AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Del Skrevet 29. april Jeg skulle slå opp farsdyret for et potensielt kull, men får ikke hunden opp i dogweb. Jeg finner den i en utenlandsk database, så regnummeret stemmer vel. Er det noen som vet hvorfor den ikke dukker opp i dogweb? Jeg ville sjekke helsetestene den har tatt.. Anonymkode: 05593...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 29. april #2 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skulle slå opp farsdyret for et potensielt kull, men får ikke hunden opp i dogweb. Jeg finner den i en utenlandsk database, så regnummeret stemmer vel. Er det noen som vet hvorfor den ikke dukker opp i dogweb? Jeg ville sjekke helsetestene den har tatt.. Anonymkode: 05593...2b3 Det er kun hunder som er lagt inn i dogweb som ligger der. Hvilket land kommer hunden fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Del Skrevet 29. april Vegglampe skrev (35 minutter siden): Det er kun hunder som er lagt inn i dogweb som ligger der. Hvilket land kommer hunden fra? Aah, okay! Den er fra Danmark. Får jeg ikke sett resultat fra helsetester da? Anonymkode: 05593...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Aah, okay! Den er fra Danmark. Får jeg ikke sett resultat fra helsetester da? Anonymkode: 05593...2b3 Ikke hvis den ikke er registrert i Norge og helsetestene er lagt inn. Anonymkode: ef520...5f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #5 Del Skrevet 29. april Du kan sjekke i hundeweb.dk Anonymkode: aa488...9c7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #6 Del Skrevet 29. april Evt K9data.com Anonymkode: aa488...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 29. april #7 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Aah, okay! Den er fra Danmark. Får jeg ikke sett resultat fra helsetester da? Anonymkode: 05593...2b3 Nei ikke i Norge. Du må inn i den danske kennel klubben sin database. Eventuelt kan du ta direkte kontakt med eier og etterspørre helseundersøkelser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 29. april #8 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Aah, okay! Den er fra Danmark. Får jeg ikke sett resultat fra helsetester da? Anonymkode: 05593...2b3 Jo, du kan se resultater fra de testene som er foretatt i Danmark på https://www.hundeweb.dk/hundedatabase. (Tror kanskje du må lage deg bruker og logge inn, men det er helt uproblematisk og du trenger ikke være medlem av DKK) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #9 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Evt K9data.com Anonymkode: aa488...9c7 Der fant jeg bare retrievere. Anonymkode: 05593...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #10 Del Skrevet 29. april Leo skrev (20 minutter siden): Jo, du kan se resultater fra de testene som er foretatt i Danmark på https://www.hundeweb.dk/hundedatabase. (Tror kanskje du må lage deg bruker og logge inn, men det er helt uproblematisk og du trenger ikke være medlem av DKK) Tusen takk, da fant jeg den! 😊 Anonymkode: 05593...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå