AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:43 #1 Del Skrevet tirsdag kl 21:43 I dette tilfellet en mannlig bekjent..kjent hverandre en liten stund men det har aldri vært spørsmål om hva man skal midt i uka? En ting er om det er helg og noe spes som skjer - men er dette ren smalltalk eller er det et indirekte hint fra han om å finne på noe? Det føltes ut som han ville være med, på hva enn jeg skulle liksom 🤷🏼♀️ Anonymkode: 7c209...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:52 #2 Del Skrevet tirsdag kl 21:52 Hva tror du han vil og hva vil du? Vil du treffes? Si du skal til biblioteket eller et annet sted det er lett være med til ganske uforpliktende. Vil du ikke? Si du skal treffe din mor og bestemor hele resten av dagen. De fleste menn fordufter da 🙂 Anonymkode: 43029...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:06 #3 Del Skrevet tirsdag kl 23:06 Jeg vil og jeg følte han spurte for han ville bruke tid sammen. men jeg skjønte ikke det der og da 🤦🏼♀️ har vært litt flørtende tone mellom oss, så kanskje derfor jeg tenker sånn haha ts Anonymkode: 7c209...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 04:42 #4 Del Skrevet onsdag kl 04:42 For meg er det et av standard spørsmålene når det blir stille i samtalen. Så fra meg er det ikke et godt tegn når spørsmålet kommer. Hva han mente vet bare han. Anonymkode: e9113...322 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:57 #5 Del Skrevet torsdag kl 00:57 AnonymBruker skrev (På 30.4.2025 den 0.06): Jeg vil og jeg følte han spurte for han ville bruke tid sammen. men jeg skjønte ikke det der og da 🤦🏼♀️ har vært litt flørtende tone mellom oss, så kanskje derfor jeg tenker sånn haha ts Anonymkode: 7c209...b2d Det kan jo bli noe spennende å fint ut av dette her Tror du skal spørre han neste gang jeg, og om han spør hvorfor du lurer så sier du at "vel, jeg tenkte kanskje å spørre om du ville ta en kaffe med meg :)" Tør du det? Anonymkode: d5af5...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:49 #6 Del Skrevet torsdag kl 01:49 Svarte du ikke? Da ville du jo blitt litt klokere, antagelig. Ingen har krystallkule som gir svr. Anonymkode: 0c64e...856 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 02:42 #7 Del Skrevet torsdag kl 02:42 Den er grei. Anonymkode: b5bf1...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:25 #8 Del Skrevet torsdag kl 18:25 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det kan jo bli noe spennende å fint ut av dette her Tror du skal spørre han neste gang jeg, og om han spør hvorfor du lurer så sier du at "vel, jeg tenkte kanskje å spørre om du ville ta en kaffe med meg :)" Tør du det? Anonymkode: d5af5...9f4 Må nok spørre han neste gang ja 😉 Anonymkode: 7c209...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:32 #9 Del Skrevet torsdag kl 18:32 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Svarte du ikke? Da ville du jo blitt litt klokere, antagelig. Ingen har krystallkule som gir svr. Anonymkode: 0c64e...856 Ja 😂 jeg tenkte ikke noe over det, svarte bare at jeg skulle ordne noe greier - men så slo det meg senere 🤪 når han i tillegg ga meg et kompliment men neida skjønte ikke det jeg 🫣 Anonymkode: 7c209...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:56 #10 Del Skrevet torsdag kl 18:56 Da svarer man «hvordan det?» med et smil. Anonymkode: 59e9c...35c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå