AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:42 #1 Del Skrevet tirsdag kl 14:42 Hei! Jeg lurer på hvilken arena jeg, som mann på 26 år, kan finne kvinner mellom 30 og 40 år på? Har prøvd Tinder og lignende uten særlig hell. Anonymkode: f8e9d...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:47 #2 Del Skrevet tirsdag kl 14:47 Grupper for surdeig, planter, maratonløp, sylting av mat og litt sære sporter. Sånn. Anonymkode: 9e57c...15d 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:51 #3 Del Skrevet tirsdag kl 14:51 Om du ikke har hell på tinder osv, har du neppe hell andre plasser heller. Hva kan du tilby da? Anonymkode: e6b2b...480 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:56 #4 Del Skrevet tirsdag kl 14:56 Prøvd sukker? Anonymkode: 60656...aa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:12 #5 Del Skrevet tirsdag kl 15:12 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Prøvd sukker? Anonymkode: 60656...aa8 Nei, takk for tips! Anonymkode: f8e9d...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet tirsdag kl 15:17 #6 Del Skrevet tirsdag kl 15:17 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Prøvd sukker? Anonymkode: 60656...aa8 Er ikke det stedet dødt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:19 #7 Del Skrevet tirsdag kl 17:19 Jeg tror du må være ganske tydelig i profilen din om at alder ikke spiller noen rolle. Jeg sveiper bort 26-åringer fordi jeg helst vil ha noe seriøst. Anonymkode: 702a1...68a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:25 #8 Del Skrevet tirsdag kl 17:25 Menn under 30 er ikke interessante for min del, da det oppleves kun ut som at du ønsker å knulle eldre damer for å ha opplevd det. Så uansett hvilken arena du hadde prøvd på, ville jeg sagt "nei takk" Har du prøvd å hilse på damer på byen for eksempel? De fleste over 30 er ikke lenger på apper, da det blir for useriøst. Anonymkode: 231f8...b34 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:29 #9 Del Skrevet tirsdag kl 17:29 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Jeg lurer på hvilken arena jeg, som mann på 26 år, kan finne kvinner mellom 30 og 40 år på? Har prøvd Tinder og lignende uten særlig hell. Anonymkode: f8e9d...1ab få damer som vil ha mann under 30 når de er i 30-40 årene Anonymkode: 3a6eb...207 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:31 #10 Del Skrevet tirsdag kl 17:31 Pervers.no Anonymkode: b66d0...2be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:56 #11 Del Skrevet tirsdag kl 18:56 De gangene jeg har vurdert noe med en som er såpass mye yngre enn meg har vi møttes ute på byen. Kommet i snakk og hatt god tone. Noen ganger blir det noe mer, andre ikke. Når jeg har vært på app har jeg ikke vurdert å gå så langt ned i alder, det må være kjemi som lokker meg inn, og det får man ikke på app Anonymkode: de389...eb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:02 #12 Del Skrevet tirsdag kl 19:02 Er du pen? I så fall, gå ut på byen der damer i den alder frekventerer! Anonymkode: e594f...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:07 #13 Del Skrevet tirsdag kl 19:07 Min 28 åring kom bort å satte seg på siden av meg ute på byn. Vi har felles kjente så han visste om meg + jeg har sett han før. Jeg var tydelig i starten på at det aldri kunne bli oss. Nå 4 mnd etterpå kaller han meg for kjæresten sin🥰😅 Jeg er 44! Anonymkode: c18e9...a5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet tirsdag kl 19:29 #14 Del Skrevet tirsdag kl 19:29 Hvorfor vil du ha ei dame som er så mye eldre enn deg? Er det for å få et forhold, eller er det bare for å ha en FF? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:10 #15 Del Skrevet tirsdag kl 22:10 Aldershjemmet. Anonymkode: b3886...804 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå