AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Er ute etter sko typ clogs eller noe lignende som jeg kan hive på meg med sokkene på når jeg må en kjapp tur på butikken eller hente ungene på skolen osv. Jeg tenkte på clogs...kan det brukes med hvite sokker eller noe annet som går ann å bruke med sokker og ikke ser harry ut? Anonymkode: 233ce...d5f
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Skrevet 29. april Hva med Birkenstock Boston? Jeg har dem selv og bruker dem utelukkende med sokker - takler ikke å gå uten sokker. Anonymkode: 164f2...2ef 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hva med Birkenstock Boston? Jeg har dem selv og bruker dem utelukkende med sokker - takler ikke å gå uten sokker. Anonymkode: 164f2...2ef Takk men ser at de er litt dyre. Fant noe lignende på Zalando...vet du om man kan bruke disse ute og med sokker? https://www.zalando.no/pier-one-leather-unisex-sandaler-black-pi915g007-q11.html Anonymkode: 233ce...d5f 1
Morpheus Skrevet 30. april #6 Skrevet 30. april Slike går fint: https://a.aliexpress.com/_EInQ4n0 Ellers slike slipper ser typ adidas er blitt en mote med sokker av en eller annen grunn, selv om det ser ut som man kommer rett fra dusjen i mine øyne.
AnonymBruker Skrevet 30. april #7 Skrevet 30. april Jeg bruker bare scholl sandaler, men det er vel ikke helt det du ser etter. Passer alltid på at sokkene er i samme farge som sandalene da. Anonymkode: 28efc...fb6
AnonymBruker Skrevet 30. april #8 Skrevet 30. april Jeg bruker sorte sokker i svarte happy flops. Syns det fungerer utmerket. De er veldig gode og komfortable. Anonymkode: bebd0...cce
AnonymBruker Skrevet 30. april #9 Skrevet 30. april Hadde heller tatt meg de ekstra sekundene til å ta på et par joggesko, eller ta av sokkene før jeg tok på sandalene. Anonymkode: 2e2c3...d50 3
enkefru Skrevet 30. april #11 Skrevet 30. april monican94 skrev (4 minutter siden): sokker og sandaler sammen er aaaldri fint Dette! 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #12 Skrevet 30. april Man kan bruke sokker i samtlige sandaler. Hvem arresterer deg om ikke? Jeg får gnagsår når jeg går i sandaler/sko uten sokker, så jeg piner ikke meg selv ved å gå i det. Anonymkode: d6c4f...1c8 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #13 Skrevet 30. april Birkenstock er best synes jeg, og det finnes masse knockoffs. Har både de originale og kopier, og kopiene har funka bra de Anonymkode: 6ecac...a8a
AnonymBruker Skrevet 30. april #14 Skrevet 30. april monican94 skrev (1 time siden): sokker og sandaler sammen er aaaldri fint Men hva betyr det da hvis ts er mest komfortabel med det? Jeg bruker alltid sokker i alle sko og hva folk syns kommer lenger ned på lista enn min komfort. Anonymkode: 06c2d...7a8 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #15 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Men hva betyr det da hvis ts er mest komfortabel med det? Jeg bruker alltid sokker i alle sko og hva folk syns kommer lenger ned på lista enn min komfort. Anonymkode: 06c2d...7a8 Men TS spør jo om man kan bruke hvite sokker i sånne og sånne sandaler uten å se harry ut, så det er naturlig å svare hva man synes om det. Hvis TS ikke bryr seg om hva andre synes så er det merkelig å spørre om det på KG. Anonymkode: 2e2c3...d50 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #16 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Flere? Anonymkode: 233ce...d5f Bruker nylon knestrømper, eventuelt nylon ankel Anonymkode: 97974...755
AnonymBruker Skrevet 30. april #17 Skrevet 30. april Sokker i sandaler er ikke det fineste kanskje, men synes det er litt kult i Adidas slippers og Birkenstock sandaler. Ser mange med det Anonymkode: 411d9...b2f
AnonymBruker Skrevet 30. april #18 Skrevet 30. april Bruker for tiden tennissokker i sandaler hele tiden. Være seg Birkenstock eller flip flops, tennissokkene er på! Jeg syns det er kult. Bruk de du vil, ts😄 https://www.instyle.com/how-to-wear-socks-with-sandals-7498674 Anonymkode: c16ac...f21 2
AnonymBruker Skrevet 30. april #19 Skrevet 30. april Sokker i sandalene har blitt kult, ikke bry deg om hva den eldre garde mener, når de vokste opp så var det noe av det styggeste som fantes. Det er ikke ditt problem at de henger igjen i fortiden. Anonymkode: d0b1a...9e0 1 1
Morpheus Skrevet 30. april #20 Skrevet 30. april Happyflops er vel ment å bruke med sokker. Merkelig at den mest harry moten med slike slakkeklær man mente var harry har blitt trendy. Sett tilløp til grilldressen er på veg også. Så nå er det blitt kult å være harry. Hva er harry nå? Når blir det kult?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå