AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Aner ikke om det er riktig plassert. Men ja, prøver dere å skjule at dere går på do, eller synes ikke dere det er flaut? Eller er dere heldige som aldri lager en eneste lyd eller produserer lukt 🫠 Anonymkode: 08077...31f
AnonymBruker Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april Nei. Verken i kollektiv, andre boliger eller på jobb. Om folk står å lytter ved døra så er det dem som er de syke og rare her. Den eneste plassen der jeg prøver å minimere lyd er offentlige toalett typ båser på kjøpesenter. Anonymkode: aee6d...b52 3
Moppeguri Skrevet 30. april #4 Skrevet 30. april Enig med de over, mye synligere at du prøver å skjule lydene dine ved å slå på vasken f.eks. Det er jo lyden av vasken jeg hører og reagerer på, bryr meg fanten om jeg hører du går inn på do eller om hva du gjør der inne
AnonymBruker Skrevet 30. april #5 Skrevet 30. april Jeg prøver ikke å skjule det, og syns ikke det er flaut. Anonymkode: 155b2...aff
AnonymBruker Skrevet 30. april #6 Skrevet 30. april Må jeg nr 2 så tar jeg hånda under rumpa med en god remse ssmmenbrettet dopapir sånn at bæsjen lander oppå papiret istedetfor å stupe nedi vannet. Før noen sier æsj, bor i trangt kollektiv med mye akustikk på do. Ikke hyggelig å sitte midt i middagen og høre det plomper og plasker, samt fjertlyder fra doen Anonymkode: 94d0f...b41
AnonymBruker Skrevet 30. april #7 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Må jeg nr 2 så tar jeg hånda under rumpa med en god remse ssmmenbrettet dopapir sånn at bæsjen lander oppå papiret istedetfor å stupe nedi vannet. Før noen sier æsj, bor i trangt kollektiv med mye akustikk på do. Ikke hyggelig å sitte midt i middagen og høre det plomper og plasker, samt fjertlyder fra doen Anonymkode: 94d0f...b41 Legg heller papiret nedi doskåla. Mye enklere og samme effekt. Man bør gjøre dette uansett, så en slipper vannsprut opp i ræva når det drites. Anonymkode: d8d45...037
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå