AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Hei jeg bare lurer generelt på hvordan det er å jobbe for Adecco? Spørr på generelt grunnlag. Takk for svar! Anonymkode: fa8e3...f8b
AnonymBruker Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april Jeg jobbet som travel nurse for Adecco, og kan aldri, aldri anbefale det til noen. Rot, juks, vanskelig å forstå hva de egentlig mener med ting, og til slutt endte det bare med at jeg ikke hadde energi til å ta kampen, og avsluttet forholdet. Men Adecco er mye forskjellig, og det du spør om er kanskje å være en konsulent som er ansatt hos dem? Anonymkode: 3267d...372 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Skrevet 29. april Kommer vel an på bransjen Jeg jobbet i barnehage. Og det var veldig strengt med å måtte låse seg til de dagene man var ledig, selv om man ikke fikk jobb den dagen. Man måtte være tilgjengelig fra 0700-1000. Hver søndag måtte vi sende inn hvilke dager man var ledig neste uke. I barnehagene fikk vi utdelt en lang (!) Med ting man måtte huske som feks å leke med barna på gulvet. Ting som sa seg selv igrunn, men de hadde en holdning om at vi var "dumme vikarer " Anonymkode: 77855...d51
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Skrevet 29. april Spørs kanskje hvor i landet man er. Ellers grei erfaring med oppdrag, men det føles litt ut som at alt man sier går inn det ene øret og ut det andre, f.eks. "Jeg ønsker ikke å ta oppdrag x km unna", men blir sendt alle mulige oppdrag langt uti gokk gang på gang. Litt irriterende, men ikke det verste. Det verste har vært lønnskjøringa. Feil timer og dermed for lite utbetalt, som da blir lagt til neste utbetaling (og skattet mer på)... Ble godt kjent med enkelte i HR/Lønnsavdelinga, som fant seg ny jobb et par måneder etterpå 😂 De orket ikke å rydde opp i rotet heller Anonymkode: 9a26c...0e5
AnonymBruker Skrevet 30. april #5 Skrevet 30. april Jobbet som saksbehandler i staten gjennom Adecco. Det var veldig greit. Lengre oppdrag, ikke noe kluss med lønna. Anonymkode: 45f5a...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå