Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant ut at flybussen blir billigere enn tog. Og mye mer lettvint ift adressen jeg skal til.

Men kan jeg bruke dette selv om jeg ikke skal fly? Skal fra Ås til Sarpsborg 

Anonymkode: 929b9...0e4

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis den stopper der du skal da? Du kan jo ikke kreve at flybussen stopper for å slippe deg av utenom flyplassen. 

Anonymkode: 73389...a80

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som at det går helt fint. Bare husk å kjøpe billett før du reiser så bussen vet at den skal stoppe ved Korsegård. 

Skjermbilde 2025-04-29 kl. 21.50.14.png

Anonymkode: 10308...b51

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hmm hvilken flybuss tenkte du? Hvis den er på vei fra flyplassen til Sarpsborg er det ofte ikke noen ombordstigning, men kanskje de forskjellige selskapene har forskjellig praksis.

Anonymkode: acf34...03e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Fant ut at flybussen blir billigere enn tog. Og mye mer lettvint ift adressen jeg skal til.

Fra Ås til Sarpsborg, tviler jeg sterkt på. Det er jo en buss som kommer fra Gardermoen og den tar kun med passasjerer derifra.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Da må du komme deg til flyplassen og ta bussen derfra.

Anonymkode: e9129...b9c

AnonymBruker
Skrevet

Nei, fra Gardermoen stopper flybussen kun for avstigning.

Anonymkode: 75415...a70

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen sjekker om du skal fly, men du må starte eller avslutte reisen på flyplassen. Så Ås til Sarpsborg går ikke. 

Anonymkode: e1350...731

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Til dere som sier det ikke er mulig: 

https://www.vybuss.no/flybuss/fredrikstad-fb11/#!/

Kjøp billett på forhånd

Holdeplassene mellom Fredrikstad bussterminal og Oslo lufthavn betjenes kun hvis du har kjøpt bussbillett på forhånd. Billett må derfor kjøpes på forhånd for å være sikret plass.

Forhåndskjøpt billett på reise fra Oslo lufthavn med Vy flybussen er gyldig på alle avganger for valgt dag. Plassgaranti gjelder kun på den valgte avgangen.

AnonymBruker
Skrevet

Fb11 kommer opp som forslag om man skal reise MELLOM Ås og Sarpsborg. Eneste ulempen er at den stopper utenfor Sarpsborg og du må bytte buss for å komme helt inn til byen. Dere som mener at det ikke er mulig, vis gjerne til hvor det står :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv har jeg tatt Ikea-bussen gratis uten at jeg skulle til Ikea. Slå den! 🙂

Anonymkode: e3c41...21d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Med Vy Buss ser det ut til at det går an å bestille billett mellom de holdeplassene, da trekker jeg det tilbake. På den ordinære flybussen har jeg opplevd folk bli nektet å gå av på vei til flyplassen, han ene faket et illebefinnende da han ble nektet 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selv har jeg tatt Ikea-bussen gratis uten at jeg skulle til Ikea. Slå den! 🙂

Anonymkode: e3c41...21d

Dristig, snart står Ikea på døren og forlanger å levere en sofa til deg, full pris og ekspresslevering :D 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Med Vy Buss ser det ut til at det går an å bestille billett mellom de holdeplassene, da trekker jeg det tilbake. På den ordinære flybussen har jeg opplevd folk bli nektet å gå av på vei til flyplassen, han ene faket et illebefinnende da han ble nektet 😅

🤣🤣

Anonymkode: 01f05...b3a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Går du på flybussen, så er formålet at du skal gå av på flyplassen, ikke før. Du risikerer at du ikke får lov til å stige av.

Så lykke til, om du vil prøve.

Anonymkode: 1a348...62f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ihvertfall snakket med Vy før jeg hadde bestilt noe som helst.

Anonymkode: acf34...03e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Går du på flybussen, så er formålet at du skal gå av på flyplassen, ikke før. Du risikerer at du ikke får lov til å stige av.

Så lykke til, om du vil prøve.

Anonymkode: 1a348...62f

Hva formålet er varierer jo mellom de ulike rutene. I Stavanger for eksempel er flybussen sitt formål også å være transport til konferansehotellene. 

Anonymkode: 73389...a80

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Fb11 kommer opp som forslag om man skal reise MELLOM Ås og Sarpsborg. Eneste ulempen er at den stopper utenfor Sarpsborg og du må bytte buss for å komme helt inn til byen. Dere som mener at det ikke er mulig, vis gjerne til hvor det står :) 

Den går til bussterminalen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...