jy1 Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april (endret) går siste året mitt og trenger vitnemål!! søker derfor etter en som er villig til å ta eksamen for meg, for en pris, ettersom jeg faila faget i andre klasse. holdes i arendal Endret 29. april av jy1
AnonymBruker Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april Ja, er nok veldig mange som vil bryte loven og får dokumentforfalskning på rullebladet slik at du får fullføre videregående! 😂😂😂😂 Anonymkode: 6df95...2c2 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Skrevet 29. april Meld deg heller opp til 2P, du. Klarer du ikke R1, kommer du til å slite veldig på studier som krever faget for å komme inn. og har derfor ikke bruk for det Anonymkode: e6212...ff3 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Skrevet 29. april jy1 skrev (2 timer siden): går siste året mitt og trenger vitnemål!! søker derfor etter en som er villig til å ta eksamen for meg, for en pris, ettersom jeg faila faget i andre klasse. holdes i arendal Du trenger vel ikke R2 for vitnemål? Finn deg noe annet du mestrer. Er jo uansett bare å glemme å søke studier som krever R2 om du ikke mestrer faget. Anonymkode: 3b6d9...acc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå