du skulle begynne å handle mer, så er det fint å ha dette ordentlig fra start. kryptosekken.no har hjulpet meg masse, den la til og med ting inn automatisk inn i min skattemelding med hjelp av bankid, nytt av året ... Anonymkode: 821a5...f2a Takk for svar og tips! Da gjør jeg det🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet i går, 08:03 #4 Del Skrevet i går, 08:03 Du skatter kun av fortjenesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:51 #5 Del Skrevet i går, 09:51 Ja, gjør det. Da får du ikke problemer senere. Anonymkode: 1542a...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Gratis skrev (1 time siden): Du skatter kun av fortjenesten. Man skatter av eventuell kryptoformue også, hvis samlet formue er stor nok til at formuesskatten slår inn. Anonymkode: 77233...b47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vil si ja, det er verdt bryet. Spesielt om du skulle begynne å handle mer, så er det fint å ha dette ordentlig fra start. kryptosekken.no har hjulpet meg masse, den la til og med ting inn automatisk inn i min skattemelding med hjelp av bankid, nytt av året ... Anonymkode: 821a5...f2a Man burde absolutt aldri bruke slike nettsider for automatisk tilgang med bankID og skattemelding. Anonymkode: e010b...c01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 19 timer siden #8 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Man skatter av eventuell kryptoformue også, hvis samlet formue er stor nok til at formuesskatten slår inn. Anonymkode: 77233...b47 Det er vel nærmere 1,5 mil så ikke veldig aktuelt for oss smågamblere 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Man burde absolutt aldri bruke slike nettsider for automatisk tilgang med bankID og skattemelding. Anonymkode: e010b...c01 Kryptosekken er jo legit. Jeg kommer uansett ikke til å gjøre det neste år, for overføringen tok ekstremt lang tid (mange timer). Går mye raskere å bare legge det inn selv. Anonymkode: 1542a...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kryptosekken er jo legit. Jeg kommer uansett ikke til å gjøre det neste år, for overføringen tok ekstremt lang tid (mange timer). Går mye raskere å bare legge det inn selv. Anonymkode: 1542a...d75 Nei, det er ikke legit.... Anonymkode: e010b...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå