AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Hvis du tar daten din i å sex chatte med ei på 16 år? Han er snart 50. Jeg forstår at menn ser på yngre kvinner og at det er spennende, men. Anonymkode: d41d0...69f
AnonymBruker Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april Ville anmeldt. Det er bare ekkelt TS. Det er et barn 🚩🚩🚩 Anonymkode: 0f782...558 3 5
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville anmeldt. Det er bare ekkelt TS. Det er et barn 🚩🚩🚩 Anonymkode: 0f782...558 Aner ikke om det faktisk er en jente, eller om det er en gutt som tuller, men jeg syns det er å gå langt over en strek. Anonymkode: d41d0...69f
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ville anmeldt. Det er bare ekkelt TS. Det er et barn 🚩🚩🚩 Anonymkode: 0f782...558 Anmeldt for hva? Anonymkode: 4b991...bf6
AnonymBruker Skrevet 29. april #5 Skrevet 29. april På første date? Eller en du treffer jevnlig? Så du navnet på 16 åringen? Ville kanskje prøvd å finne ut av hvem det var, kontakte foreldrene og fortalt alle han kjenner at han driver med upassende seksuell adferd ovenfor små tenåringer. Anonymkode: e217a...884 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #6 Skrevet 29. april 1. Avsluttet datinga 2. Meldt ifra til politiet, hvem andre kan han finne på å sexchatte med? Hvem vet om den på 16 er 16 eller lyver og er yngre. Anonymkode: 9898b...5d4 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #7 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ville anmeldt. Det er bare ekkelt TS. Det er et barn 🚩🚩🚩 Anonymkode: 0f782...558 Anmeldt for hva? Utroskap? Anonymkode: 13ed6...c3c
RaulAngelsk Skrevet 29. april #8 Skrevet 29. april Er ikke 16 åringer "lovlige" ? Eller må man være 18 for å bedrive sexting på nett? - Spør fordi folk her inne mener dette er en politisak. 16 åringer kan ha sex med 80 åringer, det er fullt lovlig, men de kan ikke snakke dirty på nett sammen? Hva sier loven? Datingmessig er vel dette døfødt.
AnonymBruker Skrevet 29. april #9 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvis du tar daten din i å sex chatte med ei på 16 år? Han er snart 50. Jeg forstår at menn ser på yngre kvinner og at det er spennende, men. Anonymkode: d41d0...69f Jeg avslutter relasjonen. Og så oppgir jeg årsaken til absolutt alle jeg kjenner og ikke kjenner. Jeg forteller det på jobben og i møter og på fest og om jeg tilfeldig treffer noen han jobber med? Da sier jeg «åja, jeg datet han til jeg fant ut han sextet med tenåringer. Er han like kvalm på jobb?» Ønsker du ikke at noe skal bli viden kjent? Ikke gjør det. Anonymkode: 87e15...db6 3 3
AnonymBruker Skrevet 29. april #10 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvis du tar daten din i å sex chatte med ei på 16 år? Han er snart 50. Jeg forstår at menn ser på yngre kvinner og at det er spennende, men. Anonymkode: d41d0...69f Jeg hadde sagt ifra hvor kvalmt jeg synes det er. Hadde det vært en VOKSEN PERSON han snakket med, så hadde jeg sagt "æsj, men jaja, ditt valg, hadet", men ETT BARN? NEI ÆSJ KVALMT OG PEDO VIBES. Om han har egne barn på den alderen, så hadde jeg tatt det med i hva jeg hadde sagt. Anonymkode: ef97a...7c1 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #11 Skrevet 29. april Jeg hadde dumpet han og sagt at oppførselen hans gjør meg kvalm. Anonymkode: 71e7f...65a 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #12 Skrevet 29. april En sånn date hadde jeg lett dumpet. Ingen unnskyldning. Og hvorfor dater han deg da??? Anonymkode: 1dcab...f82 2 1
Christina82 Skrevet 29. april #13 Skrevet 29. april Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg