AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Den begynner med at vi begge har hørt på en podcast som har gjort et intervju med en influenser vi begge følger på sosiale media. Det som irriterer meg her er at jeg må alltid spørre mer, eller gjette hva hun mener. Siste setning er et ekstremt typisk eksempel. Hva skal jeg svare? Hva svarer man på det? 8 lik?: Jeg: Har du hørt på intervjuet? Hun: Jeg hørte på det. Jeg har aldri hørt på den podkasten eller en lignende podkast. Tydeligvis har de en stor følgerskare for den slags ting. Jeg: Hvordan er den annerledes? Fra de andre hun har vært på. Hun: Kanskje ikke så annerledes, jeg har ikke sett på gjestelistene til de andre podkastene han har vært på. Jeg: Jeg har ikke sett på gjestelistene til noen av dem. Det virker som om det er en livsstilspodkast som andre livsstilspodkaster hun har vært på? Det var denne forretnings-/økonomipodkasten som jeg syntes var annerledes, for en stund siden.... Jeg kan ikke huske hva podkasten egentlig handlet om, men den skilte seg ut. Hun: Det jeg mente var at jeg aldri hører på den typen podkaster selv. Så det er annerledes enn noe jeg hører på regelmessig. Så i bunn og grunn er alt hun snakker om ingenting jeg noen gang hører på, bare gangen hun blir intervjuet. Det er en annen verden for meg, de podkastene. Jeg: Ja, samme her, aldri hørt om en eneste av dem før. Hun: De har funnet åtte lik i regionen vår. --- stillhet --- Anonymkode: 4c8fc...1ff
AnonymBruker Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april Hun høres fresk og kul ut. Du høres nærtakende ut Anonymkode: 31176...c44 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Den begynner med at vi begge har hørt på en podcast som har gjort et intervju med en influenser vi begge følger på sosiale media. Det som irriterer meg her er at jeg må alltid spørre mer, eller gjette hva hun mener. Siste setning er et ekstremt typisk eksempel. Hva skal jeg svare? Hva svarer man på det? 8 lik?: Jeg: Har du hørt på intervjuet? Hun: Jeg hørte på det. Jeg har aldri hørt på den podkasten eller en lignende podkast. Tydeligvis har de en stor følgerskare for den slags ting. Jeg: Hvordan er den annerledes? Fra de andre hun har vært på. Hun: Kanskje ikke så annerledes, jeg har ikke sett på gjestelistene til de andre podkastene han har vært på. Jeg: Jeg har ikke sett på gjestelistene til noen av dem. Det virker som om det er en livsstilspodkast som andre livsstilspodkaster hun har vært på? Det var denne forretnings-/økonomipodkasten som jeg syntes var annerledes, for en stund siden.... Jeg kan ikke huske hva podkasten egentlig handlet om, men den skilte seg ut. Hun: Det jeg mente var at jeg aldri hører på den typen podkaster selv. Så det er annerledes enn noe jeg hører på regelmessig. Så i bunn og grunn er alt hun snakker om ingenting jeg noen gang hører på, bare gangen hun blir intervjuet. Det er en annen verden for meg, de podkastene. Jeg: Ja, samme her, aldri hørt om en eneste av dem før. Hun: De har funnet åtte lik i regionen vår. --- stillhet --- Anonymkode: 4c8fc...1ff Er det Apple sin «Siri» du snakker med? Anonymkode: 12f0c...460 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det Apple sin «Siri» du snakker med? Anonymkode: 12f0c...460 Om jeg vil ha rarere samtaler kan jeg bare gå på KG ser det ut som. TS Anonymkode: 4c8fc...1ff 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #5 Skrevet 29. april Må man svare da? Jeg skjønner ikke helt hva du skal svare, om du ønsker å snakke mer om podkasten med henne, så må du vel fortsette å trekke svar ut av henne, for hun virker ikke til å skrive side opp og side ned med meningene eller refleksjonene hun har gjort seg om podkasten. Uansett, noen ganger dør jo samtalen av seg selv, uten at det er den ene eller den andres feil, men det er ikke mer å si om emnet? Anonymkode: ce804...b74
AnonymBruker Skrevet 29. april #6 Skrevet 29. april Hun sier endelig noe interessant etter en gørrkjedelig samtale og du blir stille og irritert i stedet for å be henne utdype? Ok bruh Anonymkode: 0478a...eca 8 3
AnonymBruker Skrevet 29. april #7 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hun sier endelig noe interessant etter en gørrkjedelig samtale og du blir stille og irritert i stedet for å be henne utdype? Ok bruh Anonymkode: 0478a...eca Jeg skjønner ofte ikke hva hun sier, som er tilfellet i samtalen om podcasten. Og ofte må jeg dra ting ut av henne, som jeg nå måtte om disse likene. Det er bare så ofte at jeg sitter som et spørsmålstegn, og hadde behov for å lufte det her istedenfor å bli irritert på henne. TS Anonymkode: 4c8fc...1ff
AnonymBruker Skrevet 29. april #8 Skrevet 29. april Ja, og nå kommer det igjen. Hun så en rar fyr i går, men fikk ikke sett ordentlig på han. Hun kan ikke snakke om det nå. Det er så mye som foregår nå, hun må beskytte energien sin hele tiden. Hun burde ikke skrive om dette. Før har hun sagt at hun tror mannen hennes har gjort forferdelige ting, men hun kan ikke gå inn på det, hun tør ikke skrive om det på IG pga fare for overvåkning. Så det ser egentlig ikke ut som hun vil chatte med meg. Kanskje jeg skal bare holde kjeft også. TS Anonymkode: 4c8fc...1ff
AnonymBruker Skrevet 29. april #10 Skrevet 29. april Du har vel andre Internett-venner du kan chatte med? Anonymkode: e9734...1c4
AnonymBruker Skrevet 29. april #11 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Paranoia og psykose? Anonymkode: b3fb4...78e Høres ut som psykisk ubalanse. Hun er nok ikke frisk. Anonymkode: f5bfb...a74
AnonymBruker Skrevet 29. april #12 Skrevet 29. april Du tar jo ikke samtalen videre! Det fremstår som et intervju der hun skal vurdere og sammenligne podcaster. Neppe ønskelig når hun viser at hun orøver å komme UNNA temaet. Anonymkode: 877f2...e09
Isambard Skrevet 29. april #13 Skrevet 29. april Hun er ikke interessert i de uinteressante podcastene. Hun svarer bare høflig.
Hulderen Skrevet 30. april #14 Skrevet 30. april Hvorfor blir du stille når hun forteller om 8 lik? Her er det jo naturlig at du viser interesse så hun kan fortelle mer. Hun føler at dere er ferdige å snakke om podkaster og skifter tema, noe som er helt vanlig i en samtale. Du er uhøflig som ikke viser interesse når hun forteller noe hun er opptatt av. 2
AnonymBruker Skrevet 30. april #15 Skrevet 30. april Hvor er denne regionen med disse 8 likene? Anonymkode: 94a1a...2f4
AnonymBruker Skrevet 30. april #16 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvor er denne regionen med disse 8 likene? Anonymkode: 94a1a...2f4 New England. Søk på bodies New England så kommer det opp. TS Anonymkode: 4c8fc...1ff
AnonymBruker Skrevet 30. april #17 Skrevet 30. april Hulderen skrev (18 timer siden): Hvorfor blir du stille når hun forteller om 8 lik? Her er det jo naturlig at du viser interesse så hun kan fortelle mer. Hun føler at dere er ferdige å snakke om podkaster og skifter tema, noe som er helt vanlig i en samtale. Du er uhøflig som ikke viser interesse når hun forteller noe hun er opptatt av. Om du leser tråden så gjorde jeg det. Men så var hun ikke interessert i å snakke om det heller. TS Anonymkode: 4c8fc...1ff
AnonymBruker Skrevet 28. juni #18 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (På 29.4.2025 den 16.39): Må man svare da? Jeg skjønner ikke helt hva du skal svare, om du ønsker å snakke mer om podkasten med henne, så må du vel fortsette å trekke svar ut av henne, for hun virker ikke til å skrive side opp og side ned med meningene eller refleksjonene hun har gjort seg om podkasten. Uansett, noen ganger dør jo samtalen av seg selv, uten at det er den ene eller den andres feil, men det er ikke mer å si om emnet? Anonymkode: ce804...b74 Ja det er jo sånn det blir med henne, samtalen bare dør. Til slutt lot jeg bare samtalen dø og kontaktet henne ikke, og så hørte jeg ikke mer fra henne på lang tid, før i dag. Og i dag er det om de anonyme postene i en kontroversiell Engelsk facebook-gruppe som vi begge er i, at alle som poster anonymt er "plantet", altså enten spioner, eller at de forsøker å diskreditere hele gruppens formål. Men jeg ser ikke noe sånt! De anonyme postene ser normale ut for meg, så jeg viste en som virket normal for meg, og spurte om hun kunne vise meg poster som faktisk var mistenkelige. Og da svarte hun at det kan hun nok ikke, for den jeg viste henne var mistenkelig.... Noen skrev her at hun virket paranoid, og det gjør hun i alle fall nå. Jeg er ganske mistenksom av meg selv når det gjelder forskjellige ting, men dette slår jo alle rekorder. Jeg føler det som jeg har "mistet" henne TS Anonymkode: 4c8fc...1ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå