Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det litt rart? 

Anonymkode: e0d17...fb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjer hele tiden, bare å slette 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det skjer minst 2 ganger i uken her. 

Anonymkode: 0a48b...ebf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
monican94 skrev (2 minutter siden):

skjer hele tiden, bare å slette 

Men hva er poenget? Så vi hadde to felles venner. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje personen har kommet borti og lagt deg til ved en feil eller trodd du var en annen.

Jeg får ofte fra folk jeg ikke kjenner, sletter bare.

Anonymkode: 146fe...61a

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånt skjer iblant. Noen ganger typiske svindlere, men jeg synes det er merkelig de gangene jeg ser det er virkelige personer som kjenner noen jeg kjenner (og som jeg aldri har møtt). Og de sender aldri noen forklaring ala "jeg traff deg på..." eller "min venninne Kari sier du har greie på...". Jeg mistenker at mange bare automatisk trykker på alle venneforslag som dukker opp, enten de kjenner personen eller ei. 

Anonymkode: 08a4c...f9b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er sånne ting som skjer hele tiden, en må ikke lage seg et stort plott og leke Nancy Drew av den grunn. Kanskje vedkommende kom borti en knapp på vei over en hump på bussen, kanskje de trodde du var en annen? Kanskje du ligner på tremenningen deres? Kanskje de synes du var ekstremt heit og ønsker å flørte? Kanskje de bsre ønsker å bli bedre kjent? 

Altså :bond:

Det kan være 10000 grunner.. Det spiller jo ingen rolle. Rarere ting har skjedd her i verden, som bare et eksempel ut av løse luften: Trump er en av, om ikke den mektigste personen i verden. Rarere ting skjer hele tiden. Du fikk en venneforespørsel fra en random, ok, move on.

Anonymkode: 89cd5...e0a

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Skjer ofte hos meg. Men jeg legger aldri til folk jeg ikke har en relasjon til. Har ikke som "mål" å ha flest mulig venner på Facebook. Så de jeg har der, er faktisk folk jeg kjenner personlig. 

Jeg har t.o.m skrevet på profilen min at jeg ikke aksepterer venneforespørsler fra folk jeg IKKE kjenner. Noen ser ut til å ikke lese akkurat den biten....🙄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du får spørre vedkommende da? Det kan være en feil, kanskje vedkommende hadde lyst til og komme i kontakt med deg av en grunn, linket til de to felles vennene? 

Anonymkode: 683ff...f82

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får spørre vedkommende da? Det kan være en feil, kanskje vedkommende hadde lyst til og komme i kontakt med deg av en grunn, linket til de to felles vennene? 

Da kunne hun heller sendt meg en melding på messenger. 

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (1 minutt siden):

Skjer ofte hos meg. Men jeg legger aldri til folk jeg ikke har en relasjon til. Har ikke som "mål" å ha flest mulig venner på Facebook. Så de jeg har der, er faktisk folk jeg kjenner personlig. 

Jeg har t.o.m skrevet på profilen min at jeg ikke aksepterer venneforespørsler fra folk jeg IKKE kjenner. Noen ser ut til å ikke lese akkurat den biten....🙄

Opplevde veldig sinne som dette når jeg skulle arrangere utdrikkingslag for noen år siden 😅 fant brudens venner jeg ikke kjente på felles venner på fb, men var ikke alle som ønsket « nye venner « nei . 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da kunne hun heller sendt meg en melding på messenger. 

Ja, hvis du sjekker meldings forespørsel jevnlig. De fleste gjør ikke det, spesielt ikke på tlf. Så lettere og send venneforespørsel først , det kommer opp på notifikasjoner. Må innrømme jeg glemmer og gå inn på meldingsforspørseler, det skjer sånn 1 gang i året. Irriterer meg at folk ikke sender meg venneforespørsel først om det var noe viktig / interessant/ event og jeg ser det et halvt år i etterkant ved en tilfeldighet , så tenker helt omvendt av deg. Ikke lett og gjøre alle til lags 😅

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Minte meg på at sjefen min en gang tiden hadde onkelen min på Facebook. De har aldri møttes og tviler på at de snakket med hverandre. Helt forskjellige mennesker. Jeg hadde heller ikke kontakt med onkelen min OG de bodde i forskjellige land. Skikkelig kleint. Men, jeg hadde ikke god kontakt med noen av de så jeg kunne spørre om dette.  

Kan tenke meg at det startet med et trykke-uhell. 

Anonymkode: d361f...c2b

Skrevet

Jeg ble i dag akseptert for et Facebook-vennskap, der jeg uten at jeg visste det må ha kommet borti knappen. Vi har et par felles venner og bor ikke så langt unna hverandre, og det er ikke umulig at jeg i fremtiden vil bli kjent og venn med henne. Jeg nøler derfor med å slette henne. Hva hadde dere gjort?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Altså :bond:

Det kan være 10000 grunner.. Det spiller jo ingen rolle. Rarere ting har skjedd her i verden, som bare et eksempel ut av løse luften: Trump er en av, om ikke den mektigste personen i verden. Rarere ting skjer hele tiden. Du fikk en venneforespørsel fra en random, ok, move on.

Utrolig hvor mye man kan tolke ut av det nokså uskyldige spørsmålet "er ikke det litt rart" 😅 Nesten overrasket over at du ikke dro inn Hitler og Putin også. Ser det stadig her på kg, noen spør kanskje "bør jeg ta den rosa eller lilla jakken?" Og andre svarer døøøh, det er viktigere ting i verden altsååå. Barn dør i Gaza! 

Whataboutism er kjedelig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Utrolig hvor mye man kan tolke ut av det nokså uskyldige spørsmålet "er ikke det litt rart" 😅 Nesten overrasket over at du ikke dro inn Hitler og Putin også. Ser det stadig her på kg, noen spør kanskje "bør jeg ta den rosa eller lilla jakken?" Og andre svarer døøøh, det er viktigere ting i verden altsååå. Barn dør i Gaza! 

Whataboutism er kjedelig. 

Ja du må for all del fortsette å rive deg i håret og mene dette er "rart" for min del. Hva du velger å bruke dine "små grå" og tankevirksomhet til får være opp til deg.

And the plot thickens😅

• Liker 3
Skrevet

Har dere felles venner er det av og til sånne som vil ha flest mulig fb-venner. Er det en kjekk amerikaner, så er det svindel. De lovebomber og klarte faktisk å loppe en lege fra Bergen for 11 millioner. Mht utdrikningslag så er det melding i tillegg til forespørsel som gjelder. Ingen kjente venner? Nesten 100% sjans for svindel, eller ihvertfall ingen grunn til å godta. 

Skrevet

Jeg kommer stadig borti knapper på Facebook. Likes, venneforespørsel osv når jeg scroller. Trenger ikke ligge noe baktanke eller noe. Det kan også være et ønske om å oppnå kontakt, men det er da bare å spørre vedkommende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi kvinner (ja, selv vi godt voksne) får venneforespørsler fra fremmede menn, særlig venners venner, hele tiden.

Anonymkode: 2325b...340

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja du må for all del fortsette å rive deg i håret og mene dette er "rart" for min del. Hva du velger å bruke dine "små grå" og tankevirksomhet til får være opp til deg.

And the plot thickens😅

Verken jeg eller TS river oss i håret. Du overtolker et uskyldig spørsmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...