AnonymBruker Skrevet 29. april #21 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er ikke 19, vi er i 40-årene. Hun i venneparet sa at ting er så dyrt nå, så tolket det som at de ikke har råd til mer. Så føler litt på at det blir litt «show off» hvis jeg gir egen gave. Føler at uansett hva jeg gjør så blir det feil nå. Anonymkode: 14998...e94 Som noen andre har foreslått, la de beholde den hundringsen, si at du ikke ønsker å ha navnet ditt på kortet, så kjøper du en egen gave. Om man er i 40-årene og har råd til å eie eget hjem, så bør man ha mer enn 200 kr å avse til en bryllupsgave.. Anonymkode: 199ad...389 4
AnonymBruker Skrevet 29. april #22 Skrevet 29. april Hva med å skrive «Jeg har satt av litt mer penger til gave og hadde lyst til å gi noe annet enn mat, så jeg har kjøpt en egen gave. Siden jeg ikke har meldt fra om det til dere så betaler jeg selvsagt også min andel av spekematen. Det blir kanskje litt rart om jeg er med på både felles gave og egen gave, så dere trenger ikke å sette mitt navn på kortet. Gleder meg til å sees i bryllupet😊» Anonymkode: 35117...337 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. april #23 Skrevet 29. april Fy søren så pinlig. Hadde garantert kjøpt egen gave. Anonymkode: cb152...594 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #24 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med å skrive «Jeg har satt av litt mer penger til gave og hadde lyst til å gi noe annet enn mat, så jeg har kjøpt en egen gave. Siden jeg ikke har meldt fra om det til dere så betaler jeg selvsagt også min andel av spekematen. Det blir kanskje litt rart om jeg er med på både felles gave og egen gave, så dere trenger ikke å sette mitt navn på kortet. Gleder meg til å sees i bryllupet😊» Anonymkode: 35117...337 Du burde ha dette som jobb, nydelig måte å avvise noe så pent at alle blir glade. Anonymkode: 89be5...d3d 2 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #25 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (På 29.4.2025 den 21.33): Hva med å skrive «Jeg har satt av litt mer penger til gave og hadde lyst til å gi noe annet enn mat, så jeg har kjøpt en egen gave. Siden jeg ikke har meldt fra om det til dere så betaler jeg selvsagt også min andel av spekematen. Det blir kanskje litt rart om jeg er med på både felles gave og egen gave, så dere trenger ikke å sette mitt navn på kortet. Gleder meg til å sees i bryllupet😊» Anonymkode: 35117...337 Dette er perfekt, tusen takk! Anonymkode: 14998...e94 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå