AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Jeg satt akkurat og så en video hvor en dame slakter en tiktok hvor budskapet er å spille datingspillet; ikke si at man liker daten sin, ikke gi for mye, ha flere dater på gang osv. Både gutter og jenter driver med dette skitne spillet. Hun konkluderer med "gjør alt det der - og end opp med en som ikke bryr seg". Noen som kjenner seg igjen? Er det det som skjer? Den ene simple kynikeren finner den andre og så klager de over at de ikke finner noe "ekte" etterpå? Spør for en venn... Anonymkode: 479d8...217
AnonymBruker Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april Ja, du ender jo opp med en som tror du ikke forventer noe som helst av åpenhet og kommunikasjon, så han legger vel inn null innsats i forholdet og det hele blir følelsesmessig avstumpet. Ikke gøy når du har fått han på kroken og han stikker fordi han merker du faktisk har krav og forventninger og ikke bare er en pick me. Anonymkode: 70685...997
AnonymBruker Skrevet 30. april #3 Skrevet 30. april Jeg mener at er du interessert så si det. Klart og tydelig, med en gang du kjenner at her kan det være noe. Jeg er i 50-åra, slik var det før. Vi suset ikke rundt i månedsvis i situationships. Vi likte hverandre og ble sammen. Jeg dater nå og har opplevd flere menn si at de syntes det er så fint og hyggelig at jeg er rett på sak. Og da forsvinner også disse hodeløse hanene som bare vil spille et spill og være useriøse. De blir jo livredde hvis du er litt på. Anonymkode: cf873...dab 3
AnonymBruker Skrevet 30. april #4 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg satt akkurat og så en video hvor en dame slakter en tiktok hvor budskapet er å spille datingspillet; ikke si at man liker daten sin, ikke gi for mye, ha flere dater på gang osv. Både gutter og jenter driver med dette skitne spillet. Hun konkluderer med "gjør alt det der - og end opp med en som ikke bryr seg". Noen som kjenner seg igjen? Er det det som skjer? Den ene simple kynikeren finner den andre og så klager de over at de ikke finner noe "ekte" etterpå? Spør for en venn... Anonymkode: 479d8...217 Jepp, 100%, man finner en utilgjengelig emosjonellt kald person, later som man er en selv, og plutselig synes det er rart at forholdet er kaldt og mangler varme? Ja, det er det som skjer. Ikke lat som du ikke har følelser, behov, meninger og tanker, og varme. Anonymkode: 8815e...e57 2
AnonymBruker Skrevet 30. april #5 Skrevet 30. april Generelt så er det jo litt tåpelig å spille noe man ikke er selv, for da tiltrekker du deg noen som ikke passer til deg. Anonymkode: 6fd28...cca 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #6 Skrevet 30. april Herregud, hva er det å diskutere en gang her? Møter du en slik flat skikkelse, total NPC, bare gå hjem. "Spille spill" er for flatpanna idioter. Ekte folk har ett liv å leve, lev det! Anonymkode: e3452...46b 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #7 Skrevet 30. april Altså, spill gjerne spill… men det vil aldri fungere på meg. Liker jeg daten får hun høre det, hun vil aldri trenge å lure på noe om hva som foregår - det er kjekt når det er gjensidig, null stress om det ikke er det. Også er det veldig enkelt å se om det gjengjeldes genuint eller ikke. Spille spill gir en falsk følelse av kontroll - er du ekte har du virkelig kontroll Anonymkode: 89175...c63 2
Gratis Skrevet 30. april #8 Skrevet 30. april Online dating er ekstremt ødeleggende for unge mennesker som leter etter en partner å dele livet med. Nå snakker jeg om genz, ikke oss oldinger 🙃 På kort sikt skaper den veldig mange unge gutter uten muligheter på datingapper. De trekkes mot høyre politisk fordi alt som ligner maskulinitet er hatet av den woke venstresiden. På litt lengre side så skaper den mange deprimerte unge kvinner som nå sloss om en liten del av mennene de finner attraktive "nok" på appene. Disse mennene har så mange valg at de blir totalt kyniske og selvopptatt fordi de "svømmer" i damer.
AnonymBruker Skrevet 30. april #9 Skrevet 30. april Jeg spiller ikke spill, men skeptisk det er jeg. Anonymkode: 9039b...81c
AnonymBruker Skrevet 1. mai #10 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Altså, spill gjerne spill… men det vil aldri fungere på meg. Liker jeg daten får hun høre det, hun vil aldri trenge å lure på noe om hva som foregår - det er kjekt når det er gjensidig, null stress om det ikke er det. Også er det veldig enkelt å se om det gjengjeldes genuint eller ikke. Spille spill gir en falsk følelse av kontroll - er du ekte har du virkelig kontroll Anonymkode: 89175...c63 Og jeg vil tilføye…det finnes ingenting mer maskulint enn en mann som viser ekte følelser og er ikke redd for å vise dem. Det er i mine øyne meget attraktivt Anonymkode: 9d286...e25 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #11 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og jeg vil tilføye…det finnes ingenting mer maskulint enn en mann som viser ekte følelser og er ikke redd for å vise dem. Det er i mine øyne meget attraktivt Anonymkode: 9d286...e25 Jeg vil også tilføye at det ikke er noe som er mee vakkert og feminint enn en kvinne som tør å vise sine følelser for sin mann. Det funker begge veier 😊 Vi kan snakke om needyness og barnslig oppførsel. Men menn og kvinner som tør å være ærlige og åpne om sine følelser er i stand til å bygge sterke forhold. Anonymkode: 479d8...217 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå