Gå til innhold

85% av likes jeg får på Facebook dating er fra arabere og tyrkere etc.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det en grunn til det, at det er kun menn fra muslimske land som liker meg?

Anonymkode: 00818...78b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vel størst overvekt av disse der da kanskje? Hvordan skal vi ellers vite hvorfor?

Anonymkode: cb3a3...67d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Norsk oppholdstillatelse er gullkortet for de gutta vet du..

Anonymkode: ba4cb...da7

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Norsk oppholdstillatelse er gullkortet for de gutta vet du..

Anonymkode: ba4cb...da7

Bare spør AnneMa 😆

Anonymkode: c0e96...ef2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Opplever det samme på de fleste apper, Tinder også.

Anonymkode: 9f413...6d3

AnonymBruker
Skrevet

Du er rett og slett bare en inngangsbillett for oppholdstillatelse i Norge.

Ikke vær naiv og tro noe annet.

Anonymkode: 84291...2d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det, og at i deres sosialkonservative miljøer er norske damer leketøy, mens damer fra deres egne miljøer tas seriøst og dem man gifter seg med. 

Så de raser fra seg med villige, naive norske damer så godt de kan inntil familien begynner å forvente seriøsitet. 😉

Anonymkode: f3677...844

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det, og at i deres sosialkonservative miljøer er norske damer leketøy, mens damer fra deres egne miljøer tas seriøst og dem man gifter seg med. 

Så de raser fra seg med villige, naive norske damer så godt de kan inntil familien begynner å forvente seriøsitet. 😉

Anonymkode: f3677...844

Slik er det. Har en pakistansk venninne som datet en pakistansk mann, begge bor i Norge. Plutselig en dag hadde foreldrene funnet en muslimsk kone til han i utlandet, de har giftet seg og hun kommer hit. Han måtte da dumpe min venninne fordi hun ikke var akseptert av foreldrene da hun ikke er jomfru og har tatoveringer. For norske kvinner er det enda verre, naivt å tro noe annet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ser ikke helt hvor naiviteten kommer inn i bildet her, får ikke inntrykk av at TS tror dette er ekte kjærlighet?

• Liker 2
Skrevet

Har du valgt preferanser? Er forsåvidt i "nabogata" selv, får bare opp afrikanere og asiatere. Tror ikke det er så mange som bruker Facebook Dating i Norge. Eller vet at det finnes.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De har et håp om å få komme til Norge

Anonymkode: 50406...5c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Slik er det. Har en pakistansk venninne som datet en pakistansk mann, begge bor i Norge. Plutselig en dag hadde foreldrene funnet en muslimsk kone til han i utlandet, de har giftet seg og hun kommer hit. Han måtte da dumpe min venninne fordi hun ikke var akseptert av foreldrene da hun ikke er jomfru og har tatoveringer. For norske kvinner er det enda verre, naivt å tro noe annet. 

Flaks for din «venninne» da. 

Denne ideen om at man skal være noe annet enn innmari glad og lettet for å slippe unna forhold med svake, usikre menn som e en til din venninne er ren idioti. Svake menn tenderer til vold. Svake menn (og kvinner) bør unngås som pesten.

Jeg mener: tenk å velge å være så feig og lett manipulerbar at du lar foreldrene dine(!) bestemme over deg etter at du er 18? 

Håper hun finner seg en det er verdt å tilbringe tid med.

Og håper den nye kona skiller seg dagen etter oppholdstillatelsen er sikret. 

Ts: Facebook er en 21 år gammel app. Apper er oldinger når de når den alderen. Om du skal bruke en app for å date: velg en som ikke primært har pensjonister som aktive brukere? (Gitt, altså, at du ikke er pensjonist.)

Anonymkode: 60a1b...f8f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Flaks for din «venninne» da. 

Denne ideen om at man skal være noe annet enn innmari glad og lettet for å slippe unna forhold med svake, usikre menn som e en til din venninne er ren idioti. Svake menn tenderer til vold. Svake menn (og kvinner) bør unngås som pesten.

Jeg mener: tenk å velge å være så feig og lett manipulerbar at du lar foreldrene dine(!) bestemme over deg etter at du er 18? 

Håper hun finner seg en det er verdt å tilbringe tid med.

Og håper den nye kona skiller seg dagen etter oppholdstillatelsen er sikret. 

Ts: Facebook er en 21 år gammel app. Apper er oldinger når de når den alderen. Om du skal bruke en app for å date: velg en som ikke primært har pensjonister som aktive brukere? (Gitt, altså, at du ikke er pensjonist.)

Anonymkode: 60a1b...f8f

Vet ikke hvorfor du skrev «venninne» fordi jeg syns og det var flaks at hun slapp en sånn fyr 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser ikke helt hvor naiviteten kommer inn i bildet her, får ikke inntrykk av at TS tror dette er ekte kjærlighet?

Nei, jeg bare merker stor forskjell mellom FB dating og andre apper mtp. Hvem liker meg der. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For en muslim er alle vestlige damer horer.

Anonymkode: d4a2c...b6b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Overvekt av ikke norske som liker meg på tinder også . Og de som er norske tar ikke kontakt selv om vi matcher . 

Anonymkode: dcc81...680

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...