AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Vi har en på 4 og en på 2. De er begge aktive barn og midt i trass for tida! Men det er mye gøy og mye kjærlighet! 🥰 Tanken på nr 3 har streifet oss, men vi er så usikker på når vi skal prøve på det nå eller vente. Mtp alderen vår og kanskje søskenforhold (?) er det kanskje lurt å få de tettere. Men samtidig hadde det vært fint å ha baby når eldstetøtta har begynt på skolen og nr 2 er blitt hakke eldre. Føler vi kanskje får nyte babytiden litt mer og så er de eldste mer selvstendig. Hva synes dere? Erfaringer? Er det verdt det å ha de tett eller er det best å vente litt? Og hvis dere kunne endre på det hva hadde dere valgt da? Anonymkode: 5dcb8...d6b
FruK Skrevet 30. april #2 Skrevet 30. april Mine tre er 13, 4 og 2 år. Jeg syns 2 år mellom er perfekt. Skulle gjerne hatt de nærmere i alder med nr 1 og 2, men ikke alltid ting blir som man har tenkt.
AnonymBruker Skrevet 30. april #3 Skrevet 30. april Jeg har 12 måneder mellom mine to yngste og for meg er det den ideelle forskjellen. De er skolebarn nå og har vært bestevenner hele tiden. Anonymkode: 5d1bb...a2b
AnonymBruker Skrevet 30. april #4 Skrevet 30. april Her er de 3, 8 og 12. ideelt sett kunne de yngste vært litt nærmere hverandre, men 3,5 år mellom de eldste synes jeg har vært kjempebra. Anonymkode: 5a005...b1f
AnonymBruker Skrevet 30. april #5 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi har en på 4 og en på 2. De er begge aktive barn og midt i trass for tida! Men det er mye gøy og mye kjærlighet! 🥰 Tanken på nr 3 har streifet oss, men vi er så usikker på når vi skal prøve på det nå eller vente. Mtp alderen vår og kanskje søskenforhold (?) er det kanskje lurt å få de tettere. Men samtidig hadde det vært fint å ha baby når eldstetøtta har begynt på skolen og nr 2 er blitt hakke eldre. Føler vi kanskje får nyte babytiden litt mer og så er de eldste mer selvstendig. Hva synes dere? Erfaringer? Er det verdt det å ha de tett eller er det best å vente litt? Og hvis dere kunne endre på det hva hadde dere valgt da? Anonymkode: 5dcb8...d6b 2 år mellom er perfekt, når de er så tett i alder får de et nærmere forhold enn hvi de er mange år mellom, det er min mening Anonymkode: 9a746...339
AnonymBruker Skrevet 30. april #6 Skrevet 30. april To år er fint, ikke noe å vente på. Jo før alle er ute av bleier jo bedre. Anonymkode: 6332f...c31
AnonymBruker Skrevet 30. april #7 Skrevet 30. april Det kommer an på kjønnsidentitet vil jeg si. Hvis nr. 2 er gutt ville jeg gitt det litt mer mellomrom, slik at en evt. lillesøster ikke tar han igjen mentalt. Det blir det mye søskenkrangling av… Anonymkode: c3d7f...49e
AnonymBruker Skrevet 30. april #8 Skrevet 30. april Har 15 mnd mellom de to første. Tredje fikk vi 4 år etter mellomste kom. Hadde jeg kunne valgt om igjen så hadde jeg fått tredje på rappen også. Anonymkode: 088eb...f45
AnonymBruker Skrevet 30. april #9 Skrevet 30. april Her rakk nr. 3 akkurat 4-årsdagen til nr. 1. To år imellom er helt supert, ville heller hatt de tettere enn over enda lengre tid. Anonymkode: 4ec1f...bb9
AnonymBruker Skrevet 30. april #10 Skrevet 30. april Rundt 3 år mellom barna er det beste for dem, da får alle barna masse oppmerksomhet og omsorg "alene" med foreldrene sine i livets aller viktigste år og når de trenger det mest. Samtidig er de tette nok til at de leker fint sammen når de ikke er med egene venner. Anonymkode: ac36d...8d7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå