AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Skal reise Flesland-Molde med liten sekk (har håndveske billett) og lurer på om det er tidsnok å være der kl 06.55/07, når flyet til Molde går 07.40? Reiser på en tirsdag Anonymkode: 5fde4...de0
AnonymBruker Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april Hadde du spurt samboeren min så ville han sagt ja, selvsagt. Jeg derimot, ville vært der senest 06:30 😅 Anonymkode: 96b34...8f5 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Skrevet 29. april Ca 1 time før, er en del folk på det tidspunktet er min erfaring Anonymkode: a603a...ae1 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #5 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ca 1 time før, er en del folk på det tidspunktet er min erfaring Anonymkode: a603a...ae1 Selv om jeg ikke skal sjekke inn? Skal ta flybussen og den har få avganger, så da er alternativet å ta bussen 05.15, istedenfor 06.05 ts Anonymkode: 5fde4...de0 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #6 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Regelen er vel 30 min? Anonymkode: a27a4...39d Det var det jeg trodde også, men finner ikke regelverket. Flyr med Widerøe. ts Anonymkode: 5fde4...de0
AnonymBruker Skrevet 29. april #7 Skrevet 29. april Jeg fløy fra Værnes til Gardermoen i dag (med kun håndbagasje), og var på flyplassen akkurat 30 min før avgang. Det gikk AKKURAT- og jeg drar ikke med så kort margin igjen 😅 Kom løpende bort til gate’n som aller siste, i det de holdt på å avslutte boarding 🙈 Anonymkode: d99ff...237 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #10 Skrevet 29. april Det kan gå greit, men ville sjekket hvor mange avganger det er på Flesland på morgenen. Forrige gang jeg reiste fra Sola en tidlig morgen, sto jeg 20 min i sikkerhetskontrollkø. Det har aldri skjedd før, men jeg tenkte ikke på at det kunne være såpass kø. Å jeg opplever Flesland som generelt mer tid i sikkerhetskontroll enn på Sola. Anonymkode: 40a23...b0c 3
AnonymBruker Skrevet 29. april #11 Skrevet 29. april Tok en liten titt på Avinor-appen, og så på hvordan det ser ut på Flesland på den tiden neste tirsdag morgen. Det går faktisk veldig mange fly på omtrent samme tid, så du risikerer at det er lang kø i sikkerhetskontrollen. En annen ting jeg ville tatt med i beregninga; hvor presis er flybussen? Kan du stole på at den ikke er forsinka? For du har ikke mye å gå på om den skal være der kl. 07. Anonymkode: 864bf...b56 1 1
Kometen Skrevet 29. april #12 Skrevet 29. april Hjelper ikke at man ikke skal sjekke inn dersom det er lang kø i sikkerhetskontrollen. Vanligvis går det helt fint, men sist mnd opplevde jeg at kontrollen tok over en time pga sykdom hos personalet. Så jeg beregner alltid litt over en time. 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #13 Skrevet 29. april Litt ekkelt tidspunkt. Akkurat da morgenrushet er. Anonymkode: 4e229...097
AnonymBruker Skrevet 29. april #14 Skrevet 29. april Ts her Jeg tror nok jeg må opp 05 den dagen og ta en tidligere flybuss avgang... Takk for synspunkt. Anonymkode: 5fde4...de0 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #15 Skrevet 29. april Widerøe har siste oppmøtefrist ved gaten 20 min før avgangstid. Men det er vel sikkert ikke noe trafikk i Bergen på den tiden av døgnet som kan forsinke flybussen? Det verste som skjer uansett er vel at du mister flyet, og tar neste? Eller finner annen transport? Anonymkode: ae342...277 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #16 Skrevet 29. april Hadde ikke tatt sjansen på det, ofte my folk som skal med de første flyene om morgene. Widerøe har også ofte avgang lengst vekke fra sikkerhetskontrollen, så det kan vøre litt å gå. Ser virkelig ikke problemet med åkomme et kvarter-tjue min tidligere. Anonymkode: b7c68...681
AnonymBruker Skrevet 29. april #17 Skrevet 29. april Sist møtte jeg opp 45 minutter før avgang, og jeg var en av sju som ble satt på stand-by fordi flyet var overbooket. Heldigvis var det flere av de som hadde sjekket inn som ikke møtte opp (Alle må sjekke inn, selv om de ikke har bagasje), og jeg kom med, men det var stress. Anonymkode: c7b2c...679 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #18 Skrevet 29. april Jeg hadde aldri dratt så sent, kan skje ting på veien dit også. Og de siste gangene jeg har reist har det tatt veldig mye ekstra tid i sikkerhetskontrollen, virker som de holder på med noe testing. De har sjekket ting som aldri har blitt sjekket før. Anonymkode: a8c03...05a
Mei88 Skrevet 29. april #19 Skrevet 29. april Det står vel på nett der du bestilte billetten, eller noe sånn?
AnonymBruker Skrevet 29. april #20 Skrevet 29. april Ved gaten 30 min før avgang i tilfelle flyet går tidligere enn planlagt. Det kan skje! Anonymkode: c14e2...5c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå