AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Jeg er over 40, og ser nå at huden min trenger mye mer fukt enn tidligere. Samtidig synes jeg ikke at jeg kan bruke tusenvis av kroner på dyre kremer. Jeg har en blanding av sensitiv hud og kombinert hud. Jeg blir fort brun, men får fort urenheter. Kan flasse lett hvis jeg blir tørr. Liker ikke kremer med mye parfyme. Jeg har vært veldig fornøyd med produkter fra La Roche Posay. Pluss bruker en fuktmaske fra Environ jevnlig. La Roche Posay er prisgunstige og har funket til nå. Jeg har brukt Toleriane sensitiv på dagtid, og serumet oppå på natten. Men på dagtid ser jeg at jeg nå blir tørr og får fine linjer. Med en gang jeg prøver noe nytt får jeg urenheter og kviser 😕 Jeg kan ikke ha noen produkter med fett i. Er det noen her med lignende hud som meg som har funnet noe som fungerer og som ikke koster en formue? Anonymkode: 8a7eb...58f
Roci Skrevet 30. april #2 Skrevet 30. april Jeg har også kombinert hud som er litt sensitiv og lett blir dehydrert om jeg ikke tilfører nok fukt. Tidligere fikk jeg også urenheter og var plaget med sorte prikker, men har blitt kvitt dette med riktig hudpleie. Du trenger heldigvis ikke bruke tusenvis av kroner på dyre kremer, det finnes mange gode produkter i rimeligere prisklasser. Min absolutte favorittkrem er Ole Henriksen Strength Trainer Peptide Boost Moisturizer. Det er litt morsomt, for jeg likte den ikke så godt da jeg først prøvde den, og synes konsistensen var rar, men den grodde virkelig på meg og er blitt en favoritt. Den inneholder bl.a. niacinamide, som er et antioksidant som beskytter huden og bidrar til å balansere talgproduksjon, bl.a. I tillegg inneholder den flere gode fuktighetsgivende og -bevarende ingredienser som gir fukt uten å gjøre huden fet, samt peptider som styrker huden. Akkurat nå er den på tilbud her. Den inneholder litegrann parfyme, men dufter bare friskt og rent. En svært god nummer to, som var min favoritt før jeg oppdaget OH, er First Aid Beauty Ultra Repair Collagen Firming Cream. Den inneholder også niacinamide, i litt høyere konsentrasjon enn OH, samt peptider og en god cocktail av ingredienser som gir fukt og styrker huden. Denne er uten parfyme. Til slutt ville jeg bare nevne at serum skal på før kremen om kvelden, ikke etterpå. Hvis du legger serumet oppå kremen, som har tykkere konsistens enn serumet, vil dette gjøre at serumet ikke trekker like godt inn i huden, og du får dermed svakere effekt av serumet. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #3 Skrevet 30. april Zo medical, dr Gross og iS clinical er mine beste tips Anonymkode: cee15...ae3
enkefru Skrevet 30. april #4 Skrevet 30. april Den fra Ole Henriksen er veldig god, på tilbud på Vita også nå https://www.vita.no/hudpleie/dagkrem/strength-trainer-peptide-boost-moisturizer-50ml 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå