Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
Typen min fortalte meg at han gjennom sitt tidligere forhold med eksen hadde kontakt med en annen kvinne via Snapchat (som han aldri hadde eller har møtt). Ble vist så hun la han til med en feil, da hun egentlig skulle legge til en annen mann med lignende brukernavn. Kontakten deres var litt av og på, men i perioder han hadde det dårlig med eksen sin sendte han og denne kvinnen nakenbilder med hverandre og hadde samtaler med hverandre jevnlig.. Er det rart at jeg blir litt skeptisk når han forteller meg dette? eksen fikk heller aldri vite om at dette hadde foregått gjennom forholdet deres. 

Jeg selv innrømmet for han at jeg en gang hadde kysset med en annen mann mens jeg selv var i forhold (et forhold jeg ikke hadde det bra i). Men likevel er aldri noen form for utroskap greit. Jeg valgte selv å fortelle min eks om hendelsen, ville det skulle komme fra meg. Jeg la meg da flat og beklaget på det sterkeste. 

Synes typen min noen ganger virker litt redd for at jeg skal se telefonen hans. Han legger den fort bort om jeg kommer nærme han (innen synsvidde for telefonen). Samtidig er jeg litt redd for at jeg bare overtenker med tanke på hva jeg allerede vet.. 

Noen gode råd her? Hans fortid definerer jo ikke nåtiden, men likevel er det litt vanskelig å stole på han.. 

Anonymkode: d78b4...22e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er rart at du blir skeptisk. Da har han jo vært i stand til å krysse en grense tidligere..hva skjer hvis dere to er i en dårlig periode i forholdet, hvis det var det som var begrunnelsen sist? 

Hadde også reagert på at han oppfører seg rart ift telefonen sin.. 

Anonymkode: e0b86...ec9

AnonymBruker
Skrevet

Så du skal dømme noen for en feil de har gjort tidligere i sitt liv?

Fyfaen.... Du er ekstremt dømmende. Så fordi man gjorde feil en gang i livet, så skal det forfølge deg resten da?

stakkars fyr som nå blir dømt opp og ned fordi han har innrømmet å gjøre en feil i sitt tidligere forhold... Man kan ikke lære av feila sine liksom 🙄

Anonymkode: e9d3a...f90

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Fyfaen.... Du er ekstremt dømmende. Så fordi man gjorde feil en gang i livet, så skal det forfølge deg resten da?

stakkars fyr som nå blir dømt opp og ned fordi han har innrømmet å gjøre en feil i sitt tidligere forhold... Man kan ikke lære av feila sine liksom 🙄

Han har gått glipp av at det kommer lite godt av å snakke om ekser og tideligere forhold. Det er å be om bråk, sjalusi etc

Anonymkode: a1742...8db

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er vel heller det at ts opplever at han gjemmer telefonen for henne så snart hun kommer innenfor synsvidde, for å skjule hva han har sittet og sett på. Hvorfor det? Uskyldig scrolling er ingen grunn til å skjule. Det er nok heller det at han ser på eller kommuniserer med en eller flere andre damer på sosiale medier etc.

Anonymkode: 51e22...449

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva i alle dager er det som er feil med å være dømmende?

Jeg ser flere av dere kjefter i vei på mennesker som er dømmende, som om det er noe dårlig. Nei, det å være dømmende, er noe bra. Kritisk tenking, er et annet ord for det samme. Vi benytter oss av allerede eksisterende kunnskap om verden, for å gjøre ting på best mulig og mest mulig effektiv måte. 

Det er vi som gjør dette, som har de beste livene, som tjener mest, som har best helse, som slipper å bli røvkjørt gang på gang.

Anonymkode: 82ba8...265

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.4.2025 den 21.42):

Hei! 
Typen min fortalte meg at han gjennom sitt tidligere forhold med eksen hadde kontakt med en annen kvinne via Snapchat (som han aldri hadde eller har møtt). Ble vist så hun la han til med en feil, da hun egentlig skulle legge til en annen mann med lignende brukernavn. Kontakten deres var litt av og på, men i perioder han hadde det dårlig med eksen sin sendte han og denne kvinnen nakenbilder med hverandre og hadde samtaler med hverandre jevnlig.. Er det rart at jeg blir litt skeptisk når han forteller meg dette? eksen fikk heller aldri vite om at dette hadde foregått gjennom forholdet deres. 

Jeg selv innrømmet for han at jeg en gang hadde kysset med en annen mann mens jeg selv var i forhold (et forhold jeg ikke hadde det bra i). Men likevel er aldri noen form for utroskap greit. Jeg valgte selv å fortelle min eks om hendelsen, ville det skulle komme fra meg. Jeg la meg da flat og beklaget på det sterkeste. 

Synes typen min noen ganger virker litt redd for at jeg skal se telefonen hans. Han legger den fort bort om jeg kommer nærme han (innen synsvidde for telefonen). Samtidig er jeg litt redd for at jeg bare overtenker med tanke på hva jeg allerede vet.. 

Noen gode råd her? Hans fortid definerer jo ikke nåtiden, men likevel er det litt vanskelig å stole på han.. 

Anonymkode: d78b4...22e

Det å bruke sosiale medier er en dårlig idé når man vil ha et forhold til å fungere, nettopp på grunn av slike ting som dette. Vi er garantert mange som har opplevd at veien er kort fra en feilmelding, en misforstått kommentar, etc, til høy spenning og full flørt. Og så skjer det hele på mobilen, som man har i lommen, i sengen, eller mellom kjæresten og seg selv.

Vekk med mobil og sosiale medier når man skal få et forhold til å fungere.

Anonymkode: 82ba8...265

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg bare ville snakket litt mer med ham om dette, om han har tenkt på at det var feil, og hva han heller ville gjøre nå hvis det gikk dårlig i forholdet. Du har jo også vært utro, og slik jeg ser det på en mye mer invaderende måte enn kjæresten din. Men snakk om det, og sørg for at dere er på samme linje om hva som skal til for å være lykkelig i forholdet her og nå. 

Helt ærlig ville jeg ikke brydd meg så mye om kjæresten min sendte nakenbilder til fremmede kvinner, uten ansikt selvsagt. Men jeg ville brydd meg om at han manglet evne til å deale med problemer vi har i forholdet. 

Anonymkode: 300d2...d74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...