AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Jeg skulle slå opp farsdyret for et potensielt kull, men får ikke hunden opp i dogweb. Jeg finner den i en utenlandsk database, så regnummeret stemmer vel. Er det noen som vet hvorfor den ikke dukker opp i dogweb? Jeg ville sjekke helsetestene den har tatt.. Anonymkode: 05593...2b3
Vegglampe Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skulle slå opp farsdyret for et potensielt kull, men får ikke hunden opp i dogweb. Jeg finner den i en utenlandsk database, så regnummeret stemmer vel. Er det noen som vet hvorfor den ikke dukker opp i dogweb? Jeg ville sjekke helsetestene den har tatt.. Anonymkode: 05593...2b3 Det er kun hunder som er lagt inn i dogweb som ligger der. Hvilket land kommer hunden fra?
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Skrevet 29. april Vegglampe skrev (35 minutter siden): Det er kun hunder som er lagt inn i dogweb som ligger der. Hvilket land kommer hunden fra? Aah, okay! Den er fra Danmark. Får jeg ikke sett resultat fra helsetester da? Anonymkode: 05593...2b3
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Aah, okay! Den er fra Danmark. Får jeg ikke sett resultat fra helsetester da? Anonymkode: 05593...2b3 Ikke hvis den ikke er registrert i Norge og helsetestene er lagt inn. Anonymkode: ef520...5f0
AnonymBruker Skrevet 29. april #5 Skrevet 29. april Du kan sjekke i hundeweb.dk Anonymkode: aa488...9c7 1 1
Vegglampe Skrevet 29. april #7 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Aah, okay! Den er fra Danmark. Får jeg ikke sett resultat fra helsetester da? Anonymkode: 05593...2b3 Nei ikke i Norge. Du må inn i den danske kennel klubben sin database. Eventuelt kan du ta direkte kontakt med eier og etterspørre helseundersøkelser. 2
Leo Skrevet 29. april #8 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Aah, okay! Den er fra Danmark. Får jeg ikke sett resultat fra helsetester da? Anonymkode: 05593...2b3 Jo, du kan se resultater fra de testene som er foretatt i Danmark på https://www.hundeweb.dk/hundedatabase. (Tror kanskje du må lage deg bruker og logge inn, men det er helt uproblematisk og du trenger ikke være medlem av DKK)
AnonymBruker Skrevet 29. april #9 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Evt K9data.com Anonymkode: aa488...9c7 Der fant jeg bare retrievere. Anonymkode: 05593...2b3
AnonymBruker Skrevet 29. april #10 Skrevet 29. april Leo skrev (20 minutter siden): Jo, du kan se resultater fra de testene som er foretatt i Danmark på https://www.hundeweb.dk/hundedatabase. (Tror kanskje du må lage deg bruker og logge inn, men det er helt uproblematisk og du trenger ikke være medlem av DKK) Tusen takk, da fant jeg den! 😊 Anonymkode: 05593...2b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå