AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:25 #1 Del Skrevet tirsdag kl 22:25 Trenger et rimelig og bra strykejern når jeg skal stryke linskjorta til 17 mai. Trenger ikke å være dampstrykejern, da jeg synes det er best å skvette vann på skjorta. Anonymkode: ad907...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:35 #2 Del Skrevet tirsdag kl 22:35 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Trenger et rimelig og bra strykejern når jeg skal stryke linskjorta til 17 mai. Trenger ikke å være dampstrykejern, da jeg synes det er best å skvette vann på skjorta. Anonymkode: ad907...ae3 Hva en liker trenger ikke en annen å like. Skjorta skal ikke være tørr men lett fuktig når den strykes. Du skal og begynne stryking av bunadsskjorte så tidlig at du har god tid til å vaske skjorta i fall strykingen blir mislykket ved første forsøk. Dynk skjorta forsiktig, og legg den i fryseren i tett, ren plastpose i ca 4 timer før du tar den opp og stryker den, første gang. Gjenta om nødvendig. Anonymkode: 6144f...2a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:04 #3 Del Skrevet tirsdag kl 23:04 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hva en liker trenger ikke en annen å like. Skjorta skal ikke være tørr men lett fuktig når den strykes. Du skal og begynne stryking av bunadsskjorte så tidlig at du har god tid til å vaske skjorta i fall strykingen blir mislykket ved første forsøk. Dynk skjorta forsiktig, og legg den i fryseren i tett, ren plastpose i ca 4 timer før du tar den opp og stryker den, første gang. Gjenta om nødvendig. Anonymkode: 6144f...2a1 Er dette et greit strykejern selv om det er billig? Det har fått masse gode anmeldelser https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/strykejern-og-toydampere/strykejern/tefal-virtuo-dampstrykejern-fv1711e0/FV1711E0 Anonymkode: ad907...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:14 #4 Del Skrevet tirsdag kl 23:14 Jeg har Laurastar og er veldig fornøyd med det. Men det er ikke noe billig strykesystem da. Men når jeg skal stryke bunads skjorter så dynker jeg de, bretter de og legger de i en pose i fryseren noen timer. Da blir det super enkelt å stryke bunads skjortene. https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/strykejern-og-toydampere/strykebrett/laurastar-s-pure-plus-strykestasjon-ls333769/321719 Anonymkode: ff6fc...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet tirsdag kl 23:25 #5 Del Skrevet tirsdag kl 23:25 Jeg vet ikke hva slags strykejern jeg har engang. Alle fungerer vel bra nok for en linskjorte? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:28 #6 Del Skrevet tirsdag kl 23:28 Rotemor skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke hva slags strykejern jeg har engang. Alle fungerer vel bra nok for en linskjorte? Ikke jeg heller, eneste jeg vet er at jeg betalte 100 kroner for det for over 20 år siden. Fungerer helt topp. Anonymkode: 50982...57c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå