AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Eller er det ikke viktig? (Som sølvfargede glidelåser/knapper/detaljer på veske/sko når du bruker gull smykker eller motsatt) Anonymkode: d4e40...d06
AnonymBruker Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april Jeg liker at detaljer går igjen. At det er en harmoni med fargebruk, detaljer eller mønster. Må ikke være identisk men fargebruk/detaljer blir tatt igjen i forskjellige elementer. Det er det som setter prikken over i'en for min del. Anonymkode: 4413c...b9d 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Skrevet 29. april Nope. Kjøper ikke to vesker i samme stil/farge kun for å matche øredobbene. Anonymkode: f4607...651 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Skrevet 29. april Ja jeg klarer ikke bruke sko og veske f.eks. med forskjellige farge på glidelåsen 🙈 f.eks. hvis den ene er gull og den andre sølv. Trodde det bare var min rarhet jeg 😂 Anonymkode: 14c1c...7cf 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #5 Skrevet 29. april Jeg gjør gjerne det, favoritt cardigan har søvlfargede zirkonia-aktige knapper, så da blir det de sølvfargede øredobbene med zirkonia til:P Men tror ikke jeg legger så mye merke til at andre gjør det om det ikke er ekstremt åpenbart på noe vis. Men da kan det jo fort vært et bevisst valg. Anonymkode: 5f840...d53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå