Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 14. mars 2006 #1 Skrevet 14. mars 2006 Tenkte jeg skulle lage en egen tråd om det isteden for å skrive det i den andre tråden ang gavebord/pakker... Vi vet jo nå at de fleste av dere synst at det skal være gavebord i ett bryllup.. Men hvordan hadde dere reagert om der var ett gavebord, men gavene stod der innpakket???
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #2 Skrevet 14. mars 2006 Jeg hadde ikke reagert så mye på det som jeg ville gjort om det ikke var gavebord i det hele tatt. Men jeg hadde syntes at det var litt rart, ja..
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2006 #3 Skrevet 14. mars 2006 Eg hadde sikkert blitt drit-nysgjerrig og fått lyst til å pakke opp sjølv..
Susan Sto Helit Skrevet 14. mars 2006 #4 Skrevet 14. mars 2006 Jeg hadde syntes det var rart. Det er jo hyggelig å se hva andre har funnet på som gave til brudeparet. Kanskje noen har gode ideer man kan låne til neste bryllup? Dessuten så virker det litt amerikansk. (Og der borte er det jo mange som faktisk ser på gavene som noe av det viktigste ved bryllupet.) I amerikanske bryllup er det jo viktigere at gaven er pent pakket inn, enn hva det faktisk er. Alle gjestene ser jo innpakningspapiret liksom... Vet ikke hvilket signal det ellers sender, men for meg blir det mer: "Se hvor mange gaver vi har fått" Det er liksom ikke hva gjestene har gitt som teller, men antallet? Men nå er jo jeg vant med at gavene pakkes ut og settes på gavebordet også da. (Hadde ikke fallt meg inn at noen gjorde det annerledes engang...)
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #5 Skrevet 14. mars 2006 Var sånt gavebord i siste bryllupet jeg var i - det så helt teit ut.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #6 Skrevet 14. mars 2006 Jeg blir skikkelig skuffet. Vil så gjerne se hva de får. Var i en slik dåp for litt siden, og alt ble stående uåpnet. Akkurat som om de ikke brydde seg om hva barnet fikk. Så nå får vi aldri se en del av de flotte tingene vi vet barnet fikk (de bor langt unna).
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #7 Skrevet 14. mars 2006 Jeg synes det høres fint ut. Gavene er til brudeparet og de bør åpne dem når de har tid.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #8 Skrevet 14. mars 2006 Bare husk at ikke alle pakkene kommer innpakket... det er langt fra alle som pakker inn gaver til brudeparet, for å unngå søppel når en vet at brudeparet allikevel ikke åpner gavene selv.. Ville heller hatt noen til å åpne og merke gavene jeg da.... Men det er deres dag og deres valg!!!!
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 14. mars 2006 #9 Skrevet 14. mars 2006 Veldig mange gjester som skriver idag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå