Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2006 #1 Skrevet 14. mars 2006 Hva gir man en gutt til konfirmasjonen? Skal være fra halvbroren, ikke penger (vet de vil ha penger kun, men det blir så vanskelig å sette en sum...). Har tenkt at det kan koste 1000+, vurdert klokke, mp3-spiller, men det blir fort for dyrt, og han er ikke veldig interessert i musikk og data.. Noen der ute med noen innovative forslag? Eller bare noen gode enkle noen?
LilleBille Skrevet 14. mars 2006 #2 Skrevet 14. mars 2006 Sportsutstyr - vekter, skikkelig ryggsekk, koffert/bag med hjul el.
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2006 #3 Skrevet 14. mars 2006 Forslagene er notert!! Takk! Kan legge til at han er ganske barnslig for alderen..
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2006 #4 Skrevet 14. mars 2006 En skikkelig sovepose og ev. et underlag. (i forhold til hva du vil bruke av penger) Det har de alltids bruk for. Ikke bare for å ligge i telt, men overnatting på hytter mm. Det fikk min gutt og han var kjempefornøyd. Jeg ga ham en sovepose som ble liten da den ble pakket ned. Han trenger ingen vinterpose for han telter ikke på den tiden. Fikk anbefalt å ikke satse på oppblåstbart liggeunderlag til ham. Kan fort gå hull på.
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2006 #5 Skrevet 14. mars 2006 Vist han skal ta mopedlappen; kjøretimer, hjelm. Kniv f.eks letherman (sånn multi-sak med 25 års garanti) om du tenker på mp3, så får du en grei må3 spiller for 1000 lappen
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #6 Skrevet 14. mars 2006 Om du tenker på klokke, anbefaler jeg en titt på Casios G-shock serie. De har en bråte modeller med og uten alskens nyttige og unyttige funksjoner+at de tåler en real dose juling. Du får en flott klokke til +-1000kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå